Impopulaire meningen #4

Omg mijn jeugd

3 likes

Ik heb nog een paar gesigneerde hoe overleef ik boeken

2 likes

Ja een neuzzz kerstornament is toch veel leuker dan een
 eh harry potter iets.

@Schaakmat ik wou zeggen ja ik ook. Maar toen bedacht ik me dat carry slee die boeken niet geschreven had haha omg.

4 likes

Een spuitbus ornament met hoe overleef ik erop

Schaam je even. Francine Oomen heeft die boeken geschreven

1 like

Ik weet niet wie muggle is schat maar ik hoop dat jullie het fijn hebben samen :heart:

14 likes

Ik kwam er gister achter dat Harry nu vader is

1 like

Dit😂

4 likes

Haahahaha

2 likes

“Ik ben een huffelsuf” ja dat kon iedereen wel ruiken ja, altijd dezelfde types

13 likes

muffig

1 like

Hahaha nou ik ben dus ook zo iemand (minus de prullaria), maar schaam me soms inderdaad een beetje om hoe geweldig ik Harry Potter vind. Die hele wereld geeft zo’n warmte af, kan het niet anders uitleggen. En er zijn zoveel fans, maar vraag mij ook af hoe dat nou komt dat een deel volwassenen nog helemaal obsessed is en de andere ‘nuchter’ blijven haha

9 likes

Echt een wonder dat Rosa na 5 boeken niet opgenomen is. Dat kind maakte van alles mee

@Pudding maar komt dat door de boeken of de films? Als ik die boeken lees zit iedereen constant te bekvechten, te roddelen en te pesten. Ik zou ook echt geen Griffoendor of Zwadderig willen zijn, want al dat gedoe tussen die huizen.

5 likes

Ik haat het dat er zo een laag doordrenkt is van koffie en voornamelijk alcohol. Zonder dat vind ik het wel lekker.

3 likes

Dit ja. Vind de boeken en films wel echt vermakelijk om te lezen hoor, maar dat hysterische ophemel hoeft echt niet. Ik heb vriendinnen die complete passages kunnen voordragen. En nu willen ze naar de Harry Potter experience (ofzo) als we naar Londen gaan. Ik sla even over denk ik.

6 likes

Bij mij wel echt de boeken! Ben echt opgegroeid ermee ook, herinner mij heel goed dat toen boek 5 uitkwam ik echt 2 dagen opgesloten zat op zonder om die te lezen. Dat bekvechten, roddelen en pesten heb ik echt niet zo gelezen, wel veel ‘vetes’ tussen goed/slecht, maar dat is wel echt common theme bij fantasy boeken. Overigens, denk ik wat vooral zo aansprak waren de details van die boeken. Wat ze drinken, hoe dat smaakt ect.

Jezelf scharen onder Griffoendor/Huffelpuf is toch ook een beetje ‘welk gossip girl karakter ben jij’ niveau. Of wat je vroeger deed als kind: ik ben Misty/Ash/Brok. Mensen vinden het fijn om zichzelf met dingen te kunnen identificeren ofzo.

Ik ben dus ook naar de Harry Potter sets geweest in UK en vond het dus verschrikkelijk hoe nep alles bleek te zijn haha, die magie ging er dus een beetje af. Dat hele toneelstuk waar Bonnie en Nick heen zijn hoef ik dus ook helemaal niet te zien en wil ook helemaal geen nieuwe spinoffs. Maar goed alle begrip voor iedereen die deze fandom ziek raar vind. Gelukkig heb ik veel mede stans :joy:

4 likes

erg bedankt nog trouwens voor deze tip, heb nu eindelijk mn perfecte blauwe sweater (en nog longsleeve en twee shirts).

Ze vinden hem geil omdat hij eruit ziet als een victoriaanse ziek jongetje

18 likes

Donkerblauw, die grijze vond ik ook heel vet! Maar twijfelde of die wel mooi zou zijn met mn huid en daarnaast heb ik tegenwoordig best veel sweaters
love die bruine trouwens ook, maar moet me inhouden

2 likes

Ja oké  maar dit komt van iemand die op Noa Lang en Radja Naingolan geilt

15 likes

Stalin was nog acceptabel geweest maar dit gaat echt te ver

7 likes