Impopulaire meningen #4

Ja dat weten we bij jou maar prima dan toch, daar gaat het mij niet om, ik reageerde op wat er werd gezegd dat je niet wilt dat je mooiste kleding slijt. Voor mij maakt het geen reet uit want ik chill m gewoon in m’n kleding of dat nieuw of oud is. M’n zogenaamde “mooie” kleding wat ik bedoelde zou een jurk of rok zijn, en dat draag ik amper.

Het gaat er mij alleen om dat ik niet snap dat je kleding koopt die je alleen thuis aan hebt, maar het is een hele impopulaire mening zie ik, dus zit iig in het juiste topic.

6 likes

Ik draag in de winter het liefst 24/7 een panty. :heart: Het is me nog steeds een raadsel hoe heel veel mensen dat kledingstuk collectief vervelend of ingewikkeld vinden en ik er juist zo dol op ben, terwijl ik echt een zeur ben als het om comfort gaat. Ik heb ook nooit dat een panty in mijn normale maat te klein is, of dat ik zomaar een haal in mijn panty’s heb.

16 likes

Misschien kun je kijken naar verschillende materialen, of naar seamless panty’s? Ik draag bijna altijd de Soft Touch van Calzedonia, die zijn echt heel erg zacht (en zijn bij mij nog nooit stuk gegaan!).

2 likes

Die strakke band in mn maag nee bedankt

10 likes

Echt hoor!

3 likes

Maar niet alle panty’s hebben dat toch? Ik gebruik alleen panty’s van Calzedonia en de Shaping zijn wel strak bij mijn buik, maar die Soft Touch en vooral de warme lijn met kasjmier drukken totaal niet bij de band.

3 likes

Dat zal best maar ik draag de 15 denier voor 59 cent van de action en ik vind mn leven prima verder haha

6 likes

Haha oké, sorry voor de ongevraagde tip!

Ik vind ze echt chill in de winter! Voor waar ik woon warm genoeg om onder een korte rok/jurk te dragen, zonder dat het er te dik of maillotachtig uitziet. Met het eerste paar dat ik kocht doe ik al 4 jaar en hij is nog steeds heel zacht en comfortabel. :relaxed:

3 likes

Doe ik inderdaad ook. Als ik werk dan doe ik wel gewone kleding aan om een werk gevoel te hebben, maar zodra ik klaar ben of buiten ben geweest dan doe ik mijn chill kleding aan. Ik vind koken in gewone kleding ook altijd zonde (tenzij ik eters heb)

6 likes

Ja straks een vetvlek of tomatensaus op m’n knappe kleding :sob: neehoor, koken lekker in chilltrui

3 likes

Ja precies, met een drukke werkdag of veel meetings voel ik mij ook fijner in een leuk outfit en mijn werkdag is ook klaar als ik mijn chill kleding aan heb.

@Luipaard ja echt he! En je kleding kan ook echt naar eten gaan ruiken of idd vlekken die je er niet meer uit krijgt :sob:

4 likes

Daar draag ik een schort voor haha, maar ik ben ook team geen chillkleding en ook panty’s vind ik heerlijk zitten.

1 like

Haha pumps in huis can’t relate :thumbsdown:

30 likes

Late reactie maar haar fans zijn ook zo godsgruwelijk irritant. Ze doen alsof ze hoogstpersoonlijk feminisme hebben uitgevonden omdat ze fan zijn van een saaie middelmatige witte vrouw.

1 like

Ooooh dat doet me denken aan ik Scout ook een leuke naam vind, maar ja ik woon in Nederland dus dat is niet hetzelfde en zal m dus ook niet worden 🥲

3 likes

Ja die staat ook op mijn lijstje! :relaxed:

2 likes

Wat zijn jouw mooie chillpakken? M’n interesse is gewekt.

@Lula doe jij dan aan chillkleding thuis of juist niet?

3 likes

Ja, want ik heb ook nog eens twee katten en geen zin om iedere dag kattenharen te moeten verwijderen. En ik zit bijna dagelijks in het ov. Dus ik trek meteen iets anders aan thuis.

1 like

Oh deze berichten geven mij een flashback naar mijn studententijd. Ik studeerde in Nijmegen en woonde op ongeveer een uurtje met de trein. En ik had dus ook altijd een ‘treinbroek’ die ik dan bij thuiskomst meteen uit moest doen. En toen ook altijd al mijn handen ontsmetten met handgel nadat ik uit het OV kwam.

(Nee, het ging niet om een en dezelfde broek. Maar die kleding moest gewoon meteen de was in want viezigheid.)

5 likes