Impopulaire meningen #4

Mijn vriend is Fries en ik heb dit ook! De hypothetische kinderen krijgen al een rete Frieze achternaam, doe dan ook maar een leuke en unieke Frieze voornaam.

3 likes

Ja ik hou ook niet perse van strakke kleding thuis, maar ik heb lossere dingen die ik ook gewoon buiten draag, dus niet dat ik dat alleen binnen kan dragen.

Ahh dit vind ik echt leuk! Hoe ouder ik word hoe leuker ik de Friese namen waar ik mee ben opgegroeid vind, als ik ooit kinderen krijg zou ik denk ik een mix tussen Welsh en Fries doen!:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik vind het juist zonde van mn geld als mn mooie kleding slijt en stuk gaat als ik dat gebruik als chill kleding. Met chill kleding hang ik op de bank maar ik draag het ook om het huis schoon te maken, in de tuin te rommelen, planten te verpotten etc. Een jurk met panty zit ook lekker, maar daar kan je toch niet fatsoenlijk mee op de bank liggen?

23 likes

Maar er zit een verschil tussen je mooiste kleding en gewoon kleding dat je dagelijks draagt. Ik draag een panty alleen als ik uit ga of uiteten, dus nee dat draag ik niet op de bank. Dan draag ik gewoon m’n basic kleding dat lekker zit, daar hoef ik niet perse :sparkles:home wear :sparkles: voor te kopen.

2 likes

Ik vind ook mijn basic kleding (spijkerbroek of pantalon, met t-shirt of trui, echt geen korsetten en hoepelrokken ofzo) per definitie niet lekker genoeg zitten om in te loungen :woman_shrugging:

30 likes

Bij mij wordt mijn mooie kleding automatisch gedegradeerd tot chillkleding zodra het slijt. Dat is dan vooral bovenkleding, ik heb wel echt een joggingsbroek nodig voor thuis haha. Maar echt meerdere setjes thuiskleding nieuw kopen vind ik zo consumerist ofzo?

8 likes

Ja dit kan ik me dus niet voorstellen dat je basic kleding niet lekker zit. Maar ik ben ook iemand die in een skinny jeans of sportlegging kan chillen.

@Biscotti dat inderdaad, dat je speciaal allemaal setjes koopt om alleen in te chillen. Ik heb niet eens een eigen joggingbroek maar een oude van m’n vriend waar gaten inzitten, dus dan hoef ik niet iets nieuws extra te kopen.

1 like

Niet in elk restaurant is het geaccepteerd om in joggingbroek te lopen. Zelfs al is het een mooie joggingbroek

2 likes

Ik kan me dus andersom niet voorstellen dat je kunt chillen in ‘gewone’ kleding. Ik zou het liefst overal in m’n joggingsets of sportleggings naar toe gaan, maar dat gaat helaas niet :joy:

27 likes

Ik kan me niet voorstellen dat mensen een panty hier lekker vinden zitten? Echt de meest verschrikkelijke kledingstukken, óf ze jeuken/kriebelen of ze zakken af of allebei iew.

29 likes

Ik ook! Draag het nooit, verschrikkelijk haha.
Thuis standaard chillbroek of legging en chill trui.

1 like

Ja die jeuk is echt een marteling. Probeer maar eens rustig te blijven zitten als je billen eraf fikken.

2 likes

Mijn dagelijkse kleren zijn mijn mooiste kleren. Ik heb geen kleding die ik maar zo zo vind, zonde van mn geld en kastruimte. Gewoon lekker overal overdressed naartoe, love it. (Overal behalve mn werk dan. Daar moet ik een lelijke jeans en simpel shirt aan)

Voor de panty haters: mijn holy grail is de hema light support panty. Zit goed hoog en krijgt niet van die lelijke dwarse lijntjes. En maar 7 euro.

9 likes

Sinds snagtights bestaat denk ik hier anders over :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Ja dat weten we bij jou maar prima dan toch, daar gaat het mij niet om, ik reageerde op wat er werd gezegd dat je niet wilt dat je mooiste kleding slijt. Voor mij maakt het geen reet uit want ik chill m gewoon in m’n kleding of dat nieuw of oud is. M’n zogenaamde “mooie” kleding wat ik bedoelde zou een jurk of rok zijn, en dat draag ik amper.

Het gaat er mij alleen om dat ik niet snap dat je kleding koopt die je alleen thuis aan hebt, maar het is een hele impopulaire mening zie ik, dus zit iig in het juiste topic.

6 likes

Ik draag in de winter het liefst 24/7 een panty. :heart: Het is me nog steeds een raadsel hoe heel veel mensen dat kledingstuk collectief vervelend of ingewikkeld vinden en ik er juist zo dol op ben, terwijl ik echt een zeur ben als het om comfort gaat. Ik heb ook nooit dat een panty in mijn normale maat te klein is, of dat ik zomaar een haal in mijn panty’s heb.

16 likes

Misschien kun je kijken naar verschillende materialen, of naar seamless panty’s? Ik draag bijna altijd de Soft Touch van Calzedonia, die zijn echt heel erg zacht (en zijn bij mij nog nooit stuk gegaan!).

2 likes

Die strakke band in mn maag nee bedankt

10 likes

Echt hoor!

3 likes