Ja echt hè, meer voor de sier en lichte tierelantijntjes
Tja…
Oeh heel anders maar dit vind ik mooi:
Ik vind het in zo stevig hout zoals op het plaatje gewoon zo mooi en basic! Maar misschien is het gewoon niet te vinden, of eens een meubelmaker vragen. Maar snap ook dat rond lastig is.
En dan evt verven als je een andere kleur wilt?
Je kunt ook anderhalve wasbak nemen, zoals op onderstaande foto. Is echt superhandig, want dan kan de een bijvoorbeeld afwassen en de ander nog wat groente wassen ofzo. Of je kan echt vieze vaat nog wat extra afspoelen voordat je het in je afwasteil doet.
Er zijn ook van die “mandjes” in die vorm die gebruikte ik voorheen om fruit en groenten af te spoelen
Mijn moeder had dat in haar vorige huis en werd er gek van. Dat kleine bakje is gewoon net niks. Ze heeft nu een grote bak en is daar helemaal blij mee. Het is maar net wat je handig vind, maar ik zou het persoonlijk afraden.
Onlangs hebben wij deze lamp gekocht
https://www.made.com/nl/glass-collet-table-lamp-brass-and-opal-glass-7
Er staat bij lampfitting G9. Nu hebben we 3 lampjes gekocht die erin kunnen echter krijgen we hierdoor 3x een blob licht op de lampenkamp en daarnaast schaduw, geen evenredige verdeling. Heeft iemand anders deze lamp toevallig ook en weet die welke lampjes mooi evenredig licht geven?
ik veronderste dat je LED lampjes hebt gekocht? Vaak is dat echt ruk qua lichtspreiding en bij zulke lampen heb je dan nog eens vaak dat ze te kort op de kap komen om te spreiden, osram heeft wel ok GU9 LEDS maar vaak zijn halogeen lampjes toch mooier al verbruiken die natuurlijk meer
Kivik is vrij bagger kwaliteit. Na ruim een jaar heb ik de bank moeten laten opvullen ivm kuilvorming.
Oh wat gek, wij hebben 'm 5 jaar en hij is nog helemaal goed. Hebben alleen de hoes vervangen
Gisteren zag ik in het centrum van Rotterdam dat Homestock zijn deuren heeft gesloten, blijkbaar zijn ze failliet. Super verdrietig natuurlijk voor alle betrokkenen.
Hun hele inboedel wordt geveild, misschien zitten er nog parels voor jullie tussen. Ik ben zelf alle kavels afgegaan, maar heb besloten nergens op te bieden. Tip: Als het goed is kun je de zoekbalk gebruiken om te zoeken naar een specifiek merk, bv. Dutchbone, HK Living of Zuiver.
Edit: De inboedel wordt trouwens in fasen geveild. Volgens de eigen website komen er t/m 9 september nieuwe kavels online en kun je bieden t/m 20 september. Binnenkort nog maar weer eens een kijkje nemen dus.
Ik hoop trouwens dat er niemand van hier gedupeerd is.
Oh serieus?!! Ik zat me vandaag af te vragen waarom het filiaal in Utrecht al een tijdje “vanwege omstandigheden gesloten” is lievelingswinkel dus wat jammer!! Ga snel naar de veiling kijken wel gheheh
Ik heb binnenkort voor het eerst een eigen plekje dat ik volledig zelf kan inrichten en ik ben al helemaal aan het nadenken wat ik wil doen. Ik heb altijd véél kleiner gewoond, dus ik heb heel wat aankopen nooit gedaan, omdat ik al die spullen nooit kwijt kon. En nu kan dat dus wel en daar word ik superenthousiast van. Alleen heb ik ook niets van meubels. Je zult zien dat ik straks met een hangmat, een kerstboom en een barbecue zit, maar nog helemaal geen bed heb .
Ik vind het ook wel wat overweldigend, want ik heb dus alles nog nodig, maar ik ben tegelijk bang dat het geen samenhangend geheel wordt als ik alles in 1 keer koop. Of dat ik achteraf toch niet zo tevreden ben met mijn (dure) aankopen. Hoe doen/deden jullie dat?
Ik houd erg van marktplaats/kringlopen en ben zelf ook begonnen met veel afdankertjes van andere mensen (maar geen dingen die ik lelijk vond). Ik denk dat het handig is om te beginnen met alleen wat je echt nodig hebt en eventueel een paar dingen waarvan je zeker weet dat je ze wilt (bv een mooie kast, of een bank die je heel mooi vindt). De rest volgt dan vanzelf wel, en dan zorg je automatisch dat het past bij wat je al hebt staan. Of je vervangt dingen wanneer je ineens iets tegenkomt dat je mooi vindt.
Ik ben zelf trouwens nooit echt bang dat dingen niet bij elkaar passen eigenlijk maar dat is misschien omdat ik best een duidelijke smaak heb.
Oke, ik heb hulp/tips/advies nodig want ik kom er niet uit haha.
Ik heb een nieuwe bank besteld (roze ) en wil daarnaast ook gaan verven/behangen. Zie plaatjes voor wat ik gebruik als inspiratie.
Heel graag wil ik de muur achter mn bank gaan behangen met een lekker hysterisch behang, alleen denk ik dat die muur te lang is om helemaal te behangen(?). (Zie foto, zal ik later weghalen) Tussen mn eettafel en het woongedeelte met de bank is te klein om een afscheiding te creëren dmv bijvoorbeeld een kast te plaatsen, appartement struggles haha.
Samenvatting
Weg
Hebben jullie misschien ideeën hoe ik dat mooi kan doen, of zeggen jullie; nee, een andere muur behangen?
Go big or go home
Go big or go home idd of je kunt nog t/m ergens tussen de bank en tafel behangen en de rest van de muur verven in dezelfde kleur als de ondergrond van je behang. Dus stel je kiest het behang van je derde foto, dan kun je de rest van de muur in die groene kleur verven.
Of alleen je bank kaderen met behang en de rest in een kleur verven?
We zijn nog steeds op zoek naar eetkamerstoelen.
Heeft iemand stoelen van Jesper home? Hoe bevallen deze?
We zijn op zoek naar (rib)stoffen/velours/velvetstoelen met of een hoge armleuningen of een ronde rugleuning. De kleur zijn we nog niet over uit. Zie foto’s hieronder. Heeft iemand tips voor vergelijkbare stoelen of gewoon voor winkels met veel of leuke eetkamerstoelen?
Stoelen met hoge armleuning:
Stoel met ronde rugleuning