In juni elke dag je stappendoel halen

Wie doet er mee? :biggrin:

Aangezien de fitbit challenges maar maximaal een week duren en ik zelf sowieso geen fitbit meer heb dus de challenges mis

Ik wil dus proberen elke dag de 10.000 te halen :sunglasses:
Wat met een kantoorbaan tot nu toe best een uitdaging is… dus vandaar een stok achter de deur zo

Edit; Hier de spreadsheet van @Ainu

6 likes

Hoe doe je dat met een kantoorbaan? Soms denk ik dat de enige optie is om naar werk te lopen, maar dat is net te lang. (Drie kwartier.)

Ja ik red het ook niet normaal gezien. Zit dan meestal op 5000-7000. Ga proberen wat vaker naar buiten de gaan tijdens de lunchpauze, en na werk een stukje lopen oid. En misschien iets vaker koffie halen en naar de wc aan de andere kant van de verdieping (alle beetjes helpen :tongue: )

Maar als iemand nog betere tips heeft? :biggrin:

Een hond nemen die je het huis uit trekt :stuck_out_tongue: of misschien wandelingen ook wat inplannen zodat je ook echt bewust een wandeling maakt

2 likes

Ik moet wel meedoen, heb sinds zaterdag een fitbit en heb nu m’n stappendoel op 8000 staan omdat ik inderdaad ook een kantoorbaan heb, meestal haal ik er dan wel 6/7k, van huis naar de tram is 5 minuten lopen, van trein naar kantoor is ook 10 minuten. Heb het tot nu toe wel elke dag gehaald dus wil eigenlijk wel naar 10.000, maar eerst even wennen. Ben wel een luiaard en als ik niet naar school/werk hoef dan lig ik graag de hele dag te niksen.

2 likes

Ik heb mijn fitbit al een tijd niet omgehad omdat ik last had van mijn pols. (Het niet dragen heeft mijn pols niet beter gemaakt maar oké :joy:)

Maarrr deze challenge is wel een goede motivatie om hem eindelijk weer om te doen en een extra rondje met de hondjes te lopen haha.

1 like

Aah ja super leuk idee! I’m in. Ik probeer elke dag al wel naar mijn werk te lopen en terug, maar dan kom ik maar op de 5000. Hopelijk motiveert dit me wel om 's avonds nog een stuk te lopen na het eten ofzo.

1 like

Misschien kunnen we net als het ‘strak in je zwempak’ topic een spreadsheet in de beginpost zetten zodat je iedere dag een kruisje kan zetten bij je naam als het is gelukt? Dan wordt het ook echt een challenge met elkaar.

1 like

Suffe tip om aan stappen te komen op kantoor: ik zet op het toilet altijd wat passen op de plaats om elk uur aan de 250 te komen als dat op een andere manier niet lukt.

9 likes

Ik doe mee! Mooie stok achter de deur. :blush:

1 like

ik doe ook mee! probeer nu ook al 4/5 dagen pw 10.000 te halen maar voor zover niet gelukt

1 like

ik doe mee! Ga wel proberen rond de 12K te doen, ik zit toch de hele dag thuis

2 likes

Ooh ja leuk! Als iemand tijd heeft dat te maken kan ik het erin zetten. (Zelf even geen tijd om dat uit te zoeken)

Leuk! Hier nog een verzuurde kantoortrut die niet aan 10K stappen komt per dag, maar met een schop onder m’n kont en een challenge moet dat wel lukken. Met dit mooie weer maak ik wel vaak omwegen/ga ik 's avonds na het werk nog even buiten wandelen.

1 like

Jaaa ik doe mee!

1 like

Wat een superleuk idee! Ik doe ook mee voor 10K. Heb alleen geen fitbit (wordt mn cadeau eind juni als ik een bepaald gewicht bereikt hebt :raised_hands:t2:), dus doe mee met mn iPhone.

ik kan zometeen wel eens kijken hoe ze dat bij het zwempak topic doen

2 likes

Volgens mij hebben ze dat nu niet meer of wel? Alleen op egf toen

ah ok ik was al aan het zoeken haha, misschien dat ze het op WTF wel hebben ga eens zien.

Maar eigenlijk is het gewoon een google sheet waar iedereen braaf een kruisje kan zetten? Moet wel lukken haha.

1 like

gevonden! Ik zal vandaag iets in elkaar gooien

1 like