#cynischeSteenbok
Maar echt dat mensen prullaria kopen om dat ‘hun’ sterrenbeeld of staat. Of die tiktoks over sterrenbeelden
#cynischeSteenbok
Maar echt dat mensen prullaria kopen om dat ‘hun’ sterrenbeeld of staat. Of die tiktoks over sterrenbeelden
Impopulaire mening op mijn werk, maar ik vind het nog steeds heerlijk dat we met z’n allen nog steeds niet naar kantoor mogen.
Snap het goed hoor, collega’s met kids en/of extraverte persoonlijkheden, maar ik zou het niet erg vinden als ik gewoon permanent vanuit huis kon werken.
We willen altijd een reden hebben om te zijn wie we zijn. En het is ook een goede smoes
Ik ben geen klootzak, mijn sterrenbeeld is schorpioen. Deal with it
Dit gevoel heb ik bij (de meeste) religies
Ik vind speculeren over zwangerschappen echt zoooooo saai.
Het is hopelijk niet impopulair om dat ongepast te vinden, maar ik vind het verder ook echt 0 boeiend altijd
Ik vind ‘internetgekkies’ nooit grappig.
Ik hoop en vermoed dat dat hier op het forum niet impopulair is, maar in mijn vriendengroep wel helaas. Elke keer verwijzingen naar ‘klassiekers’ die ik zou moeten kennen, gewoon echt niet lollig. Beetje mensen belachelijk maken om iets waar ze niets aan kunnen doen. Heb er nog nooit om kunnen glimlachen. Ook niet om “ik wil kaas”.
Helemaal eens! Ik denk ook altijd jeetje je zal maar gefilmd worden op een oncharmant moment en vereeuwigd op het internet staan. Wat een afschuwelijk idee.
Ik kende ‘kaas’ nog niet, toch maar eens opgezocht om me een oordeel te vormen… wat een raar optreden van die winkelmensen, precies niet deëscalerend. Je gaat toch ook niet meteen staan schreeuwen zeg,
Ik denk dat zij al vaker langsgekomen was en het begint sowieso als die vrouw al een tijdje daar is.
Maargoed ik ben dan ook een internetgekkies conaisseur. Hoe meer, hoe beter. Ga ook altijd oudejaarsdag het laatste half uur in met de top 2000 internetgekkies genieten man.
Ja dan nog is het gewoon onprofessioneel. Je moet je niet laten verleiden tot viswijvengedrag. Maarja ja je weet wat ze zeggen de gustibus non est disputandum.
Wow ik had pas door dat jij t was toen ik de toverspreuk las.
Ja ik heb mn bloemetje terug!
Ietsiepietsie impopulaire mening, geloof ik:
Ik vind het goed van John dat hij persoonlijk in de uitzending van boos zit. Op mij komt hij oprecht over, volgens mij vindt hij het echt wel heel erg wat er is gebeurd (onder zijn leiding). Naief natuurlijk van hem om te denken dat de acties van Jeroen Rietbergen in 2019 eenmalig waren. En hij verwoord sommige dingen onhandig en niet helemaal zoals hij bedoelt. Maar volgens mij is hij geen nare man.
Heb jij een andere aflevering gekeken als ik?
Dit is wel een hele impopulaire mening
Of moet hij in het opbiechttopic, nu ga ik weer twijfelen…
Het is een mening dus geen biecht
Op mij komt hij ook oprecht over hoor, ik geloof dat hij oprecht denkt wat hij allemaal zei, en dat is ook precies het probleem. Met wat hij - en vele vele mannen met hem - allemaal oprecht denkt gaan we geen cultuurwisseling meemaken.
Ik denk dat je overal afgebrand wordt….dus succes ermee
Ja dat denk ik ook. Ik denk dat hoe jullie nu naar hem kijken echt exact was wat zijn bedoeling was. Well done dus Sjon. Ik trap er niet in, vuile hond.