Interieurtopic #3

Kom ik weer mijn favoriet eetkamerstoel pluggen haha. Wij zijn er enorm blij mee. Eén van de weinige stoelen die ik mooi vond én ook nog lekker zat (vooral de combi mooie stoel - lekker zitten lijkt haast niet te bestaan haha). We kunnen hier in ieder geval avonden achter elkaar op zitten.

Op de site staat hij in een velour stof, maar hij is in veel verschillende soorten stof te krijgen! Wij hebben dan velours crème, maar ik geloof ook in geweven stoffen te krijgen. Wij kozen velours omdat kattenharen daar iets makkelijker vanaf te halen zijn.

Fotos's stoel

10 likes

Ohh zo mooi jouw stoelen. Als ze idd een ander stofje hebben zouden ze perfect zijn. Ik ga eens neuzen, thanks!!

1 like

Toevallig al bij Kick Collection gekeken?

Die hadden ze een tijdje geleden bij casa!

1 like

Deze stoelen kan je in heel veel kleuren en stofjes kopen. Op de foto zie je ribstof, maar mijn ouders hebben zo’n geweven stof bijvoorbeeld. Maar ze hebben heel veel keuze!

1 like

Ik zoek een klein kastje om mijn platen te bewaren en de platenspeler op te zetten. Hoeft niet heel groot te zijn qua inhoud. We hebben ongeveer 1 kallax vak aan platen, maar we willen dus geen Kallax haha.

1 like

Ik heb inmiddels een ander kleed gekocht! €120 euro duurder, maar het is het dik en dwars waard! Bedankt voor jullie adviezen!

48 likes

Volgens mij vroeg iemand hier laatst over zo een vorm tafeltje toch?

2 likes

Al bij de Haco gekeken? Wij hebben 2 jaar geleden daar eettafelstoelen gekocht voor 100 per stuk en geen fluweel oid.

2 likes

Ik gebruik dit als platenbak ja

zie: Interieurtopic #3 - #1211 door Paranimf

@Nefertiti en misschien is dit iets voor je:

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/vinyl-record-storage-shelf3?category=homeware-sale&color=070

of

3 likes

Zoiets vind ik wel mooi:

5 likes

@MadameMignon @anon91169173 goede ideeën, vind het lastig om te googlen maar deze zijn wel mooi!

1 like

Ik zocht op record player stand/cabinet/aesthetic! Zie op Pinterest ook vaak wel mooie setups voorbij komen

Nouuuu het is gebeurd hoor! Deze stoelen zitten echt amazing en mijn vriend heeft ze met enthousiasme goedgekeurd! :partying_face::partying_face: nu nog een stofje kiezen, haha zoveel keuze?!

Thanks voor t meedenken iedereen!

9 likes

Zo zien mijn deuren, en de rest van het vele houtwerk, er ook uit. Al vijf jaar. :sweat_smile: Door deze posts heb ik weer eens zin om ermee aan de slag te gaan, maar het is zoooveel. Ga denk ik ruimte voor ruimte doen ofzo. Ik zie er ook tegenop door de beschadigingen, die opstaande randjes etc. Schuren en verven gaat veel tijd kosten, maar ik denk dat het zoveel frisser en netter oogt als het eenmaal gedaan is.

1 like

Ja echt he! Wij laten dus een deel door professionals doen, maar waarschijnlijk moeten we zelf bv trappen en kasten doen. En die kasten hebben dus 100 losse latjes dus dat is echt een ingewikkelde klus… maar eindresultaat is volgens mij de moeite echt wel waard!

1 like

Ooooh wat een klus! Hahaha, nu is mijn zin weer getemperd. Maar wel een goede tip van die werkbanken.

@Rosalala Wat fijn dat jullie het deels door professionals kunnen laten doen! En die latjes… pfff. Nou ja, ik denk dat als ik het eenmaal gedaan heb, ooit, ik dan wel denk ‘had ik het maar eerder gedaan’, want het resultaat zal het wel waard zijn.

1 like

Ik wil graag een salontafel bestellen via La redoute, maar op trustpilot staan heel veel slechte ervaringen en daardoor ga ik toch twijfelen. Iemand goede ervaringen met daar bestellen?

1 like

Ja ik heb een lampenkap daar besteld en die was er snel en goeie kwaliteit. Met meubels verder geen ervaring.

1 like

Ja hoor, heel vaak besteld en nooit problemen gehad.

1 like