Impopulaire meningen #4

Ik moest weer aan deze post denken doordat iemand die likete.
Toen de lockdown al in de lucht hing vrijdagavond de 17e, heb ik zaterdagochtend nog snel de trui teruggebracht bij de hema omdat ik al een soort van voelde aankomen dat scholen ook dicht gingen en die hele kersttruiendag er niet van zou komen :joy: en dat klopte ook dus ik heb lekker m’n geld terug haha ja sorry

34 likes

Foto’s bij de kerstboom van het gezin of nog erger van stelletjes vind ik echt vreselijk. :joy:

54 likes

Hahaha ja ze zijn allemaal zo ongemakkelijk.

2 likes

Ik wil alleen huisdieren zien.

12 likes

Volgens mij zou een kersttruienverhuurbedrijf nog niet eens zo’n slechte side business kunnen zijn.

Bij mijn werk hadden ze ook allemaal al in de vroege ochtend een kersttrui aan. Toen had ik een paar uur later maar gewoon een groene chique trui aangedaan die ik vervolgens al snel zat onder de chocolademelk, waardoor ik digitaal aanschoof met een zebratrui. :joy:

2 likes

Oh niet waar mijne was echt wel goed gelukt

4 likes

Ik vind zo’n Lampe berger zo vies ruiken (ook verdund)! Ik zie dat ie weer populair is op het forum de laatste tijd, ben er zelf ook ooit ingetrapt :sob:

In dezelfde categorie: ik vind parfum ook echt helemaal niks. Niet bij mezelf en (vooral) niet bij een ander.

10 likes

Auto’s boeien mij totaal niet en ik zie bijna geen verschil tussen een dure en een goedkope auto . Het zijn allemaal koekblikken op wieltjes

21 likes

Ik weet ook nooit wat ik moet zeggen als ik naar buiten word gesleept om naar de nieuwe auto te kijken. “Ja…leuk”.

10 likes

“Goh, wat een mooie kleur”

Is het gewoon een basic zwart/wit/donkerblauw

7 likes

Ik vind The Streamers echt verschrikkelijk.

46 likes

Dat is geen (impopulaire) mening, dat is gewoon waar :wink:

10 likes

(de dood van) Peter R. de Vries boeit mij nul

23 likes

Ik denk wat ze bedoeld is dat sommige mensen het idee dat Peter dood is nog steeds heel heftig of erg vinden.
Misschien ook omdat iemand helemaal niks heeft met Peter of dat iemand er gewoon niet zo mee bezig is.
Ze zal vast niet bedoelen de manier waarop hij overleden is.

Sorry ik vul dit in voor een ander persoon :sweat_smile:.

Op een ander forum (ja, ik ga weleens vreemd) is een topic over Peter R de Vries waarin nog iedere dag bloemetjes en glitterplaatjes worden gepost en berichten zoals ‘Vandaag precies huppeldepup dagen geleden dat hij…’ en ‘Wat zou hij van huppeldepup gevonden hebben…’ etc. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik dat soms wel een beetje overdreven vind.

15 likes

Ja dit eigenlijk. Ik snap wel dat het heel erg is hoor, maar het doet me gewoon helemaal niks en ik denk nooit meer aan hem.

8 likes

Ja same eigenlijk. Was wel verbaasd te lezen dat mensen op internet zo aangedaan waren, het was voor mij gewoon een vreemde en heb er niet zoveel gevoel bij (natuurlijk wel vreselijk voor z’n familie en naasten)

7 likes

Misschien een platform waar alle hyves oma’s naartoe zijn verhuisd ?
Kunnen ze lekker los gaan met hun glitterplaatjes.

:smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Zelfgebakken oliebollen zijn NOOIT lekker, van niemand. Verspilde moeite van iedereen die ik vandaag op Instagram zelf aan het bakken zie.

51 likes

Jaaaaa eindelijk iemand die hetzelfde zegt🥰

1 like