Ik heb er zojuist uit bed voor moeten komen want miste nog 250 stappen en mijn moeder en kat keken me aan van wtf doe je. Maar ik heb 10.000 en een beetješ
haha ok ik geef het toe maar beweging is beweging!
Zo we zijn er hahah. Nog wel een extra rondje door de hotelkamer moeten lopen, maar dan heb je ook wat haha.
Gehaald!
Morgen verwacht ik geen problemen, want dan ga ik winkelen en hardlopen. Zondag wordt wel een uitdaging want dan doe ik meestal niet veel meer dan ademen en eten.
yessss heb daarstraks nog een lange wandeling gemaakt en uiteindelijk 13.504(!) stappen behaald
ik wilde per se de 10.000 halen anders begin ik de al gelijk met een achterstand
Yes doen! Ik heb januari 2017 āOriginal Xiaomi Mi Band 2 Heart Rate Monitor Smart Wristbandā gekocht volgens mijn mail haha geen idee of er ook een niet heart rare monitor smart versie is maar in ben er blij mee. Display is handig. Hiervoor een up, up2 en de vorige xiaomi gehad
Hier 12.331 stappen vandaag
Ik heb het gehaald hoor gisteren. Geen hoge doelstellingen als jullie maar ik heb ās avonds toch wel een kleine wandeling moeten maken om aan 5000 te raken!
Aan allen die gisteren hun stappendoel gehaald hebben: proficiat. Aan allen die hun stappendoel niet gehaald hebben: ook proficiat.
Had gisterenavond nog een etentje en was supergezellig, daarna nog gaan borrelen aan de overkant van de resto en pas na twaalven naar huis dus ik heb t net niet gehaald! Vandaag nieuwe kansen.
ik heb het uiteindelijk nog gehaald door te winkelen met mijn moeder en daarna even een stukje te gaan wandelen gelukkig!
ik ga normaal gezien altijd even wandelen na mijn maaltijden omdat ik anders helemaal geen beweging heb nu ik al zo lang thuis zit te nietsen
@anon68622085 @Ainu Ja het is een serieuze vraag! Ik moet namelijk echt veel moeite doen voor 10.000 stappen. En het kost ook zoveel tijd. Maar als ik niet speciaal ga wandelen heb ik zo maar 4000 stappen op een dag.
Ik heb hem ook gehaald! Normaal gezien staat mijn doel op 15.000 maar ik merkte dat ik dit tijdens examenperiodes echt niet kon halen dus deze challenge is wel goed om toch 10.000 te proberen elke dag. Obvious tip van iemand die de hele dag achter haar bureau moet zitten deze maand: zet een alarm en ga om de zoveel tijd een blokje om, als je op geregelde tijdstippen wandelt heb je dat moment niet dat je 's avonds ineens heel veel stappen moet zetten en de drempel zo hoog lijkt. Toen het gisteren tijdens de dag wat guurder weer was heb ik in plaats van het blokje om gewoon eventjes wat opgeruimd, waarmee ik ook wat stappen heb gehaald. Ik werk natuurlijk nog niet, kan me inbeelden dat het voor mensen met een kantoorbaan veel lastiger is!
Nou ik ben vandaag al wel naar yoga geweest en heb dan het idee dat ik al wat gedaan heb, maar ondertussen zit ik nog niet eens op de 1000 stappen haha⦠dus dat wordt nog een stukje lopen vanmiddag
Ik 94 hahahaha high five
Ok gisteren net mijn doel van 7000 gehaald, wat ik op werkdagen hanteer. Ben extra vaak naar de koffieautomaat gelopen. Aan het einde van de dag wel misselijk van alle koffie . Maar vandaag al 7000 stappen gezet dus nog even een korte wandeling straks en dan heb ik mijn weekenddoel van 10.000 ook binnen
.
Goed plan dit! Ik ga ook meedoen. Ik hoop dat het gaat lukken⦠alleen nog even bedenken of ik 10.000 doe of minder
Het weekend is altijd mn zwakke plek⦠net mn huis opgeruimd en ik sta pas op 1170⦠zo maar even een rondje park doen denk ik
Same! Ben maar gaan wandelen naar de bieb en dan vanavond nog een korte wandeling denk ik aangezien ik pas op 3500 stappen zitā¦
Ah jaloers, mijn vriend werkt altijd thuis⦠Dat laatste herken ik heel goed haha, op zoān dagen gun ik mijzelf niets en alles kost tijd. Wil dan geen fatsoenlijke pauze waar ik even iets anders ga doen, want dat kost tijd dus ga ik maar op het forum waar ik ook tyfus veel tijd aan kwijt benā¦
Succes met studeren en lopen!