Vind ik ook bijzonder, maar meer omdat ik over zulke dingen echt niet nadenk. Echt nog nooit bij stil gestaan haha
Cooties
Ik doe dit niet per se, maar begrijp het dus wel. Ik vind de trein ook altijd zo viezig en als ik de hele dag buiten heb geweest, voelt het ook alsof ik te veel buiten op me heb ofzo. Gewoon niet fris vind ik dat. Net als al die viezigheid met je schoenen mee naar binnen nemen.
Ik kleed me niet om na een treinreis, maar ik heb een opleiding gevolgd waarvoor ik één keer per week met de trein moest (1,5 uur enkele reis) en ik ben nog nooit zo vaak verkouden geweest als in die periode - en ik werkte destijds in het basisonderwijs. Dus ik denk dat er wel veel bacillen rondwaren in de trein
Ik denk dat dat eerder komt doordat je met kinderen werkte
Nee, ik heb van schooljaar 2010/2011 (of 2006/2007 als je stages meerekent) tot en met 2018/2019 in het basisonderwijs gewerkt, en ik volgde die opleiding van 2015 t/m 2018. In die jaren was ik echt vijf keer per jaar verkouden, in de overige jaren maximaal twee keer. Het verbaasde me juist altijd hoe weinig ik verder verkouden was, terwijl ik met jonge kinderen werkte.
Sinds ik ongeveer 1,5 jaar geleden in de bus zat en een verwarde meneer vlak voor mijn ogen in zijn broek plaste en vervolgens ging zitten op een stoeltje doe ik altijd mijn broek uit thuis voordat ik ook maar ergens ga zitten. De buschauffeur had niks door, ik heb het hem als enige passagier verteld (het was best druk) en hij had het enkel over opdweilen, dus ik twijfel sterk aan de hygiëne van het ov.
ik baal er echt intens van dat waar ik woon de lockdown voor de horeca niet is verlengd, want nu moet ik werken met kerst en oud&nieuw. er werd gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk verlengd zou worden dus ik had me al helemaal verheugd op kerst met de schoonfamilie, gezellig samen allemaal maar nu moeten m’n vriend en ik allebei werken en zien we elkaar niet eens om 00.00 met de jaarwisseling. ik ga ff huilen in een hoekje
Ga snel tongen met iedereen en word persoonlijk de superspreader van omikron, heb je die lockdown zo geregeld!
Ik vind harry potter stom heb de hype nooit begrepen. En ik snap ook niet dat mensen en nu nog helemaal fan van zijn en dat ze al die troepjes kopen.
Dus jij hebt niet een stuk plastic dat de toverstok van Perkamentus moet voorstellen
Nope en ook niet van die “ik hoor bij die en die groep” sjaals ofzo.
Muggle for life
Echt iets wat een squib zou zeggen
Ik snap niet dat de schrijfster-die-niet-genoemd-mag-worden zo opgehemeld wordt. Heel vaak lees ik stukjes en dan denk ik “wtf? Had je dit niet beter kunnen uitleggen?” In het eerste boek zat ik soms echt te zoeken naar meer uitleg over hoe bepaalde zalen en kamers er uitzien. Het is dat de films bestaan anders had ik me er weinig bij voor kunnen stellen.
Ze heeft een leuke wereld verzonnen en daarin geef ik dr credits, maar het is niet het beste boek ooit.
En ik ben gewoon zat dat ze altijd moet benadrukken hoe lelijk en dik iemand is.
Oh en Harry heeft echt een kutpersoonlijkheid. Hij is echt gemeen en altijd boos
Jij hebt naar claire lucia dr stories gekeken zeker 🥲
Of Bonnies hysterische vlog gekeken
Ja en bonnies vlog haha. Blijft me vrrbazen hoe je als volwassenen nog zon fan bent van een boekenreeks.
Ik bedoel ik wil liever een hoe overleef ik theater stuk en winkel met prularia.
Ooo jaa over Rooz is booz En Alexander apenbil