In juni elke dag je stappendoel halen

Ik heb mijn stappen ook bijgewerkt in de spreadsheet!

Op 1 dag na, elke dag mijn doel van 9000 gehaald. Met een gemiddelde van 12,168 per dag, dus daar ben ik zeker erg blij mee! Afgelopen weekend ook 30.000+ gehaald op een 1 dag vanwege een festival dus dat tikt lekker aan. Deze challenge heeft me zeker geholpen en doe graag nog een maand mee :D.

3 likes

OkƩ ik open dit topic en ga helemaal vanaf het begin lezen, kwam er pas na een paar honderd berichten en likes achter dat dat een jaar geleden was :sweat_smile:

Gaan we dit deze juni weer doen mensen?

3 likes

Haha shit ik was ook al aan het lezen, snapte niet waarom er nu al 500 berichten waren! Ik ben in!

Ik kom de laatste tijd niet veel verder dan 5000/6000 dus het zou wel goed voor me zijn :stuck_out_tongue:

Ik wil ook wel weer meedoen!

Jaa ik wil ook weer meedoen! Poging 46431.

1 like

Oeh, ik wil de uitdaging wel aangaan! Niet 10000 want dat red ik nooit haha. Maar een stappendoel is denk ik wel een goede motivatie voor een nieuwe poging meer te bewegen.

Ik doe ook mee!

Yess, ik doe ook mee!

Goed idee :grin:

Oh hier wil ik ook wel aan meedoen :slight_smile: heb mijn doel op 10 000 staan en meestal haal ik dat wel maar met name als ik niet naar werk hoef kan ik wel een stok achter de deur gebruiken.

Ik doe ook mee!

Kan iemand die spreadsheet aanpassen zodat er een tabblad komt voor juni 2019?

1 like

Ik wil ook wel meedoen!

Ik wil ook weer meedoen! Ben er echt te lang niet mee bezig geweest!

Moeten we dit topic niet ff aanpassen naar: elke dag je stappendoel halen?

Ja shit dat wordt vandaag helemaal niks natuurlijk

1 like

heb het wel gehaald overigens :sunglasses: nog iemand die meedoet?

Denk dat ik voortaan ook vanaf een eerder station naar mn werk ga lopen, is ongeveer 15-20 minuten lopen. De overstap is bagger dus daarmee ben ik eigenlijk niet veel sneller… Overweeg ook nog om het 5 min fietsen stukje van m’n huis naar het station te vervangen door lopen, maar misschien moet ik bij 1 van de 2 beginnen. Niet meteen te enthousiast :sweat_smile:
En misschien aansluiten bij de lunchwandeling… maar moet ook niet overdrijven haha

2 likes

Jaaa ik doe mee! Alleen deze dagen is het niet zo moeilijk want ik ben op stedentrip. Maar vrijdag zit ik weer met mijn gat op kantoor. Daarna een uitje, dus ik hoop dat dat wat ā€œsportiefsā€ is.

Shittie ik heb 1 en 2 juni boven de 9000 stappen maar dus geen 10000. Even opletten dus!