Interieurtopic #3

Ik zou de deur zwart verven en met een latje of zwart PVC tape extra lijst maken en dan geribbeld raamfolie zoals deze: Transform zelfklevende glasfolie Lines 45x200cm (maar dan een kwartslag draaien zodat de ribbels verticaal zijn)

Dan krijg je een beetje zo’n industriele look.

Edit: of een beetje middengrijs ipv zwart, dan wordt t minder donker

1 like

Ik ben op kledenjacht voor de woonkamer maar vind het allemaal best tegenvallen.
De eerste heeft voorlopig mijn voorkeur.

[x]

image
[x]

[x]

4 likes

Ik heb zelf een hoogpolig kleed en zou zelf nooit meer een hoogpolig kleed kopen.

Het wordt zo snel lelijk en viezig. En je kan hem ook nooit helemaal goed schoon krijgen hoe goed je ook stofzuigt.

3 likes

Heeerlijk die linkjes er zo netjes bij!

4 likes

Maar heb je een wollen kleed, of van een synthetisch materiaal? Mijn ervaring is dat dat alle verschil maakt en bij vloerkleden “goedkoop is duurkoop” van toepassing is.

Wol is vuilafstotend en dat scheelt echt enórm, die kleden heb ik dus al jaren liggen. Laatst weer eens een viscose kleed gekocht en binnen een half jaar vies en praktisch “af”. Zo zonde, want dat kostte toch ook zo een paar honderd euro, letterlijk weggegooid geld straks.

Wel synthetisch materiaal ja! Dat wordt inderdaad gewoon heel snel lelijk en vies. Dus dat zou ik zelf niet meer zo snel kopen.

Ik heb zelf geen ervaring met wol. Overigens heb ik zowel hoogpolige als laagpolige kleden maar toch krijg ik ze voor mijn gevoel nooit helemaal schoon-schoon. Blijf kleden toch altijd een beetje viezig vinden maar dat is mijn eigen issue haha.

Er moet net iets bij zitten wat je stijl is maar wellicht een tip: de kleden van Lorena Canals kunnen in de wasmachine. Ik heb mijne nog niet lang genoeg liggen daarvoor maar hij is lichtroze dus ik zal er vast eens gebruik van gaan maken

Ik heb vandaag eindelijk een begin kunnen maken aan mijn slaapkamer gezelliger maken.

Ik heb hier allemaal ingebouwde led-lampen dat net ziekenhuislicht is in huis, dus dit is echt een verademing.

Lamp van de Kwantum met Hue Filament (alleen de kabel nog even netjes fixen)

38 likes

Ik zou voor een of meerdere ronde/ovale tafels gaan om alle hoekige vormen een beetje te breken

5 likes

Sindskort heb ik een nieuw appartementje en Ik wil graag een kleedje onder mn eettafel, maar ik weet niet zo goed was. Hebben jullie nog ideeën?

Foto stoelen:

Op de witte muur wil ik een gallery wall en heb bijna alle posters binnen:

28 likes

[x]

[x]

4 likes

Oooh zo leuk al die kleurtjes!

1 like

Ik zou iets ronds of ovaals doen, meerdere kleintjes. Ik zou zelf voor bijvoorbeeld een zwarte gaan en een met wat kleur erin, je hebt bij de Kwantum hele mooie met een soort donkergroen marmer. Dat geeft misschien net iets meer warmte aan het geheel.
Weet niet hoe groot het kleed is, maar zou je dat evt nog wat anders kunnen leggen? Het maakt nu echt een heel rechthoekig blok omdat je het zo oplijnt met je bank.

2 likes

Jeeej eindelijk wat interieur knopen doorgehakt en hetvolgende besteld;

4x de stoel

En deze lamp;

Ik ga nog eenvoudige stoelen erbij zoeken zodat ok stoeltjes kan bijschuiven als ik met een groter gezelschap ben.

Zin in de verhuizingg :partying_face::partying_face:

19 likes

Wat een mooie lamp! Lijkt me alleen wel lastig met stofvrij houden

Fohnen is de tip die op de site staat. Hopelijk is dat ook de oplossing :sweat_smile:

Wat een mooie kleur stoelen :slight_smile:

2 likes

Ja ik fohn de lamellen en jaloezieën thuis ook, werkt goed.

2 likes

Misschien moet ik dan maar eens een föhn aanschaffen, speciaal voor de houten jaloezieën. :joy:

1 like

Wow mind is blown, had ik helemaal niet over nagedacht haha