Ik ben al een tijdje op zoek naar een wastafelmeubel van 1 m. breed, maar ik kan niks vinden wat ik mooi genoeg vind of wat binnen het budget past. Daarom heb ik nu het idee opgedaan om de GODMORGON wastafelkast (GODMORGON Kast voor wastafel met 2 lades, bruin gelazuurd essenpatroon, 100x47x58 cm - IKEA) te kopen, daar een ander blad op te plaatsen en een kom + kraan op te monteren.
Maar hoe pak ik dat aan? Heeft iemand misschien tips waar ik een mooi natuurstenen blad kan fixen die hiervoor geschikt is (liefst in Amsterdam e.o.) en andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Of tips? Ik weet even niet hoe ik moet beginnen haha.

