Impopulaire meningen #4

Ik heb dus vanmiddag de halve winkel aan paarse kleding aangehad (en een nieuwe paarse trui gekocht) terwijl ik ook gewoon een paars mondkapje heb. Denk er nu door jouw post ook pas aan :laughing:

Ik heb niks met andermans kinderen. Zoek ze niet op, leef niet extreem mee. Weet niet of ze diploma’s halen en welke groep ze zitten enz. Nu hebben meerdere mensen al gevraagd of ik Sinterklaas vier. Als ik dan nee zeg is de vervolgvraag of ik geen nichtjes/neefjes heb. Euh, jawel maar zijn toch niet mijn kinderen.

32 likes

alleen zoveel teken :weary::weary:

Ik heb echt precies hetzelfde.

3 likes

Bedoel je als je al buiten bent of echt standaard in de zomer? Ben je dan niet bang voor (glas)splinters. Missh ook hier angst omdat de hele binnenstad hier wel vol ligt met glas (okay tijdens Corona valt het nog mee)

4 likes

Wajo, krijg serieus kriebels in m’n buik van heimwee als ik dit lees :pleading_face: zo’n typisch gevoel

10 likes

Met van die droge voeten van het hete zand🥲

3 likes

Maar maar, waarom zou je nieuwe kleren aandoen als je ermee in de trein hebt gezeten? Dat heb ik echt nog nooit gehoord

8 likes

Misschien vanwege de viezigheid van de trein? Er zijn überhaupt best veel mensen die ‘buiten kleren’ uit doen zodra ze binnen zijn en daar niet mee op bed gaan liggen enzo.

11 likes

Ik ben eigenlijk vooral verbaasd dat mensen met kleding aan op bed liggen. Ik heb dat niet meer gedaan sinds ik uit huis ben en gewoon een bank heb om op te chillen.
Edit: als je dus geen bank hebt snap ik het wel

9 likes

Vind ik ook bijzonder, maar meer omdat ik over zulke dingen echt niet nadenk. Echt nog nooit bij stil gestaan haha

6 likes

Cooties

4 likes

Ik doe dit niet per se, maar begrijp het dus wel. Ik vind de trein ook altijd zo viezig en als ik de hele dag buiten heb geweest, voelt het ook alsof ik te veel buiten op me heb ofzo. Gewoon niet fris vind ik dat. Net als al die viezigheid met je schoenen mee naar binnen nemen.

8 likes

ik hoef dat niet in mijn bed

11 likes

Ik kleed me niet om na een treinreis, maar ik heb een opleiding gevolgd waarvoor ik één keer per week met de trein moest (1,5 uur enkele reis) en ik ben nog nooit zo vaak verkouden geweest als in die periode - en ik werkte destijds in het basisonderwijs. Dus ik denk dat er wel veel bacillen rondwaren in de trein :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik denk dat dat eerder komt doordat je met kinderen werkte

29 likes

Nee, ik heb van schooljaar 2010/2011 (of 2006/2007 als je stages meerekent) tot en met 2018/2019 in het basisonderwijs gewerkt, en ik volgde die opleiding van 2015 t/m 2018. In die jaren was ik echt vijf keer per jaar verkouden, in de overige jaren maximaal twee keer. Het verbaasde me juist altijd hoe weinig ik verder verkouden was, terwijl ik met jonge kinderen werkte.

4 likes

Sinds ik ongeveer 1,5 jaar geleden in de bus zat en een verwarde meneer vlak voor mijn ogen in zijn broek plaste en vervolgens ging zitten op een stoeltje doe ik altijd mijn broek uit thuis voordat ik ook maar ergens ga zitten. De buschauffeur had niks door, ik heb het hem als enige passagier verteld (het was best druk) en hij had het enkel over opdweilen, dus ik twijfel sterk aan de hygiëne van het ov.

8 likes

ik baal er echt intens van dat waar ik woon de lockdown voor de horeca niet is verlengd, want nu moet ik werken met kerst en oud&nieuw. er werd gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk verlengd zou worden dus ik had me al helemaal verheugd op kerst met de schoonfamilie, gezellig samen allemaal maar nu moeten m’n vriend en ik allebei werken en zien we elkaar niet eens om 00.00 met de jaarwisseling. ik ga ff huilen in een hoekje

5 likes

Ga snel tongen met iedereen en word persoonlijk de superspreader van omikron, heb je die lockdown zo geregeld!

5 likes