Ahh haha! Heb verder gewoon alles wit en een standaard grijze hoekbank hoor 
Ik dm je!
Ik heb dit idee + de kleur ook gewoon precies overgenomen van een hotel kamer haha! Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Nog heel erg bedankt voor het meedenken over mijn toilet laatst! Gisteren hebben we de muren + plafond geverfd, ben al heel erg blij met het resultaat. Zodra het helemaal af is, deel ik een voor + na!
Nu even iets anders: er is zo’n website met kleurencombinaties, die dan gebaseerd worden op een mooie foto (sorry voor de vage omschrijving). Die ken ik via hier volgens mij, alleen ik weet niet meer hoe die website heet… Weet iemand welke website ik bedoel?
https://www.cb2.com/design-collabs/kravitz/1
Schijnbaar heeft Lenny Kravitz een interieurcollectie. Ik zou graag de man in kwestie erbij willen wel mooie $pullen.
Sterker nog: hij heeft een heel interieurontwerp bureau!
Voor wie even van een mooi huis én een mooie man wil genieten, alsjeblieft:
Ja die heb ik al eerder gezien. Maar herhaling is in dit geval nooit een probleem. 
Wij zitten op 1 lijn! 
Misschien een foto van je bed(frame). Dat maakt het makkelijker.
Je zou een bepaald opbergdoos/dienblad/krat ook op hairpinlegs kunnen zetten.
echt 20 cm breed maar? Denk dat de meeste kastjes wel ongeveer 40 cm breed zijn, dus dan zou ik een rekje naast je bed zetten of zelf iets maken!

Zoiets zelf maken of kan en klaar aan de muur monteren?
Damn, dat dressoir is prachtig 
Ben al een beetje aan het rondkijken voor een lamp op mijn nachtkastje vind van die mushroom lampen wel leuk of juist meer tiffany-achtig. Hopelijk loop ik binnenkort wel iets leuk tegen het lijf.
Is iemand weleens bij de winkel van MADE in Amsterdam geweest en is dit een grote winkel? Wil graag kijken hoe de banken zitten maar als er maar 1 staat is ‘t een beetje zonde
Ik ben daar wel eens geweest. De winkel is niet heel klein maar ook niet suuuuuuupergroot. Volgens mij kon je toen online zien welke producten ervin de showroom stonden. Ik vond ze trouwens wel behulpzaam. Er stonden wel redelijk want banken en zelfs bedden.
Ik zit met hetzelfde dilemma want weinig ruimte naast het bed, maar ik overweeg nu om zo’n keukentrolley neer te zetten. Die zijn smal en kunnen makkelijk uit de weg door de wieltjes. Ik heb nog geen mooie gevonden maar misschien is dat wat?
Ik heb zelf geen plek voor een nachtkastje en heb in plaats daarvan een houten plank boven m’n bed opgehangen. Zoiets:
Maar misschien past dat niet met jullie bed vanwege het hoge hoofdeinde.
Ik ging dus serieus kijken of ik dit ding kon laten versturen naar nl maar die shop heeft een minimum bestelbedrag van $5000 om te gaan verzenden

Haha ochtendgymnastiek, nee dat moet ik niet hebben inderdaad!
De plank hangt eigenlijk zo laag dat ik er met m’n arm bij kan zonder dat ik overeind hoef te komen (heb een laag bed, geen hoofdbord). Dus kan gewoon boek wegleggen en wekker pakken. (Ik heb er een bakje op staan met daarin m’n wekker (klein reiswekkertje), oordopjes, slaapmasker e.d. dus die kan ik gemakkelijk pakken en eruit halen wat ik nodig heb.)
edit: mijn vriend gebruikt wel de vloer
Maar heb hem zo’n Skubb bakje gegeven van Ikea, dat maakt het iets beter