Impopulaire meningen #4

Ik geloof zijn oprechtheid. Het werd pijnlijk duidelijk dat hij zelf het probleem niet ziet aan de kant van de organisatie van the voice, ontkent een angstcultuur en zegt dat de slachtoffers anders moeten handelen.

Mijn alarmbellen gaan af hoor. Mijn exbaas was ook oprecht en van zijn eigen onschuld overtuigd, maar bleef ook angstcultuur ontkennen en gaf aan dat het aan de slachtoffers lag.

Denk dat dit moeilijk te bevatten is voor mannen van middelbare leeftijd.

16 likes

Hij komt oprecht over dat hij echt niet beseft wat er daadwerkelijk aan de hand is/was en dat het schuld bij z’n eigen geslacht ligt en niet bij de slachtoffers.

11 likes

Ik vind dit echt heel schadelijk narcistisch gedrag wat juist hand in hand gaat met een angstcultuur. Als slachtoffers eigenlijk anders hadden moeten handelen, dan houdt iedereen zijn mond natuurlijk. Maar misschien moet het nog landen bij die man.

3 likes

Same! Tim en z’n God complex storen mij ook ENORM.

9 likes

Hier ben ik het ook weer mee eens helaas.

4 likes

Hij laat mensen af en toe ook ook niet uitpraten. En het komt bij mij ook heel onvoorbereid over als je steeds op je blaadje zit te zoeken naar de vragen die je wilt stellen.

3 likes

Ja eergisteren 18-01 was het interview. Vind het persoonlijk ook netjes dat je aantekening erbij houdt om juist te voorkomen dat je bepaalde dingen zou vergeten. John zal vast nooit meer een interview komen geven daar.

15 likes

Denk sowieso dat elke (jonge, beginnende - Ăźberhaupt) tv-maker in zijn broek piest als John tegenover hem zit.

46 likes

Ja ook mee eens. Ik vind Tim niet de beste interviewer en alle boosafleveringen vrij sturend. Maar welke intervieuwer dan ook:John lijkt echt in een andere wereld te leven en vond het dit keer eigenlijk ook niet zo om Tim draaien, wat ik bij andere boos-afleveringen wel heb. (Wilde nog even terugkomen op mijn vorige reactie).

2 likes

Ik vond de aflevering echt totaal niet om Tim draaien en heb alleen maar inhoud gezien. Zo raar dit.

52 likes

Ho ho, ons moreel kompas is echt wel diverser dan dat, we hebben Arjan Lubach ook nog hè! :clown_face:

16 likes

En natuurlijk the one and only Brutger Regman

3 likes

Het evangelie van de Correspondent :pray:t2:

6 likes

Haha hij zat in die filmpjes van De Slimste Mens, en kon alleen maar aan Gijs en Teun en de christen-slis denken. :joy:

11 likes

:pray:t3: ook jij deugt, grace :pray:t3:

10 likes

Eens. Waarschijnlijk is hij ook door letterlijk elke talkshow gevraagd om aan te schuiven gisteravond en dat doet hij niet (of dat heb ik even gemist, maar ik zie hem nergens). Ik vind echt dat hij nul focus naar zichzelf trekt in dit verhaal. Zelfs op Instagram is hij al dagen vrijwel stil en ik vind het eigenlijk alleen maar getuigen van respect.

En dat iemand zegt ‘het is een witte man die zich gedraagt als het morele kompas van Nederland’ :exploding_head: mijn god. Tim doet exact wat wij willen dat mannen doen in dit verhaal, namelijk andere mannen aanspreken op hun gedrag, laten zien dat het niet een vrouwenprobleem is en zich daar actief voor inzetten en nóg is het een lul? Inderdaad zeg, damned if you do, damned if you don’t.

125 likes

Ja echt he dat argument😂. Hij maakt goede tv, deze aflevering zat echt goed in elkaar, en fijne achtergrond info van experts etc. Tis niet dat hij zich ook presenteert als een messias die het allemaal even komt oplossen. Juist goed dat een witte man zich hierin verdiept en uitspreekt, werkt als voorbeeld voor veel andere witte mannen.

16 likes

Denk niet dat dit een impopulaire mening is. :sweat_smile: Het enige waar ik aan kan denken bij die banken zijn bepaalde filmpjes…

3 likes

Ik snap echt niks van die interieurtrend met halve vrouwentorso’s als decoratie. Kunst vind ik het moeilijk te noemen aangezien het vaak in grote oplage of machinaal gemaakt wordt.
Bij van die prints met borsten in allerlei vormen en maten snap ik de (feministische) insteek, maar hier ontgaat me die volledig. Misschien ook omdat die nadruk op vrouwelijke rondingen inmiddels al best lang een dominant schoonheidsideaal is. Het benadrukt in deze vorm voor mij zo sterk dat vrouwen vooral een lichaam zijn, doordat ze letterlijk onthoofd zijn. Waarschijnlijk heb ik ook te veel detectives gekeken, waardoor ik het sowieso vaak een beetje luguber vind.

55 likes

Opvallend gekozen profielfoto wel

1 like