Interieurtopic #3

Nee juist super leuk dat je zo geïnspireerd bent. Ik zag het even niet meer en m’n vriend vindt alles best😂

1 like

Even opletten dat je niet te dun behang koopt maar bv goed vleisbehang, dat is wat dikker en dan kun je er prima overheen behangen denk ik!

1 like

Oh echt? Wij hebben boven alleen maar behang, allemaal vliesbehang en dat was best dik en stevig vonden wij. Dat bij ons op de kamer was wel wat mindere kwaliteit (praxis eigen merk) maar ook geen scheuren gelukkig. Dat was wel meer opletten en eerder gekke bobbels erin.

2 likes

Ik denk dat het wel rustiger wordt als je bijv. plankjes boven het bureau ophangt en dan daar de kleinere plantjes en spulletjes van het bureau en de kastjes op plaatst.

En wat iemand anders zegt, dat ladekastje weg / onder het bureau zetten. Die lijst die erop staat kun je ook ophangen.

En iets boven het bed lijkt me ook wel mooi.

1 like

Ik heb de afgelopen maanden veel meubels bij made besteld en ik heb juist de tegenovergestelde ervaring. Alles duurde veel langer dan gecommuniceerd was en over vertraging werd pas gecommuniceerd nadat ik er zelf achteraan ging. Ze zijn zelfs een meubelstuk kwijtgeraakt tijdens transport :sweat_smile:

Ze hebben echt mooie meubels voor goede prijzen, maar ik zou hier niet snel nog eens bestellen.

2 likes

Dankzij het forum sta ik op het punt om de drips van de glazerij te kopen. Maar eerst nog eens checken bij wie ze hier gekocht had, ben je er blij mee? Hoe heb je ze opgehangen en kan het licht goed door? Een irl foto zou awesome zijn ! :innocent:

2 likes

Ik heb net vouwgordijnen besteld bij Veneta en nu ben ik natuurlijk vet nerveus aan het doen over of dat allemaal wel goedkomt. Ik heb ze super strak ingemeten op de millimeter namelijk. En nog tien keer nagemeten. Gaan ze het dan dus ook zo strak maken?

2 likes

Weet je hoe ze opgehangen worden? Ik dacht eerst als rolgordijnen, maar er zaten bij doehetbudget schuifjes bij. Die bevestig je aan het kozijn of plafond, op 1/4 en 3/4 en schuif je het gordijn op. Dat zorgt dat je veel meer speling hebt aan de zijkant.

1 like

Ik vind via de zoekmachine dat @DavidRose ze laatst besteld had!

2 likes

Bij ons was het exact wat we doorgegeven hadden. Ik had daar zelf een meetfout in gemaakt en met de meetgarantie hebben we gewoon netjes nieuwe gekregen. In de tussentijd mochten we de gordijnen gewoon houden tot de nieuwe geleverd waren. Heeft me 2 tientjes extra gekost (verschil in lengte), echt heel netjes opgelost. De stoffen herbruiken ze (hoorde ik via via) dus vond het allemaal wel kut qua duurzaamheid en transport maar te korte/smalle gordijnen ziet er ook stom uit en dan had ik ze alsnog in no time vervangen. Mocht dit je gerust stellen als t allemaal toch wat te strak blijkt.

2 likes

Ja exact. Lijkt me mooist als het licht erdoor kan, als ze natuurlijk tegen de muur hangen lijkt het effect me minimaal. Ik dacht eventueel met lange spijkers te werken, zodat ze enkele cm van de muur afhangen
 :thinking:
@DavidRose hoe is dat bij jou?

Ja ik zag al dat de clipjes waaraan ze hangen aan de bovenkant in het kozijn komen, dus idd niet aan de zijkanten. Moet wel goedkomen hoor, maar ik vind dit soort dingen online bestellen best wel spannend haha.

2 likes

Ik was ook zo zenuwachtig! Vet veel geld en straks heb je ze verkeerd :sweat_smile:

2 likes

@FISSA Ik laatst! We hebben ze opgehangen met de kleine spijkertjes, tegen de muur. Vind ze super gaaf, zijn alleen wel kleiner dan ik verwacht had. Zal morgen een foto maken als het licht erop schijnt, hopelijk komt er wat zon :laughing:

2 likes

Wat een likje verf al wel niet kan doen. Ik heb een compleet nieuwe en grotere woonkamer voor mijn gevoel. :smiley: En bedankt voor diegene (ik weet even niet meer wie) die de verfkleur ‘Indian Spice’ hier gedeeld had. Wat een topkleur!

Before:

After:

117 likes

Wauw prachtig!

2 likes

Super mooi!

3 likes

Mooi en wat leuk je gele eetkamerstoelen.

3 likes

Haha thanks, maar die vind ik nu niet meer matchen met de oranje muur. Dus die krijgen weer een andere kleur :stuck_out_tongue:

2 likes

@MENDOWN bij deze een foto. Het licht was vreselijk vandaag :grimacing:

6 likes