Gewoon zo houden. Brrr.
Ik had graag een euro ontvangen elke keer dat ik deze mening/ergernis las. Had ik best leuk mee uit eten gekund denk ik. Met een wijnkaart enzo. Zeer populair als je het mij vraagt.
Sws mensen die bakjes , kommetjes , wat dan ook zo agressief uitschrapen verdienen een klap.
Koop een pannenlikker man gekke gierigaard.
Bedankt voor dat beeld
Doet me echt denken aan mijn kindertijd, toen gaf mān moeder me altijd van die waterige magere yoghurt mee in zoān lekkende beker. Verschrikkelijk, wie doet iemand zoiets aan?
Yoghurt vind ik wel meevallen. Maar ik heb een collega die iedere dag een thermosfles met soep mee heeft. En als ze die dan openmaakt eerst even uitgebreidt de dop schoon gaat likken. Brrrrr
Ik heb een collega die letterlijk elke dag nasi met vis heeft en het ruikt heel sterk. Ik word er vaak zo misselijk van. Hij geniet er zelf wel heel erg van dus daar probeer ik maar aan te denken elke keer
Dat klinkt als een fetisj
Is toch een ongeschreven regel dat je niks met vis meeneemt naar je werk, verschrikkelijk echt.
er zijn grenzen
Niet iedereen kent die⦠ik had van die collegaās die een broodje tonijnsalade achter hun pc aten
Ik vind Nespresso niet te zuipen
Collega van me gaat ook in de trein nog fruit snijden voor in de havermout en afhankelijk van hoe lang dat duurt eet die dat in de trein of al lopend naar werk op. Vind het heel irritant haha maar eigenlijk weet ik dus niet zo goed waarom. Deels het schrapen, ja, maar vind het klaarmaken nog erger denk ikā¦
Maar ik vind treinen met collegaās sowieso vreselijk, neem soms expres een andere trein of ga heel snel/langzaam lopen zodat ik niet hoef te praten
Volgens mij erger ik me er extra aan, omdat het altijd van die gezonde dingen zijn die en plein public worden gegeten. Er zit nooit iemand koude pizza van gisteren als ontbijt naar binnen te werken. En hoewel het ergens nonchalant overkomt om onderweg te eten, heb ik het idee dat het juist meer voorbereiding en organisatie vereist om zo je ontbijt klaar te maken. Alleen al die bakjes al. Ik hoef ās ochtends vroeg niet zo nodig met al die perfectie geconfronteerd te worden in de publieke ruimte. (Al snap ik best dat de mensen die dit doen het zelf vast helemaal niet zo ervaren. Ik heb gewoon een ochtendhumeur.)
Ik vind het vooral knap dat mensen dit zo kunnen want fruit snijden in de trein dan lag er allang een vingerkoot af en ik zou met yoghurtvlekken op mijn jas het kantoor binnen lopen
Haha ja precies dit dus! Als je tijd hebt om bestek, bakjes, havermout en fruit en alles te verzamelen dan heb je toch ook tijd om het gewoon thuis naar binnen te werken? Tenzij je het dus de avond van tevoren al klaar legt allemaalā¦
@Westwood ja ik heb dus 2x gehad dat die collega naast me zo zat te struggelen met al haar spullen dat ik dan maar aanbood haar bakje dan maar vast te houden zodat zij haar handen vrij had om fruit te snijdenā¦nog een reden om gewoon alleen te willen reizen haha
Nee man ik zit lekker een hele chocolade reep op te kanen in de trein
Haha de mensen die alles in bakjes voorbereid meenemen zijn volgens mij juist de mensen die het de avond van te voren al klaarmaken.
Source: ik was er zo een, pre-covid. Jullie zouden mij haten als je ooit met mij in een trein zou zitten
ik krijg voor 11u sowieso geen hap door mn keel, laat staan om 8u sochtends in de trein. word al misselijk bij het idee
Ik ook. Altijd ontbijt in de trein, of het nou een bakje Kwark is of een broodje pindakaas.
Maar nu een mondkapje op moet in de trein eet ik mān ontbijt op mān werk