Impopulaire meningen

Deel je impopulaire meningen. Omg-reacties toegestaan.

2 likes

Ik vind onpopulair een leuker woord dan impopulair :thinking: (maar weet dat het allebei goed is hoor : ) )

7 likes

eens!

1 like

Hahahaha yes meteen een impopulaire mening gegeven dus!

Oké im/onpopulaire mening hier: Ik vind het heerlijk om een sigaretje te roken op het terras, Eén van de beste dingen van de zomer :see_no_evil::see_no_evil:

23 likes

Als je met luid volume in je tuin wil gaan praten zou dat verplicht in het Nederlands moeten zodat iedereen niet alleen kan genieten van het volume maar ook de inhoud van het gesprek meekrijgt.

18 likes

Die typisch roze kleur van ELLEGIRL is zo lelijk.

7 likes

Ik vind de columns van de vrouw van (wijlen) Eberhard van der Laan in het Parool echt zoooooooo saai en oninteressant
en kan me niet voorstellen dat iemand het wél boeiend vind?
dus stel me nu echt helemaal voor dat ze bij het Parool denken van “he ja shit niet zo’n goeie zet om dat wijf de komende 6 maanden wekelijks ruimte te geven”
maargoed die man is dood dus die column nu opdoeken is ook niet gepast natuurlijk

7 likes

Ik vind broeken met gaten erin echt lelijk, zonder uitzondering

35 likes

Ik ook. Voel me echt een zuur oud wijf, maar snap niet dat je voor iets zou betalen met gaten erin???

4 likes

Zoooo herkenbaar. Bij de 1e date met mijn vriend dacht ik ‘Oh jee hij heeft een oude kapotte broek aan voor een date, wat raar’.
Bleek uiteindelijk een of ander fancy model van G-star maar ik vond (en vind) het echt helemaal niks.

4 likes

Ik denk eigenlijk dat het een ‘impopulairdere’ mening is dat roken ook heel heilzaam kan zijn. Ik vind roken persoonlijk echt ronduit smerig en ik haat het als mensen roken op het terras of op de fiets, maar voor de mensen die ik ken met psychiatrische problemen is het echt een ‘kalmeringsmiddel’. Ik gun hen het wel.

8 likes

Nou ja, mijn mening is dus dat je het ook in het openbaar van sommige mensen zou moeten accepteren, hoe smerig het ook is. Er bestaan bijvoorbeeld nog steeds medicijnen waarbij je niet eens ‘cold turky’ kan stoppen met roken en waarbij het dus gevaarlijk is als je niet om de zoveel tijd rookt. Ik snap dat de mensen waarover ik het heb slechts een super klein percentage van de wereldbevolking is, maar dit is mijn impopulaire mening over roken. Soms heb je liever dat iemand rookt dan dat iemand naar heftigere middelen grijpt. (Ik vind het trouwens betreurenswaardig dat sommigen van die middelen juist steeds meer sociaal geaccepteerd zijn.)

Ik mag dat nooit kopen van mn moeder

Ze zegt in winkels ook als mensen met broeken met scheuren aankomen: heb je geen hele?

6 likes

Ik vind sushi echt niet te eten. Schijnt ook nogal impopulair te zijn.

16 likes

Ik hou niet van bruine cafés maar van ‘ordinair’ uitgaan in van die flitsende clubs met viptafels en r&b muziek. Ik hou ervan om me uitgebreid op te maken en een jurkje met hakken te dragen tijdens het uitgaan. LOVE it

17 likes

Ik verheug me vooral op de rust die dan gaat komen. Merk nu al dat ik niet meer zo onzeker ben of nadenk over wat anderen van je vinden als toen ik 18 was. Ben nu wel nog heel erg bezig met m’n figuur en straks een baan en huis zoeken… Hopelijk heb ik op m’n 40e een baan en een huis en boeit de rest geen fuck meer haha

10 likes

Ik.vind pugs niet leuk

25 likes

Niet in het algemeen maar wel onder mijn vrienden/studiegenoten, maar ik woon dan ook in een studentikoze stad

Ik geloof niet meer in dieten en dat het mogelijk is om ‘even snel af te vallen’ en het eraf te houden. Begin de laatste tijd ook te denken dat iedereen die veel afgevallen is toch uiteindelijk gedoemd is om het er weer aan te eten. Het is best een kut mentaliteit van mezelf, omdat ik toch altijd wil afslanken, maar ik al zo vaak gefaald heb dat ik er niet meer in geloof. Gister zat ik me ook weer te verdiepen in die dingen, en kwam tegen dat het blijkbaar nodig is om minder frequent op een dag te eten om je stofwisseling weer goed te krijgen. Nou, dus ik ging dat vandaag uitproberen, maar uiteindelijk stikte ik weer van de honger, en voelt het gewoon tegennatuuurlijk om jezelf zo uit te hongeren. Dus ja, dit was echt de laatste druppel ofzo, ik geloof er gewoon niet meer in… Mijn lichaam wil blijkbaar dik zijn, nou goed dan moet het maar, kan alleen gezond proberen te leven, maar als ik daar niet vanaf val, nou ja… dan is het maar zo.

4 likes