Impopulaire meningen

Ik had nog nooit iets van StukTV gezien en nu las ik op het forum dat iemand in een deuk lag dus ik dacht ik ga er eens naar kijken. Ik vond er niet zoveel aan? Het idee op zich wel (een kluis overvallen en die moeten bewaken), maar de filmpjes zelf vond ik niks aan. Saai.

Ik vond dus alleen Ruben Nicolai leuk, haha, met z’n plastic bak, haha. Je moet vooral niet twee of meer video’s van hen achter elkaar kijken, dan wordt het zooo duidelijk gemaakt/geacteerd allemaal.

Haha ja dat stukje was nog het grappigst, maar had door jouw post meer hilariteit verwacht hahha. Misschien hoopte ik teveel op een Ruben VS x -vibe. Dat was zo leuk altijd.

Jachtseizoen of roadtrippers van StukTV vind ik veel leuker dan de kluis. Dus misschien nog een tip.

Ik vind het ook zo leuk als mensen echt in iedere benarde situatie een grap zien, omdat ik zelf ook een beetje zo ben, haha vind ik heerlijk om te zien. Hoe die ook als een soort Scarface achter dat bureau ging zitten met z’n gun. :joy:

Haha ja en dat speelgoed ding de gang op flikkerde. Dat was ook wel grappig.
Ok alleen Ruben Nicolai maakte het dus ok :’) Misschien ga ik nog een poging wagen @Printemps
Had ook van te voren niet door dat het is overgenomen door RTL (of Talpa inmiddels), tv is over het algemeen nep, en ben me daar ook van bewust als ik het kijk. Ik weet niet, wordt zo groter gemaakt ofzo.

Ik weet nog dat ik de eerste keer Jachtseizoen zag en dacht: oke dit is wel vet! Maar toen hebben we de fout gemaakt er meteen vijf achter elkaar te kijken en dan is de magic er wel af, haha.

Dus @ellegirltalk, heel af en toe één video. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Vond het btw ook vrij grappig dat die ene gast zo vriendelijk zwaaide naar Nick in die bus, hahaha.

In Vlaanderen loopt momenteel een Spotify reclame voor een podcast waarbij de gastheer “jouw hiphop iconen” vraagt over hun “shoe game” en onderzoekt of ze wel “stijl hebben” en dat alles terwijl nog iemand anders hun sneakers oplapt.

…Gregor?

:joy: mijn idee

Ik las vandaag ‘de Vliegeraar’ uit. Zoveel mensen die vonden dat ik het echt moest lezen, mooiste boek ooooooit. Wat een schijtboek, heb het met moeite uitgekregen. En durf nu niemand irl te vertellen wat ik er echt van vond.

Ik vind The fault in our stars het kutste boek ooit.
Ik was eigenlijk blij dat

Spoiler

Dat pretentieuze kind stierf en lichtelijk teleurgesteld dat August niet dood ging

EDIT: het andere pretentieuze kind stierf, excuus. Patatje Friet Who cares, het punt is dat ze beiden verschrikkelijk zijn en ik ze allebei dood wilde.

. Ik vond het slecht geschreven, enorm overgehyped, alle personages zeer unlikable, de dialoog deed me rillen van walgeling en die quote over de sigaret op je lip niet aansteken mag August echt in zijn reet steken.

Ik vond die film zo slecht dat ik uberhaupt nooit aan het boek ben begonnen

Huh hebben wij een andere versie gelezen?

Samenvatting

Ik meen me te herinneren dat hij juist dood gaat en zij niet.

Ben nooit tot het eind gekomen. Vond er ook echt niks aan

Ik vind beugelbh’s super fijn

Ja echt een kutboek haha!

Je hebt gelijk! Bedoelde meer dat het hele boek gehint werd dat

Samenvatting

Hij stabiel was en zij terminaal, maar dat het steeds duideijket werd dat hij toch doodging. Het was een verwarrend kutplot, hoe dan ook :woozy_face:

Ik vind de Luizenmoeder echt kut.

Ik ooook