Ja ik wil dat dus niet elke week schoonmaken haha. Maar misschien waren de mensen waarbij ik schoonmaakte ook wel extra vies en is het niet elke week nodig.
Ik vind greepjes trouwens wel mooi, dus het is niet alleen maar praktisch van mij.
Ja ik wil dat dus niet elke week schoonmaken haha. Maar misschien waren de mensen waarbij ik schoonmaakte ook wel extra vies en is het niet elke week nodig.
Ik vind greepjes trouwens wel mooi, dus het is niet alleen maar praktisch van mij.
Toch eerst even in gaan wonen met wat je hebt, is wel mijn advies. Je bent pas als je er zit waar je behoefte aan hebt en dan voorkom je praktische miskopen.
Wat leuk!!! Man je kunt zo veel met een huis als je helemaal blanco bent. Ik zou beginnen met smaken en kleuren te bepalen, dus op Pinterest. Dan kun je een kleurenpalet maken en daarbinnen alles kiezen. En goed naar de indeling van je huis kijken. Wat voor soort meubels zijn logisch? Wat voor soort bank, wat voor soort tafel?
Eerst en vooral wil ik jullie nog bedanken voor de meningen over Ma.de. Ik heb het bed intussen besteld dus kan niet wachten tot het er is
Nu heb ik nog een vraag: Ik zou graag een ronde eettafel willen, heeft iemand tips voor winkels/webshops (liefst in België of die leveren in België). Qua grootte zie ik vaak een diameter van 120cm, maar liefst had ik hem iets groter. mijn voorkeur gaat ook uit naar een houten blad, zeker geen marmer.
Een glazen blad kan ook mooi zijn maar lijkt me nogal gevoelig aan krassen…
Heeft iemand thuis zo’n tafel en wat zijn de ervaringen ermee? Het lijkt me vooral zo gezellig om aan te zitten en stiekem droom ik hier al jaren van
En best veel mensen die ik ken (waaronder ikzelf) hebben een ronde tafel van Woood. Sommige zijn van grenenhout andere hebben een goedkoper toplaag.
Thx! Die van Laredoute had ik ook gezien, maar vind ik precies nét niet…
Het zal nog een moeilijke zoektocht worden
Graag!
@coffeebreaks oh dat ken ik helemaal niet. Ga google eens raadplegen.
@Shaaar Hmn misschien toch goed om ook naar lichtere te kijken! Staat qua stijl wel bij mijn interieur. Leek me juist niet dicht voelen omdat je er door heen kan kijken, maar dat kan dus tegen vallen. Ik heb nu vaak mijn gordijn dicht maar voel me dan o opgesloten. Ik woon ook naast een school dus we hebben best veel mensen langslopen. Dus als ik dan in mijn badjas in de keuken sta voelt dat zo ongemakkelijk.
@DahliaDavin Ohh daar had ik niet bij stil gestaan. Ben best wel een poetser dus zie mezelf me daar wel al helemaal dood aan irriteren.🥲
@Tubing Oh dat kan ik ook nog overwegen! Ga van de week eens bij de karwei kijken. Ziet er op deze foto wel mooi uit!
@MJDLH Ik vind plissé gordijnen mits goede kwaliteit heel mooi! Vind alleen stof niet praktisch omdat mijn gootsteen daar zit.
Je kan ook een rond blad kopen en een bijpassende poot. Dat blad kan je beitsen in een mooie kleur en dan heb je een prachtige tafel!
Ja, dat was ik inderdaad ook al aan het denken als ik niets passend vond, dankje voor de tip!
Misschien bij tabledusud?
Nu wil ik jouw interieur zien! Prachttafel
@NeverLeNkemise wij hebben een ronde eettafel van 140cm doorsnede. Heerlijk groot! Via Marktplaats gekocht, wellicht heeft de Belgische aanbieder een fijne tafel voor je?
Ah Thanks, ben net verhuisd, als alles af is post ik mss wel een foto in het show je woonkamer-topic!
Misschien een bureau van bamboe? Wij hebben een zit sta bureau met een wit metalen onderstel en een bamboe blad en die vind ik nog wel “mooi” (voor zover bureaus mooi zijn)
Wat hebben jullie als kledingkast? We zitten al een paar weken zonder, want ik wil graag een paxkast van de IKEA, maar heel veel is niet leverbaar iemand tips voor andere kasten? We willen vooral kleding laten hangen ipv opvouwen.
Waar is dat bureau van?
Wij hebben veel pax onderdelen op Marktplaats gescoord
Ligt eraan welke kleur, Ikea kiest ervoor om wit prioriteit te stellen ivm tekort aan grondstoffen. Zwartbruin en essenfineer gaat er sowieso uit en daar komen 2 nieuwe kleuren voor terug vanaf maart. Welke kleur zou je willen? Je kunt me altijd een pb sturen als je iets Pax-gerelateerds wilt weten