Impopulaire meningen #4

Oh, schilderen vind ik bij andere mensen (vrienden) juist ook leuk. Lekker muziekje aan en gaan

6 likes

Ik vind het echt vies om bij mensen in de buurt te zitten die hun yoghurtje in de trein ontbijten :skull_and_crossbones::nauseated_face:

11 likes

Ik lees dit op het moment dat ik net mijn yoghurt aan het eten ben in de trein :joy:

30 likes

Zit er een geïrriteerde meid tegenover je? It’s me :raising_hand_woman:t3:

15 likes

Zeker als ze bloedfanatiek hun bekertje zitten uit te schrapen of met hun lepel tegen hun tanden gaan. Brrrrrr

(Maar met de mondkapjesplicht moet dit toch niet meer mogelijk zijn?)

4 likes

Of hun lepel helemaal aflikken zodat die schoon in de tas terug kan. Getverrrr

(Je mag je mondkapje tijdelijk af om je koffie te drinken of wat te eten, maar geen drie gangen diner zegmaar.)

5 likes

53 likes

Het ergste is nog als ze dan een glazen beker uitschrapen, dat geluid hoor je ook door de hele coupé heen.

11 likes

Hahahah hier ging het gisteren ookal over

5 likes

Oké andere impopulaire mening: ik vind dit soort memes stom. Taalkundig klopt het niet? Niemand doet niks (dus wat doen ze dan wel), en Nederlanders doen iets. Oké :poop: het zou toch moeten zijn: “iedereen: …” of ligt dit aan mij?

Ik ben een beetje chagrijnig geloof ik vanmorgen haha

37 likes

Haha ik denk dat de grap boven de taalkundige correctheid gaat in deze tweet

6 likes

Haha, nee zou wel heel toevallig zijn

Oooh hier erger ik me ook al tijden aan!!!

5 likes

Haha ik heb hier letterlijk nooit over nagedacht maar het is wel zo ja!

1 like

Ligt zeker niet aan jou. Ik erger me hier ook altijd aan

2 likes

Maar het feit dat die Jelmer de Boer het post doet de hele grap teniet.

29 likes

Mijn impopulaire mening is denk ik dat ik de haat op Jelmer de Boer nooit zo snap. Vind hem wel grappig om te volgen en vond zijn boek over vliegreizen ook interessant.

wie is hij uberhaupt?

38 likes

Hij heeft een Google alert op zijn naam aanstaan dus grote kans dat je je eigen post binnenkort op zijn twitteraccount voorbij ziet komen. Verder vind ik het o.a. bizar om goedkoop vliegen te promoten aangezien dat behoorlijk bijdraagt aan het milieu dat naar de klote gaat.

@Clancy kweenie, bedoel ik

12 likes

Ja dit dus!!! Ik eet zelf ook in de trein (geen wortel of patat pinda) maar geen yoghurt, alsjeblieft zeg

3 likes