Ik zou beginnen met Pinterest om te ontdekken wat je mooi vindt. Je typt bijv. iets in als “livingroom inspiration” en dan ga je gewoon es alles pinnen wat je mooi vindt, zonder er verder bij na te denken. Als je dan daarna dat board doorscrollt, merk je vanzelf dat je neutrale tinten mooi vindt in je huis, of een donkerblauw plafond, of dat je alleen maar roze meubels hebt gekozen. Dat gaf mij altijd een goede richting om keuzes te gaan maken en gericht naar winkels toe te gaan.
Wow, wat kan een likje verf een verschil maken zeg! Heel gaaf geworden zo!
Heeft hier iemand de Zion vitrinekast van Woood?
@Virtual-Insanity Heel tof geworden zo, mooie kleur!
Ik heb ook mijn wc een make over gegeven, nieuw vloertje (terrazzo vinyl tegels), tegels geverfd en het bedieningspaneel vd wc vervangen. Ga echt vrolijk naar de wc nu haha.
Voor:
Na:
Waaaauw!! Die vloer
Ik wil de tegels van de wc in ons nieuwe huis ook gaan verven! Hoe is het jou bevallen om ze te verven? Gaat dat gemakkelijk? Het ziet er super leuk uit!
Ik had het al eens eerder gedaan (er is een tussenstap geweest tussen de voor en na waarin de tegels wit waren ipv creme) en toen had ik het net te dik en ongeduldig gedaan, waardoor het er niet mooi uit zag. Dit keer heb ik echt dunne laagjes aangebracht en elke keer goed ontvet tussendoor en het zit er nu echt wel strak op! Je ziet wel dat het geverfd is natuurlijk doordat de voegen ook dezelfde kleur hebben maar ik ben zelf erg tevreden.
Je kunt je voegen miss ook ““verven”” met zon voegenstift.
Leuk! Ik heb alleen de neiging om een groene toiletbril toe te voegen vraag me niet waarom.
Heel tof! Lijkt veel op mijn wc-tje, die heb ik op een vergelijkbare manier gepimpt. En eigenlijk veel leuker en uitdagender dan wanneer je in een koophuis zou wonen en alles zou kunnen vervangen.
Een ongevraagde tip: je zou de wc-bril nog kunnen vervangen, heb er zelf bijv een van bamboe en dat maakt ook een enorm verschil.
Wat een fantastisch idee, dat zou wel tof zijn ja.
Heeft iemand wandplanken in een hoek? Dit idee:
Het lijkt me leuk om zoiets met hout in de woonkamer te doen maar ik kan weinig vinden op internet. Hebben jullie ideeën waar ik zoiets kan vinden (of makkelijk zelf maken?)?
Misschien heb je iets aan dit filmpje?
Ziet er heel tof uit! Zou je het willen vragen ja? Ben ook benieuwd waar hij de plankjes vandaan heeft
Geen idee waar ik moet vragen met mijn brakke hoofd maar mijn vriend wil graag weten of het mogelijk is om zijn kussens uit te wassen , er zit geen ritssluiting in en zijn wel stevige kussens. Ik dacht jullie kunnen hem wel helpen misschien. Ik weet het antwoord niet. 🥲 Alvast bedankt namens hem.
(Als het fout staat mag je het gerust verplaatsen @Lula)
Duidelijk. Als iemand een vet goede tip heeft waar ik nu even niet op kan komen horen we het ook graag.
Vinyl tegels… nog nooit van gehoord! Ziet er heel mooi uit. Hoe gaat dat in zijn werk? Leg je die over de bestaande tegels heen? Wij hebben lelijke vloertegels in onze wc, misschien is dit wat. Verven zie ik niet echt zitten.
Met een tennisbal in de wasmachine? Zelf nog nooit geprobeerd maar m’n huisgenootje deed dit altijd