Impopulaire meningen #4

:pray:t3: ook jij deugt, grace :pray:t3:

10 likes

Eens. Waarschijnlijk is hij ook door letterlijk elke talkshow gevraagd om aan te schuiven gisteravond en dat doet hij niet (of dat heb ik even gemist, maar ik zie hem nergens). Ik vind echt dat hij nul focus naar zichzelf trekt in dit verhaal. Zelfs op Instagram is hij al dagen vrijwel stil en ik vind het eigenlijk alleen maar getuigen van respect.

En dat iemand zegt ‘het is een witte man die zich gedraagt als het morele kompas van Nederland’ :exploding_head: mijn god. Tim doet exact wat wij willen dat mannen doen in dit verhaal, namelijk andere mannen aanspreken op hun gedrag, laten zien dat het niet een vrouwenprobleem is en zich daar actief voor inzetten en nóg is het een lul? Inderdaad zeg, damned if you do, damned if you don’t.

125 likes

Ja echt he dat argument😂. Hij maakt goede tv, deze aflevering zat echt goed in elkaar, en fijne achtergrond info van experts etc. Tis niet dat hij zich ook presenteert als een messias die het allemaal even komt oplossen. Juist goed dat een witte man zich hierin verdiept en uitspreekt, werkt als voorbeeld voor veel andere witte mannen.

16 likes

Denk niet dat dit een impopulaire mening is. :sweat_smile: Het enige waar ik aan kan denken bij die banken zijn bepaalde filmpjes…

3 likes

Ik snap echt niks van die interieurtrend met halve vrouwentorso’s als decoratie. Kunst vind ik het moeilijk te noemen aangezien het vaak in grote oplage of machinaal gemaakt wordt.
Bij van die prints met borsten in allerlei vormen en maten snap ik de (feministische) insteek, maar hier ontgaat me die volledig. Misschien ook omdat die nadruk op vrouwelijke rondingen inmiddels al best lang een dominant schoonheidsideaal is. Het benadrukt in deze vorm voor mij zo sterk dat vrouwen vooral een lichaam zijn, doordat ze letterlijk onthoofd zijn. Waarschijnlijk heb ik ook te veel detectives gekeken, waardoor ik het sowieso vaak een beetje luguber vind.

55 likes

Opvallend gekozen profielfoto wel

1 like

Er is een hele collectie

3 likes

Ik vind Marktplaats helemaal geweldig. Heb alleen maar goeie deals en leuke gesprekjes met mensen die hun afspraken nakomen ipv ergernissen.

17 likes

Ik voel helemaal niet de behoefte om nu meteen uit eten te gaan, bios te bezoeken of naar een museum kunst te gaan kijken.

23 likes

Ik had zelfs iemand die zei: Joh ik kom het wel brengen toen ik vroeg of ze het ook wilde versturen omdat ik toen even minder mobiel was :purple_heart:

8 likes

Ik vind die neonlichten in huis zo ongelofelijk lelijk

46 likes

Welkom in het bordeel-vibe

12 likes

Maar ik wou voor de ‘veel te dure hipster restaurant met matig eten-vibe’ gaan

11 likes

Zo’n zwart bordje doen waar je van die witte letters in kan klikken. Geen idee hoe dit heet. Was een tijd geleden ook helemaal hip

6 likes

Maar nu kan je het bij de Hema kopen, dus dan is het niet meer zo hip.

Het is pas hip als je teringveel geld voor vraagt

2 likes

Aww ik heb ook niks tegen duiven, ze doen je niks ze verdienen het niet om zo gehaat te worden :pleading_face:

29 likes

Betrouwbaarder dan menig postbedrijf ik wil maar zeggen…

16 likes

pfff denk dat duiven meer last van ons hebben dan andersom hoor. laat ze lefe. al die kutkinderen die altijd op ze af rennen zodat ze opvliegen en ouders die daar niks van zeggen. ik zou ook alles onder schijten

31 likes

Ik vind de kreupele duiven in de stad altijd zo sneu. Het geeft ze een nog treurigere uitstraling :sob:

8 likes

Z’n luier?

1 like