Impopulaire meningen #4

Als je dat schrapen achterwege laat moet het lukken

3 likes

Nouja je snapt wat ik bedoel, zoveel minuten als je nodig hebt voor jouw situatie. In mijn geval eet ik twee crackers en dat lukt wel in 5 minuten haha.

3 likes

Haha dit doet me denken aan die Hollywood films waar zo’n kind dan altijd te laat is voor school en dan heeft die moeder een heel ontbijt klaargemaakt met pannenkoeken, wafels, fucking gepocheerde eieren en versgeperst sinaasappelsap. En dan neemt dat kind echt twee happen uit een cracker ofzo en dan rennen ze de deur uit. Ik werd daar altijd zo pissig om wtf die moeder heeft overduidelijk 3 uur in de keuken gestaan ofzo :joy: sta dan wat eerder op of zeg gewoon dat ze dat nooit meer hoeft te doen voor je hahaha

107 likes

Toen ik vanochtend de laatste restjes yoghurt uit de glazen pot schraapte, heb ik aan jullie gedacht. Ik was dan wel niet in de trein maar thuis :yum:

11 likes

Haha okee true.

3 likes

Tenzij als fetish.

4 likes

Hahah ja ook altijd met gossip girl toch, hele tafel vol met vanalles en dan eten ze 2 aardbeitjes (terwijl ze wel eerst hun bord volscheppen). Geef aan mij dan :rage:

9 likes

Begin dan maar een only.fans daarvoor. Verdien je nog tenminste aan je ontbijtje.

1 like

Ik vind die laatste restjes van yoghurt, kwark, toetjes etc. uitschrapen sowieso echt heel smerig omdat die laatste restjes altijd lauw/warm zijn van het vasthouden van je handen enzo. Ik moet echt al kokhalzen bij het idee :face_vomiting:

10 likes

Pakjes drinken goed uitslurpen vind ik wel heel leuk om te doen. Ook in gezelschap. Voel ik me weer 6.

9 likes

Ik vind sowieso potjes uitschrapen of je bord echt afschrapen/aflikken (!!!) heel irritant. Alsof je geen eten genoeg kreeg ofzo. Weet niet waarom ik dat zo lastig vind. Mijn ex kon dat ook zo, gruwelijk vond ik dat.

7 likes

Ik snap niet waarom Banksy zo populair is. Vind zelf geen reet aan zijn werken.

19 likes

Haha ja staat Rufus wafels te bakken alsof zijn leven ervan afhangt en dan rent iedereen zo de deur uit, “sorry dad, i’m late!!”.

25 likes

Neem op zn minst eentje mee gvrdmm

6 likes

Ren gewoon met die wafel in je mond. In anime zie je dit met brood, waarom niet met wafels?

13 likes

Maar originele graffiti kun je niet door de papierversnipperaar gooien en nog doorverkopen.

2 likes

Ik snap niet dat Friends nog steeds zo populair is

56 likes

Überhaupt nooit de hype begrepen. Ik heb het Ă©cht geprobeerd leuk te vinden, meerdere keren, maar ik vind het gewoon echt niet grappig. Niet eens ‘ik blaas uit door m’n neus’-grappig. Zo flauw en dan die geforceerde lachband, nope.

32 likes

Ik vind het ook echt de meest flauwe humor ever

1 like

Ik vond het zo ranzig in kookfilmpjes als je ziet dat geroosterde knoflook wordt uitgeknepen. Het doet denken aan pus dat uit een puist wordt gedrukt. Over de mensen die houden van dat laatste wil ik nog niet eens beginnen. Gadverdamme

13 likes