Impopulaire meningen

Deel je impopulaire meningen. Omg-reacties toegestaan.

Ik vind onpopulair een leuker woord dan impopulair :thinking: (maar weet dat het allebei goed is hoor : ) )

Jaaa hallo! Dat is dan denk ik een im-/onpopulaire mening, want bij het vorige topic kwam er juist commentaar dat het impopulair moest zijn. Van Dale list ook alleen impopulair dus ben maar overstag gegaan onder peer pressure en autoriteitsdruk. Achja, zo is er altijd wel wat. Hopelijk weerhoudt het je er niet van om hier flink te komen rellen.

Roken zou overal verboden moeten worden. Als je wil roken, doe dat in je eigen huis met alle ramen en deuren dicht.

Onpopulaire mening als ik de reacties onder facebookberichten over roken moet geloven. “Betutteling” “gezeur” “we mogen al nergens meer roken” Nee klopt, het is smerig, tyf op en val alleen jezelf ermee lastig ok thanks :+1:t3:

eens!

Hahahaha yes meteen een impopulaire mening gegeven dus!

Preach :raised_hands:

Oké im/onpopulaire mening hier: Ik vind het heerlijk om een sigaretje te roken op het terras, Eén van de beste dingen van de zomer :see_no_evil::see_no_evil:

Als je met luid volume in je tuin wil gaan praten zou dat verplicht in het Nederlands moeten zodat iedereen niet alleen kan genieten van het volume maar ook de inhoud van het gesprek meekrijgt.

Die typisch roze kleur van ELLEGIRL is zo lelijk.

Ben het hier zo mee eens!

wijlen ellegirl

Ik vind de columns van de vrouw van (wijlen) Eberhard van der Laan in het Parool echt zoooooooo saai en oninteressant
en kan me niet voorstellen dat iemand het wél boeiend vind?
dus stel me nu echt helemaal voor dat ze bij het Parool denken van “he ja shit niet zo’n goeie zet om dat wijf de komende 6 maanden wekelijks ruimte te geven”
maargoed die man is dood dus die column nu opdoeken is ook niet gepast natuurlijk

Ik haat moderne kunst.

Ik vind broeken met gaten erin echt lelijk, zonder uitzondering

Ik ook. Voel me echt een zuur oud wijf, maar snap niet dat je voor iets zou betalen met gaten erin???

Zoooo herkenbaar. Bij de 1e date met mijn vriend dacht ik ‘Oh jee hij heeft een oude kapotte broek aan voor een date, wat raar’.
Bleek uiteindelijk een of ander fancy model van G-star maar ik vond (en vind) het echt helemaal niks.

Ik denk eigenlijk dat het een ‘impopulairdere’ mening is dat roken ook heel heilzaam kan zijn. Ik vind roken persoonlijk echt ronduit smerig en ik haat het als mensen roken op het terras of op de fiets, maar voor de mensen die ik ken met psychiatrische problemen is het echt een ‘kalmeringsmiddel’. Ik gun hen het wel.

Ik vind het heel chill om ouder te worden en zou eigenlijk wel sneller oud willen worden. Terwijl de mentaliteit in de westerse wereld bijna overal is dat jong zijn beter is. Ik zie mezelf wel voor me als middelbaar vrouwke, beetje scharrelen tussen mijn kipjes en in de moestuin en dat mijn volwassen kinderen dan thuis komen eten in het weekend en dan ga ik die arme studenten eens lekker vetmesten want thuis eten ze alleen maar spaghetti met knakworsten. Ja lijkt me echt heerlijk. Ik vind jong zijn gewoon niet zo leuk?

Volgens mij gaat het er ook niet om dat mensen niet mogen roken, maar dat ze het niet in het openbaar doen. Als jij thuis wilt kettingroken is dat helemaal prima, doe je ding, maar val er niet anderen mee lastig (wat je vaak toch wel doet door in het openbaar te roken).

Aansluitende onpopulaire mening: ik vind niet dat roken per se ontmoedigd moet worden dmv belastingen oid. Natuurlijk is het belangrijk om goed voor te lichten over de gevolgen, zeker bij kinderen, maar verder dan dat vind ik dat volwassenen zelf moeten mogen bepalen wat ze doen met hun leven. En als dat betekent dat ze daardoor 15 jaar korter leven: ja, lekker boeiend? Als dat is wat zij willen, láát ze dan gewoon.

Ik rook zelf overigens niet haha, maar heb hier ooit een opinie-stuk over gelezen en vond het best een interessant standpunt. Zolang je anderen er niet mee lastig valt zou je zelf moeten kunnen bepalen of je je leven wil verkorten of verpesten of hoe je het ook wil noemen.