Er is een hele collectie
Ik vind Marktplaats helemaal geweldig. Heb alleen maar goeie deals en leuke gesprekjes met mensen die hun afspraken nakomen ipv ergernissen.
Ik voel helemaal niet de behoefte om nu meteen uit eten te gaan, bios te bezoeken of naar een museum kunst te gaan kijken.
Ik had zelfs iemand die zei: Joh ik kom het wel brengen toen ik vroeg of ze het ook wilde versturen omdat ik toen even minder mobiel was
Welkom in het bordeel-vibe
Maar ik wou voor de āveel te dure hipster restaurant met matig eten-vibeā gaan
Zoān zwart bordje doen waar je van die witte letters in kan klikken. Geen idee hoe dit heet. Was een tijd geleden ook helemaal hip
Maar nu kan je het bij de Hema kopen, dus dan is het niet meer zo hip.
Het is pas hip als je teringveel geld voor vraagt
Aww ik heb ook niks tegen duiven, ze doen je niks ze verdienen het niet om zo gehaat te worden
Betrouwbaarder dan menig postbedrijf ik wil maar zeggenā¦
pfff denk dat duiven meer last van ons hebben dan andersom hoor. laat ze lefe. al die kutkinderen die altijd op ze af rennen zodat ze opvliegen en ouders die daar niks van zeggen. ik zou ook alles onder schijten
Ik vind de kreupele duiven in de stad altijd zo sneu. Het geeft ze een nog treurigere uitstraling
Zān luier?
Ohh dus je kan een duif wel africhten om op een speciale plek te kakken? Dus er zit iets van intelligentie in. Interestiiiing
nou een poeptoren bouwen is helemaal niet zo makkelijk
Meeuwen zijn dan ook zeeratten. Klerebeesten.
Fotoās???