Allemaal leuk en aardig maar tellen jullie ze ook wel gelijk ff dit weekend
Jij moet even Motel Makeover kijken op Netflix
Dit ben ik als ik mezelf dronken aankijk in de spiegels bij de wc’s in da club nadat ik domme dingen heb gedaan.
UGh mis het
Dit ben ik, volkomen nuchter met een ijsthee in de hand terwijl ik jou aankijk voordat je domme dingen doet.
Ja dit ben jij sowieso wel
Ook als je lush ruikt
Dit ziet er echt uit als de vogelversie van de T-rex
Wtf hoe groot is deze unit? Kan het echt niet inschatten op de foto’s maar heb het idee dat hij echt reusachtig is
Lijkt echt op een evil Krullevaar
Een rat van 20kg?! Ik zie dit al helemaal voor me .
Ik heb vroeger een keer gesolliciteerd voor een bijbaan waar ik duivenfoto’s moest photoshoppen
Duiven houden is een hobby waar blijkbaar veel geld in omgaat, want mensen betalen dus serieus een bedrijfje om de professioneel genomen foto van hun te verkopen duif te photoshoppen zodat ie er extra goed uit ziet, hahaha
(helaas niet aangenomen)
Ik ga stuk, stel je voor dat je vervolgens een soort van gecatfisht wordt door een duif. Je denkt dat je de meest prachtige duif krijgt met glanzende veren en dan krijg je zo’n hele verrotte kaalgeplukte hahaha
Oh ja. Met die boogjes van ze.
Langzamerhand kunnen we een kwartetspel beginnen met FF Favourites. Vogels, vervelende witte mannen etc.
Heb je toevallig ook dat filmpje gezien van het geluid dat ze maken? Echt niet normaal
Ik hou niet van films kijken
ik vind het best leuk om mijn bed op te maken, vind het helemaal geen rotklus en ik maak het ook altijd gelijk af
(grapjes over ‘kom dan hier mijn bed opmaken’ vind ik daarentegen wel heel stom)
Die zijn altijd stom. Heb je zin om geld uit te geven maar weet je niet aan wat, nou maak het maar aan mij over dan he? Ha ha ha.
Of als je op een openbare plek je auto aan het schoonmaken/stofzuigen bent dat er dan mensen langs lopen “zal ik die van mij er naast zetten?”
Vorige week is dat wel 5 keer tegen me gezegd. Ik kan daar zo vals op reageren.
Ik heb er de concentratie niet voor
Oh zo hatelijk he. Ik vind behangen en schilderen echt leuke klussen. In. mijn. eigen. huis. Niet jouw huis Toos. In jouw huis is het kut. Dus rot op met je “nou dan weet ik wie ik moet bellen hi ha ho”