Ik ga zo maar een stukje lopen om mn doel te halen denk ik
Ik ga het vandaag niet halen denk ik, zit op 5000/8000 maar heb niet echt zin om nog te gaan lopen nu haha
Goed bezig!
Ik kon het echt niet opbrengen om 1,5 uur buiten te gaan lopen met mân brakheid, maar wilde mân streak niet doorbreken⊠Dus (dit is wel echt een beetje treurig) toen heb ik het 6e seizoen van New Girl gebingewatcht en ging ik bij elke aflevering 10 minuten door mn huiskamer lopen
wel 10.000 stappen gehaald, dus still going strong!
Heb nu een week een fitbit en haal tot nu toe elke dag mijn stappendoel van 10.000! Op kantoordagen moet ik wel mijn best doen om regelmatig te lopen. Nam altijd al de trap dus dat scheelt!
Op dagen dat ik thuiswerk is het stappendoel echt bijna onmogelijk haha.
Jammer dat als je bewust gaat wandelen het allemaal minder snel lijkt te gaan. Ben al 20 minuten bezig met mân ochtendwandeling (ja moet iets, kon niet meer slapen) en pas 2000 stappen gezet :â)
Jaja, gisteren voor het eerst mijn doel behaald!
Doordat ik vannacht als een dronken idioot buiten heb gelopen heb ik al 4000 stappen gezet haha
10 km hard gelopen dus mn doel is binnen 
Ik zet ook ongeveer 1000 stappen in 10 minuten wandelen. Denk dat als je er veel meer zet je stapafstand niet goed staat afgesteld eigenlijk.
Kan je ergens een stapafstand instellen? 
Ja alleen ik kan niet vinden waar, volgens mij staat het wel op de fitbit site
Nope nope nope, het gaat niet langer de goede kant op. My weekends are too lazy, ⊠haha
Hup, lopen dan!!
Ik heb het tot nu toe elke dag gehaald en gisteren mijn wekelijkse 20000!
Ja uiteindelijk vond ik het een beetje onhandig want mijn stappenteller zei dat ik 3,8 km had gelopen terwijl mijn telefoon de route bijhield in een app en die gaf aan 5,1 km. Lekker afhankelijk van technologie haha maar wel een beetje verwarrend wat ik dan het beste aan kan houden.
Ik heb er gister 13.000 gedaan en ga het vandaag hopelijk ook wel halen, verder was deze week echt super slecht, op mn dieptepunt zelfs maar 1900 stappen.
En dat is 10 op een rij!

Ok moet nog 4000 stappen vandaag dus dat moet wel lukken met een avondwandeling 
Ik begon echt goed maar afgelopen dagen eigenlijk geen zin meer gehad om te wandelen

Vandaag ga ik gelukkig wel weer de 10.000 halen en dat probeer ik volgende week ook!