Impopulaire meningen #4

Dat wordt dan relatietherapie en kijken of er nog wat te redden valt

2 likes

Oh ja same hoor, mooi verzorgd. Vind de items los vaak lelijk maar zij ziet er altijd goed uit. Wel tikketje ordi maar daar hou ik wel van

6 likes

Ik hoef geen cadeaus (behalve een vriendin met superdoordachte parels elk jaar) en haat mijn eigen verjaardag.

5 likes

Ik vind het echt insane dat mensen het normaal vinden dat personen ontslagen worden omdat ze niet gevaccineerd zijn, dat ze met onbetaald verlof worden gestuurd, dat er in Oostenrijk een lockdown is voor alleen ongevaccineerden, dat ongevaccineerden straks nergens meer naartoe kunnen omdat ze niet gevaccineerd zijn omdat 3g naar 2g gaat (terwijl net getest prima veilig is en vaccins niet zo effectief zijn als gedacht tegen infectie). Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.

79 likes

Same. Onzinnig gedoe vind ik het, wees gewoon blij dat ik vandaag besta.

1 like

Denk niet dat het een onpopulaire mening is toch? Ik ben echt heeeeel erg pro vaccineren en vind het echt belachelijk als je je niet laat vaccineren. Maar ik wil heel graag niet in een samenleving wonen waar groepen op deze manier worden uitgesloten en hoop echt dat het niet komt.

Edit: ik ben het overigens niet eens met het deel dat je zegt ‘en dat vaccins niet zo effectief zijn als gedacht’. Ten eerste weet ik niet of dat wel of niet zo is, maar belangrijker dat heeft imo niets te maken met of 2g wel of niet een goed idee is.

18 likes

Nou hier op dit forum voelt het zeker als een impopulaire mening.

14 likes

Oh dat heb ik niet zo meegekregen. Wel dat veel mensen oordelen over mensen die zich niet laten vaccineren, maar dat doe ik zelf ook want ik heb er ook geen enkel begrip voor. Maar dat staat voor mij wel los van of ik het een goed idee vind dat die 2g regel komt.

8 likes

Ik merk dat ongevaccineerde denken dat gevaccineerde dan ook gelijk achter alle keuzes, oa 2G, vanuit de overheid staan. Ik ben pro vaccineren, maar vind het nu wel beetje naar worden qua uitsluiten.

13 likes

Ja maar net zo goed andersom dat gevaccineerden soms denken dat ongevaccineerden per definitie wappie zijn, of zich aan 0 maatregelen houden, of niet in covid geloven, of dit met de oorlog vergelijken.

Gewoon veel vooroordelen naar elkaar vanuit beide kanten, helaas.

Mis echt respect naar elkaar toe. En niet per se voor elkaars keuzes want daar ben je het gewoon niet mee eens, maar wel voor elkaar als persoon.

8 likes

Ik vind truffelsaus echt vies. Wordt er ook altijd een beetje misselijk van.

27 likes

Eens! Ik vind truffel ook echt niet lekker. En het lijkt overal te zijn :sob:

2 likes

Kunnen de corona posts naar het corona topic?

13 likes

Volgens mij is die discussie wel gevoerd toch de afgelopen dag/dagen/week whatever ik weet niet meer wanneer haha

4 likes

Dat zeg ik toch ook?

2 likes

Idd. En nu ook weer op de Maestro burger bij de Mac. Waarommmm?

Ik ook :clap:t2:

Alles met truffel vind ik vies, chips, patat, mayo etc. Ik snap er ook echt niks van want iedereen is daar zo lyrisch over en ik vind het echt zo’n vieze penetrante smaak hebben. Daardoor dacht ik eerst altijd dat iedereen het over een ander soort truffel had ofzo. Maar nee.

Enige truffel die ik lust is dit:

27 likes

Ja die truffels zijn wel lekker idd! :drooling_face:

Vooral als het om kantoorwerk gaat waarbij het werk prima een dag kan blijven liggen :sweat_smile:

1 like

Volgens mij gaat 't er niet om dat je je schuldig voelt, maar dat je de behoefte voelt om dat te vermelden (zoals nu :stuck_out_tongue: )

1 like