Interieurtopic #3

De kast is net geleverd! Zo blij mee.

83 likes

Prachtig! Staat daar ook heel mooi

3 likes

zo leuk dat we jouw interieur gewoon helemaal tot stand zien komen hier
love it! ook echt geweldig licht in je woonkamer zeg, dat mis ik echt :cry:

1 like

Wat heb je aan lampen? Meerdere kleine sfeerlampen kunnen heeeel veel doen

Oh goed idee! We hebben dimmers op de lampen in de eetkamer en keuken maar helaas niet in de woonkamer. Daar hangt wel een zachter licht, maar ik zou nog kunnen kijken of ik zo’n grote lichtbol met nog lager lumen kan vinden of daar tijdelijk een van de smart lights in draaien. En onze nachtlampjes kan ook een smart light in en zijn leuk om even die 2 avonden beneden als decoratie neer te zetten. Thanks voor de tip!

1 like

Zijn er hier mensen met tips voor een leuke en comfortable zitzak?

Wij willen er graag 1 en ik vind die van Vetsak er super comfy uit zien en mooie kleuren, maar echt wel heel erg duur.

Zoek meer iets voor Max rond de 200€ en liefst in rib(fluweel). Als iemand tips heeft heeeeel welkom

1 like

Wij hebben een Whoober, bevalt prima!

Oh ik heb net echt een droomkast gevonden, maar veel te duur (voor mij haha). Dus als iemand hier ooit een mooie en goedkopere variant van ziet, let me know

6 likes

Wat ik hier heb gedaan:

• Meerdere vloerkleden
  • Grote planten
  • Een schilderij leunt gewoon tegen de muur (hang het later wel op)
  • Kussentjes en poef
  • Kerstboom :stuck_out_tongue:
3 likes

Ik zie dat hier weinig antwoorden op zijn gekomen destijds, maar heb jij inmiddels iets gevonden? Of iemand anders nog een fijne tip?

Er is in de interieurtopics ondertussen zoveel uitgebreid besproken, maar gordijnroedes nog niet echt.

1 like

Aah wat lief dat je er alsnog op reageert! Ik heb uiteindelijk dubbele rails opgehangen, dus ben voorzien!

Toen ik destijds op zoek was uiteindelijk toch voor Ikea gegaan, maar ik zocht vrij lange dus er was weinig keus. Jotex heeft erg mooie, maar daar heb ik geen ervaring mee.

3 likes

Heeft iemand hier toevallig het Dutchbone cabinet Boli in small of medium (kastje met ribbelglas)? :relaxed:

1 like

Ik wilde (net voor Corona) deze stoelen bestellen, 180 euro. Zijn nu inmiddels weer 220 (!). Vind ik best prijzig joh. Wie kent een goeie dupe? Liever geen fluweel maar stof:

1 like

Ik vind die stoelen ook prachtig, maar te duur, en heb via Google uiteindelijk VMUS gevonden met soortgelijke stoelen. Die hebben alleen een motief in de leuning, maar zijn met korting €142.50. En de reviews zijn heel goed, dus ik denk erover om daar te bestellen.

1 like

Ja zeker, goeie match idd! Tnx

Ik denk dat ik niet eens voor draaipoten ga. Vlg mij gaat iedereen dan zomaar heen en weer draaien, doe ik zelf ook. Zie op Hippe. Stoelen een simpeler model, alsnog 200 euro… missh nog even door sparen

Ik heb direct naast de ingang boven een hoek waar ruimte is voor een kapstok en iets om m’n schoenen op te bergen.

Nu ligt alles een beetje op een hoop. Het nisje is 1.40 lang, dus ik zat zelf te denken aan een bankje waar je ook schoenen in kan doen. Of hebben jullie nog een idee? De webshops waar ik op uit kom zijn wel een beetje crap.,

1 like

Al maanden op zoek naar leuke nachtkastjes, maar ik kon niet vinden (ja van zuiver, levering in maart + 260 euro p.s. daaag).

Ik kwam deze nu tegen bij de Xenos voor 29 euro per stuk en ben voor nu blij ermee haha. Alles beter dan twee lilleke IKEA krukjes naast bed. :’)

Misschien dat ik de webbing nog donkergroen ga verven of terra.

14 likes

Iemand die het besta tv meubel van Ikea heeft? Ik dacht dat half Nederland deze had, maar lees nog best wat slechte reviews. Is het echt zo erg? Of gewoon zoals Ikea altijd is?

1 like

Ik ben altijd tevreden geweest over de Besta’s! Ik heb nu drie keer de lagere witte gekocht en altijd prima.

3 likes