Wil je dan ook een Tupperware party?
Nooooooooooooooooo
Hier in de omgeving woont iemand die t in duitsland haalt er hier verkoopt haha. Geen idee of t mag. Als dat illegaal is vind ik t wel gangster van haar.
Nah mag volgens mij wel. Doet de moeder van mn schoonzusje ook. Hele planken vol Tupperware heeft die. Volgens mij is Tupperware gewoon uit Nederland weggegaan. Niet verboden.
Maar toch… Als kind leek het zo chic om echte Tupperware te hebben
Er mag dan wel Tupperware op staan, maar het is en blijft gewoon een plastic bakje
NEEEEEEEE!
Ik vind de sneeuwmannenkoekjes niet lekker
Geloof ik niks van
Moet je weer mensen met impopulaire mensen tegenspreken?
Ik vind ze eerlijk gezegd ook veel te zoet en niet bijzonder.
Nou ja dat idd.
Ik was net in de supermarkt en ik vond het geweldig. Het was één en al chaos met mensen die gehaast de boodschappen verzamelen. Ondertussen werd het ene na het andere kerstnummer afgespeeld, waardoor ik helemaal in de kerststemming kwam. Was leuk.
Ik vind van die foute kersttruien echt dom
De meeste romcoms vind ik geen reet aan. Ik word nu halfgedwongen om The Holiday te kijken. Tering wat onrealistisch gelul
En hoe kan een editor specifiek voor trailers in zo’n kast in L.A wonen
Gebruik airfryer alleen voor snelle hapjes. Patat. Kipnuggets. Kroketten. Vissticks. Loempia’s. Vind dat lekkerder dan bedruipt in olie. En uit de oven vind ik het niet zo krokant.Rest gaat gewoon de oven in… cake brood etc.
Je moet het niet zo kijken!
Kan er niks aan doen. Het is voor mij te belachelijk om erover te zwijmelen
Ik snap de hype rondom Emily in Paris niet, ik vind er ook echt niks aan
Ik vind het niet erg dat kerst en nieuw jaar in het weekend valt. Zo blijf ik lekker in het ritme.