Impopulaire meningen #4

En als het zo hard plonst dat het water je kont raakt :confounded:

11 likes

Ieuwlll I hate it!

4 likes

En vaak moet je ervoor toch eerst ff piesen dus je eigen plas spettert terug naar je kont :skull:

4 likes

Heb ik dan zo’n zielige druppel pietsje dat ik dit (gelukkig) niet heb? Kontplonsen gebeurd wel :poop:

5 likes

Heet dit een Duitse pot? Zag laatst nog op Reddit dat mensen dit zo typisch Nederlands vinden haha (ik geef er ook de voorkeur aan :sweat_smile:)

5 likes

Ik dacht dat het controlepot heette?

4 likes

Een plateaupot en een plonspot

3 likes

Fuck dit heb ik best vaak. En mijn wc is mega koud dus dat water ook. Het liefst ga ik dan meteen douchen :cold_sweat:

1 like

Minder stevige drollen dan draaien :poop:

3 likes

Poseidon’s kiss :kiss:

19 likes

Ongewenste intimiteiten

4 likes

Toch beter dan die wcrat die laatst gepost werd.
Misschien is een plonspot wat betreft ratten wel beter, als die eenmaal op dat plateau zitten zijn ze binnen

7 likes

Is het de maand van de rat op dit forum ofzo?

1 like

Een plonspot heet een diepspoeler, een met een plateautje een vlakspoeler. Ik ben ook team vlakspoeler, ik wil de keutel goed bekijken.

2 likes

Gewoon papier in de pot leggen en dan pas gaan zitten, heb je geen last geplons, kun je je kunstwerk goed bewonderen en heb je geen remsporen. :sunglasses:

5 likes

@Spaarlamp zijn jullie maart 2020 vergeten? Ik ga niet onnodig wcpapier verspillen :sob:

9 likes

Ik kan echt niet tegen die astrologie bullshit

29 likes

Omg dat is zo :dizzy:grote beer :dizzy: van jou

37 likes

Dat is astronomie :telescope:

25 likes

Mijn gevoel zegt dat wij niet matchen, ben jij toevallig een aquarius? dan viben onze sterrenbeelden niet met elkaar :point_right:t3: :pleading_face: :point_left:t3:

ffkotsen

4 likes