Interessante Wikipedia pagina's

Ik kan me echt uren vermaken door op Wikipedia allemaal dingen te lezen. Zo zijn er hier vast meer mensen die dat hebben. Deel hier alle interessante pagina’s die je graag leest.

Ik kan echt uren lezen op pagina’s zoals:


4 likes
4 likes

Dingen die ik laatst wel interessant vond. :stuck_out_tongue:

4 likes

Ken je ook list of unidentified murder victims? Die is zo ‘spannend’! Hele beschrijvingen wat ze aan hadden, lichamelijke kenmerken enzo. En gewoon niemand die ze mist!! Zo bizar
Lyle Stevik vind ik ook spannend en Andrew Gosden
Maar daar lees ik verder over op Reddit
The Dyatlov Pass Incident
The Toxic Lady (Gloria Ramirez geloof ik)
Black Eyed Children
McStay Family
En nog zo’n pagina over zo’n Franse familie die gewoon ‘verdween’, die vader wordt nu gezocht. Staat een hele tijdlijn op en een brief die de vader zogenaamd had verstuurd
Amanda Knox doet het ook nog steeds goed

3 likes

Ik ben echt gek op dit soort dingen, heel erg eigenlijk. Dat verhaal van die Franse familie is ook zo vaag!

1 like

Toevallig heb ik laatst nog de wikipedia pagina gelezen over Madeleine Mccan. Blijf ik ook zo’n vreemd verhaal vinden… Lijkt echt alsof de ouders er iets mee te maken hebben

Ja echt bizar. Ik denk dat ze dood zijn en dat die man hem gepeerd is naar Canada ofzo. En jij?

Eigenlijk hetzelfde, hij is er gewoon vandoor en de anderen zijn dood. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze nog leven.

1 like

ik weet niet waarom maar ben hierdoor echt gefascineerd. een vrouwelijke acrobaat die stierf tijdens haar act in cirque du soleil

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Death_of_Sarah_Guyard-Guillot

2 likes



En dan vooral deze:

En omdat het net in het Boulevard topic is vermeld:

2 likes

Wel nice trouwens hoe de linkjes hier worden weergegeven.

5 likes

Huh die dancing plague is echt bizar

2 likes

Oeh die bovenste is wel boeiend, vanavond even lezen. Ik hou van dat soort dingen. :sweat_smile: Rampen vind ik ook boeiend. Kan ook echt hier uren doorklikken:

1 like

Jaa
Ik heb ook alles gelezen van dat tv programma seconds from disaster ofzo

1 like

Nog een paar interessante personen:





2 likes
1 like

Dit topic :heart:️ ik kan mij echt uren verdiepen in dit soort zaken, zo fascinerend!
Dat heb ik ook met die conspiracy theorieën, geloof het nooit, maar ZO fascinerend.

3 likes

Dit topic levert weer genoeg leesvoer op zie ik al. :heart:

2 likes

ik vind het wel jammer dat de pagina geen tabje over haar cultstatus heeft