Impopulaire meningen #4

Ik vind cheesecake geen boeiende taart :face_with_hand_over_mouth:

26 likes

Er is ook veel kwaliteitsverschil. Echt goede cheesecake is heerlijk, maar zo’n diepvriesvariant die je vaak voorgeschoteld krijgt? No thanks

4 likes

Zelfs een goede vind ik niet zo.

11 likes

Zo mee eens! Het is altijd een beetje zurig en het feit dat het van (room)kaas is gemaakt, it’s a no for me.

Sowieso alle zoete lekkernij waar citroen of andere zurige dingen in zitten, vind ik echt goor. Geef mij maar zo mierzoet dat je er een hartaanval van krijgt en veel chocola :drooling_face:

2 likes

Ik kan helemaal niks met Taylor Swift en begrijp de hype niet. Ik vind haar niet sympathiek overkomen, eerder super saai en ik wil ook niet luisteren naar zoetsappige liedjes met infantiele teksten alsof ze door een 15-jarige zijn geschreven. En nee, die docu heeft dus niet mijn leven veranderd. Gtfo.

78 likes

En die hysterie om haar muziek videos, waar allemaal symboliek in zit en een geheel vormen. Die fans en Taylor zelf hebben te veel tijd om handen.

8 likes

Stelletje vermoeiende mensen

2 likes

Ik moet altijd lachen om dat wraaklied op Kanye, dan doet ze super ‘stoer’ de hele clip opbouwend naar wat je hoopt dat echt een fucking Banger gaat worden en dan krijg je zo’n drop in energie in het refrein

OOO LOOK WHAT YOU MADE ME DO

en dat is het? Hij liet je deze teleurstellende bassdrop doen? Met een energieloos dansje? Really meid? Is dit alles? Waar is het spektakel, Taylor? Wat is deze opbouw naar niks?

30 likes

Come on girl give us nothing!

5 likes

Die documentaire was een deceptie. Ik heb haar nooit gevolgd en zat echt klaar om verrast te worden door haar inspirerende levensverhaal en fantastische talent, maar ik heb de hele tijd zo gezeten:

unimpressed-bored

Ik heb niks tegen haar, ze komt aardig over, is ontzettend gedreven, spreekt veel mensen aan en ik ben het ermee eens dat vrouwen in de wereld niet genoeg erkenning krijgen voor wat ze doen, maar je maakt mij niet wijs dat ze een miskend muzikaal wonder is.
Ik kan ook moeilijk sympathie opwekken voor het grote drama dat haar coming out als democraat is geweest. Je bent een witte, populaire, rijke vrouw met een jarenlange carrière en je komt ervoor uit dat je Trump niet steunt… baanbrekend. Ik geloof heus dat het voor haar heel stressvol is geweest, maar ik snap niet hoe dit mensen die niet al fan waren heeft geraakt.

34 likes

Ik vind de stem van Adele echt vreselijk.

28 likes

Verder helemaal eens met alles wat je schrijft maar had zij ook niet een grote country fan base (republicans)?

3 likes

Ja dat was de focus van het hele drama volgens mij, maar ik vond dat om eerlijk te zijn niet zo oprecht overkomen.
Ik geloof dat haar team allang had uitgevogeld dat het merendeel van haar fans uit jonge mensen bestaat, mensen die buiten de VS leven en die niet zo gek zijn op Trump. Ik denk dat uit de kast komen uit democraat op marketingvlak sowieso een goede zet is geweest, zeker met het hele “Wow een country meid die dreigt haar conservatieve fanbase te verliezen!!!”-verhaal erbij. :sweat_smile:

Ik geloof verder heus wel dat ze echt tegen Trump is enzo! Ik vind het alleen niet zo zielig dat ze haar republikeinse volgers kwijt is. :upside_down_face:

5 likes

Ja ameeen!!!

Ook altijd oh em geeeee “truffel mayonaise”.
Of truffle fries :weary:

Echt gat-ver-Damme. Het is inderdaad een hele penetrante smaak, het ‘klopt’ niet ofzo.

9 likes

Dit is toch geen impopulaire mening? Haten op Taylor Swift is net zo afgezaagd als haten op Justin Bieber.

11 likes

Over Justin Bieber gesproken. Ik heb het idee dat hij steeds slechter wordt met zingen. Volgt hij geen zanglessen ofzo? Of heeft hij zijn stembanden helemaal verpest

4 likes

Weet niet of dit echt een impopulaire mening is maar ik hou echt van Victor Brand! Hij lijkt me echt aardig, ik vind hem grappig en ik vind de programma’s die hij presenteert ook heel erg leuk.

“Hoeveel ben jij waard”? LOVE IT
“Jouw huis op orde”? Geweldig!

33 likes

Love Justin dus geen idee waar je het over hebt :woman_shrugging:t4:

2 likes

Beetje off-topic maar ik vond dat huis/gezin uit de ‘jouw huis op orde’ afl. zo leuk en gezellig. Vindt idd dat Viktor het leuk doet!

1 like

Maar toen hij doorbrak was hij nog maar een tienerventje, die stem wordt natuurlijk door de jaren heen zwaarder en klinkt anders. Denk dat het daar aan ligt? Alleen justin timberlake klinkt nog altijd als een tiener.

1 like