Interessante Wikipedia pagina's

1 like

Omg ja ik heb alles van Benjaman Kyle toen gevolgd en ik was zo blij toen hij ‘gevonden’ werd! Nog steeds fucking raar verhaa

1 like

Zoooo dit is intens haha

1 like

Ik ook hahha

Dit is echt bizar o.O

1 like

Misschien zijn deze wat bekender, maar houden me nog steeds bezig.

1 like

Deze behoren allemaal tot mn lievelings
Maar ik heb er echt duizend, heb echt elke vermiste persoonpagina gelezen

Haha, ik ben zo te basic… :roll_eyes:
Ik vind het verhaal van Jasmine Block echt te bizar, kan alleen geen wiki vinden

1 like

Hahaha neejoh helemaal niet basic, ik heb gewoon alles al gelezen :hot_face:

1 like

Elisa Lam kende ik nog niet, maar net afgelopen week een podcastaflevering over geluisterd.

1 like
1 like

Met echte politiefoto’s van de moorden :scream:

Haha dit topic heb ik nog nooit eerder gezien, dus ik reageer gewoon meer dan een jaar later, maar toen ik het woord ‘euthanasia coaster’ las, moest mijn brein het eerst nog even verwerken en dacht ik “is dat niet die hele dunne YouTuber?”. Eugenia Cooney, dus. Bijna :roll_eyes:

5 likes

Hahaha dat dacht ik ook eerst even

Wow ik heb dit serieus 3 jaar geleden gezien bij een expositie?

Mijn foto:

4 likes

Wow dat verhaal over die Bobby Dunbar is ook echt bizar! Dat er dus iemand komt die effe zegt van hey dat is mijn kind die vermist was en gewoon je kind afpakt??

Hier ook nog 2 anderen:

Deze laatste is wel echt heel erg. Echt ongelofelijk dat zoiets kon gebeuren. (Gaat over de moord/marteling van een jong meisje in haar pleeggezin)

2 likes

Heb het voor het slapengaan gelezen en het bleef maar door mijn hoofd gaan. Echt onvoorstelbaar… De opbouw en de intensiteit van de martelingen, de duur ervan en de vele mensen die er indirect en direct mee te maken hadden. Wat een mensenleven heeft moeten verdragen. :disappointed:

Ik las het zelf ook voordat ik ging slapen en dat was geen goed idee. Echt heel erg ja, dat zoveel mensen het ook wisten maar er niks tegen deden en dat ze best lang zo heeft moeten leven. Daarvoor had ik ook nog een andere wikipedia pagina gelezen over een moord/marteling maar die was nog heftiger en ik twijfelde nog of ik die hier wel ook nog zou posten, die omschreef ook dingen die echt eeuwig in mijn hoofd zullen rondspoken.

1 like