Geen idee of jullie dit in koor al 371x gezegd hebben, maar ik houd echt niet van buiten eten.
Insecten aaargh!
Alleen nu zijn we op vakantie in een Tiny House dus moet het bijna wel, maar ik eet liever gewoon binnen.
Omg ja. Tijdje geleden werd ik zowat âgedwongenâ om buiten te eten. We vroegen om een tafel en werden meteen naar buiten geleid. Vond het sowieso al te awkward om te vragen of we gewoon binnen konden zitten. Maar goed, temperatuur viel wel mee en het was in de schaduw dus dacht dat het vast ging meevallen. Wrong. Hele tijd vliegen moeten wegmeppen van mân eten. But again, te awkward om er wat van te zeggen
Hahaha ik wil die met de woonwagen
Sommige mensen zijn natuurlijk ook gebonden aan de vakanties i.v.m. werken in het onderwijs etc. En soms winkels waarvan de baas bepaalt heeft om de zaak in de zomer 3 weken dicht te gooien dan kunnen ze je verplichten die dagen op te moeten nemen.
Omg ik heb in mijn huurapp dezelfde vloer als dat laatste plaatje Ik haat 'm echt, het voelt heel kil aan inderdaad.
Ik sta overigens op het punt een donkergrijze bank te kopen haha godver ik weet écht niet wat aan te vangen met mijn interieur. Tips zijn welkom!
die gaan misschien wel 2 of 3 keer per jaar dan?
Misschien staan die mensen er niet bij stil omdat het gewoon zo normaal is net zo normaal als het kopen van een grijze hoekbank. Vinden ze die drukte verre van irritant en zullen ze ook op de 2e kerstdag gewoon de woonboulevard bezoeken.
In mijn geval is het wel een beetje gerelateerd aan mijn werk, als ik drie weken op wil nemen dan kan dat het makkelijkst in deze periode omdat we dan minder publiceren, maar ik wil het ook gewoon omdat je in deze periode toch wel het meeste kans hebt op zonnig weer in Nederland.
Oh wacht lees wel dat je het echt hebt over op vakantie gaan. Dit jaar is dat voor mij vooral omdat mijn vader niet op andere perioden in het jaar kan gaan door zijn werk en ik nog steeds met mijn ouders weg ga.
In het verlengde hiervan: ik houd niet van reizen. Op vakantie gaan vind ik op zich wel leuk, maar ik hoef niet per se elk jaar en ik wil niet de hele wereld gezien hebben ofzo.
Ik werk niet in het onderwijs en heb geen kinderen. Maar ik heb wel vrienden die in het onderwijs werken. En daar wil ik ook mee weg kunnen. Dat is dus mijn reden om in de zomervakantie vrij te nemen.
Ik vind het heel fijn om (bijna) al mân was in de droger te gooien ipv aan een wasrek te hangen. Ik weet dat het voor sommige kleding (en het milieu) niet goed is, maar ik vind mân schone was dan lekkerder aanvoelen, lekkerder ruiken en de pasvorm is weer zoals het hoort.
Zou dat zelf ook liever willen, maar mijn vriend is helaas nog wel afhankelijk van de bouwvak.
Als je in september weggaat is het echt al vroeg donker, dat is best vervelend als je op een camping staat. Waarom mensen niet in juni weggaan weet ik ook nietâŠ
Ik begrijp dat wel, ik heb dat zelf ook. En daarnaast vind ik het ook fijn dat er een soort ritme in de maanden zit door mijn cyclus. Als ik er over nadenk dan lijkt me het me op dat gebied best vreemd als je een man bent, dan heb je dus helemaal geen ritme haha
dit vind ik super interessant en leerzaam om te lezen
ik ga het ook proberen zo te bekijken.
ik ben het vandaag geworden en ik baal like always weer zo hard. (vandaar mijn lekkere aanwezigheid op t forum want ik lig met mijn laptop op mijn buik in bed haha, ipv een kruikje!)
Een collega van me heeft een burnout door haar situatie met haar moeder en partner
Maar de oplossing van de huisarts was dus helemaal stoppen met werken en alleen maar leuke dingen doen
Dat snap ik dan ook niet
Nee inderdaad⊠Ik zou dan zelf wat vakantiedagen opnemen. Maargoed, ik ken haar situatie niet en heb nooit in zoân situatie gezeten, dus ik heb makkelijk praten.
Beetje gekke diagnose, want per definitie is een burn out gerelateerd aan het werk. Dus als het komt door relatieproblematiek met partner of moeder valt het daar niet onder. Eigenlijk moet een bedrijfsarts daarbij betrokken worden, want die zijn daar meestal wel preciezer in dan een huisarts. Maar dat zou je werkgever dan weer moeten doen.
Goed, met deze mening ga ik zeker geen vrienden maken. Misschien heb ik het al wel eens gepost op EGF. Komt ie:
Ik vind het idioot om huisdieren te hebben. Ik ben absoluut geen dierenhater, integendeel, maar het houden van katten, honden maar ook andere dieren vind ik zo stom. Ik vind het vies en zielig voor die dieren, zelfs als ze lieve baasjes hebben.
Dat walgelijke gefok. Die eindeloze nestjes katten waardoo asiels overvol zitten. Een enthousiaste puppy die lekker wil rennen maar het moet doen met een paar blokjes om per dag, strak aangelijnd en als hij een verkeerde beweging maakt wordt er hard aan zijn halsband getrokken.
Het ellendige geblaf van honden.
Katten die overal met hun poepgat op zitten en overal bergen haar achterlaten.
De onvoorspelbaarheid.
Vind je het dan ook zielig om een dier te hebben dat uit een asiel komt? Want dan kies je voor een dier dat al leeft en hulp nodig heeft