Impopulaire meningen #4

Haha ja precies dit dus! Als je tijd hebt om bestek, bakjes, havermout en fruit en alles te verzamelen dan heb je toch ook tijd om het gewoon thuis naar binnen te werken? Tenzij je het dus de avond van tevoren al klaar legt allemaal…

@Westwood ja ik heb dus 2x gehad dat die collega naast me zo zat te struggelen met al haar spullen dat ik dan maar aanbood haar bakje dan maar vast te houden zodat zij haar handen vrij had om fruit te snijden…nog een reden om gewoon alleen te willen reizen haha

2 likes

Nee man ik zit lekker een hele chocolade reep op te kanen in de trein

3 likes

Haha de mensen die alles in bakjes voorbereid meenemen zijn volgens mij juist de mensen die het de avond van te voren al klaarmaken.

Source: ik was er zo een, pre-covid. Jullie zouden mij haten als je ooit met mij in een trein zou zitten :sweat_smile:

6 likes

ik krijg voor 11u sowieso geen hap door mn keel, laat staan om 8u sochtends in de trein. word al misselijk bij het idee

10 likes

Ik ook. Altijd ontbijt in de trein, of het nou een bakje Kwark is of een broodje pindakaas.
Maar nu een mondkapje op moet in de trein eet ik m’n ontbijt op m’n werk

6 likes

dd0

Drie keer raden wat mijn lunch was vandaag en waar ik hem op at

19 likes

Haha ja ik denk dan ook sta gewoon 5 minuten eerder op en dan heb je tijd om het thuis op te eten. Scheelt ook weer gesleep met bakjes.

6 likes

Als je dat schrapen achterwege laat moet het lukken

3 likes

Nouja je snapt wat ik bedoel, zoveel minuten als je nodig hebt voor jouw situatie. In mijn geval eet ik twee crackers en dat lukt wel in 5 minuten haha.

3 likes

Haha dit doet me denken aan die Hollywood films waar zo’n kind dan altijd te laat is voor school en dan heeft die moeder een heel ontbijt klaargemaakt met pannenkoeken, wafels, fucking gepocheerde eieren en versgeperst sinaasappelsap. En dan neemt dat kind echt twee happen uit een cracker ofzo en dan rennen ze de deur uit. Ik werd daar altijd zo pissig om wtf die moeder heeft overduidelijk 3 uur in de keuken gestaan ofzo :joy: sta dan wat eerder op of zeg gewoon dat ze dat nooit meer hoeft te doen voor je hahaha

107 likes

Toen ik vanochtend de laatste restjes yoghurt uit de glazen pot schraapte, heb ik aan jullie gedacht. Ik was dan wel niet in de trein maar thuis :yum:

11 likes

Haha okee true.

3 likes

Tenzij als fetish.

4 likes

Hahah ja ook altijd met gossip girl toch, hele tafel vol met vanalles en dan eten ze 2 aardbeitjes (terwijl ze wel eerst hun bord volscheppen). Geef aan mij dan :rage:

9 likes

Begin dan maar een only.fans daarvoor. Verdien je nog tenminste aan je ontbijtje.

1 like

Ik vind die laatste restjes van yoghurt, kwark, toetjes etc. uitschrapen sowieso echt heel smerig omdat die laatste restjes altijd lauw/warm zijn van het vasthouden van je handen enzo. Ik moet echt al kokhalzen bij het idee :face_vomiting:

10 likes

Pakjes drinken goed uitslurpen vind ik wel heel leuk om te doen. Ook in gezelschap. Voel ik me weer 6.

9 likes

Ik vind sowieso potjes uitschrapen of je bord echt afschrapen/aflikken (!!!) heel irritant. Alsof je geen eten genoeg kreeg ofzo. Weet niet waarom ik dat zo lastig vind. Mijn ex kon dat ook zo, gruwelijk vond ik dat.

7 likes

Ik snap niet waarom Banksy zo populair is. Vind zelf geen reet aan zijn werken.

19 likes

Haha ja staat Rufus wafels te bakken alsof zijn leven ervan afhangt en dan rent iedereen zo de deur uit, “sorry dad, i’m late!!”.

25 likes