Impopulaire meningen #4

Allemaal leuk en aardig maar tellen jullie ze ook wel gelijk ff dit weekend

27 likes

Jij moet even Motel Makeover kijken op Netflix :two_hearts:

7 likes

Dit ben ik als ik mezelf dronken aankijk in de spiegels bij de wc’s in da club nadat ik domme dingen heb gedaan.

UGh mis het

27 likes

Dit ben ik, volkomen nuchter met een ijsthee in de hand terwijl ik jou aankijk voordat je domme dingen doet.

16 likes

Ja dit ben jij sowieso wel

Ook als je lush ruikt :sob:

4 likes

Dit ziet er echt uit als de vogelversie van de T-rex

9 likes

Wtf hoe groot is deze unit? Kan het echt niet inschatten op de foto’s maar heb het idee dat hij echt reusachtig is

6 likes

Lijkt echt op een evil Krullevaar

10 likes

Een rat van 20kg?! Ik zie dit al helemaal voor me :cry:.

4 likes

Ik heb vroeger een keer gesolliciteerd voor een bijbaan waar ik duivenfoto’s moest photoshoppen :joy:
Duiven houden is een hobby waar blijkbaar veel geld in omgaat, want mensen betalen dus serieus een bedrijfje om de professioneel genomen foto van hun te verkopen duif te photoshoppen zodat ie er extra goed uit ziet, hahaha
(helaas niet aangenomen)

55 likes

Ik ga stuk, stel je voor dat je vervolgens een soort van gecatfisht wordt door een duif. Je denkt dat je de meest prachtige duif krijgt met glanzende veren en dan krijg je zo’n hele verrotte kaalgeplukte hahaha

17 likes

Oh ja. Met die boogjes van ze.

3 likes

Langzamerhand kunnen we een kwartetspel beginnen met FF Favourites. Vogels, vervelende witte mannen etc.

13 likes

Heb je toevallig ook dat filmpje gezien van het geluid dat ze maken? Echt niet normaal :open_mouth:

5 likes

Ik hou niet van films kijken

22 likes

ik vind het best leuk om mijn bed op te maken, vind het helemaal geen rotklus en ik maak het ook altijd gelijk af

(grapjes over ‘kom dan hier mijn bed opmaken’ vind ik daarentegen wel heel stom)

29 likes

Die zijn altijd stom. Heb je zin om geld uit te geven maar weet je niet aan wat, nou maak het maar aan mij over dan he? Ha ha ha.

20 likes

Of als je op een openbare plek je auto aan het schoonmaken/stofzuigen bent dat er dan mensen langs lopen “zal ik die van mij er naast zetten?”

Vorige week is dat wel 5 keer tegen me gezegd. Ik kan daar zo vals op reageren.

13 likes

Ik heb er de concentratie niet voor

Oh zo hatelijk he. Ik vind behangen en schilderen echt leuke klussen. In. mijn. eigen. huis. Niet jouw huis Toos. In jouw huis is het kut. Dus rot op met je “nou dan weet ik wie ik moet bellen hi ha ho”