Bedankt @anon86562306 @MJDLH @TanteBetje @Clarity
Jullie hebben me overtuigd!
Thanks, die eerste is heel mooi!
Ik heb toevallig Sandy Beach en Subtle Stone op mijn muur gesmeerd en ik vind het juist best een bruinige tint.
De donkere is Sandy Beach, ik ga wel voor die kleur in ieder geval.
Waar heb je deze gekocht?
Bij bol
Maar volgens mij is Kave Home wel op meerdere plekken te koop.
Dank! De meesten die in tegen kom zijn te klein, deze dan misschien weer net te ruim, ga het morgen eens nameten! Fijn te weten iig dat je tot nu toe nog steeds mooi is gebleven
Helemaal goed! Hij is er in 3 maten, ook nog kleiner dan die ik heb.
Even gegoogled en zie er ook een 180 bij zitten indd!
Ik heb Jitney van Farrow and Ball, in huismerk gemengd. Echt heel blij mee!
Hoi, ik heb advies nodig. De vloer in mijn ‘gang’ (eigenlijk gewoon een kamertje dat standaard openstaat) is scheef. Het is zo scheef dat ik het zelf niet recht zou kunnen maken, denk ik. Wat zouden jullie met de vloer van zo’n kamertje doen? Tapijt neerleggen? In de rest van het huis ligt laminaat. Ik heb nog aan vinyl gedacht, maar dan valt het denk ik nog steeds op dat het erg scheef is. Waar zouden jullie voor kiezen en voor welke kleur zouden jullie kiezen? En waarvandaan? Buren kunnen naar binnen kijken. Ik heb er tijdelijk een kattenkamer van gemaakt en de koelkast staat daar.
Je hebt van die plak vinyl tegels met print/ patroon dan valt het scheve denk minder op
Ik zou ivm katten juist geen vloerbedekking doen. Zou dan ook vinyl pakken. Mss met beetje leuk printje zoals zo’n ‘midden oosterse tegeltjes’. Moet je wel van houden ofc haha. Maar de vloer is toch scheef en vinyl is wel kattennattigheden proof
Wij hebben een nieuwe eettafel van 3 meter lang en ik ben nu op zoek naar een tafelkleed. Maar in dit formaat zijn ze echt duur. Dus weet iemand waar je betaalbare tafelkleden voor grote tafels kunt kopen?
Stof op de markt kopen en zelf zoomen of laten zoomen!
Ik heb er 1 van Dille&Kamille, maar onze tafel is ‘maar’ 280, dus ik weet niet zeker of ze ze ook voor 3 meter hebben.
H&M home heeft tafelkleden van 320cm lang, volgens mij rond €30
Wij gaan uitbouwen en krijgen er dan een stuk bij.
Dit is de huidige situatie
En dan dit de nieuwe:
Het grijze deel op de vloer is nieuw. Wat vinden jullie van de indeling? Zou je het anders doen?
Heel mooi!
Wij hadden hetzelfde probleem, tafel van 280 en hadden een tafelkleed van Dille & Kamille maar die was zoveel gekrompen in de was dat die niet meer paste (gewoon gewassen volgens hun voorschrift, maar ze zeggen dat een krimping van 10% normaal is). Nu eentje van La Redoute en die was in de sale ook wat goedkoper!
@Yzile we hebben dezelfde indeling met keuken/eettafel en ik denk dat 1.88m wel wat krap is. Nu is onze tafel ook heel breed (1.10), maar om je stoel goed naar achteren te kunnen schuiven heb je wel minimaal 70-80cm nodig. Als je tafel dan 1 meter breed is, dan zit je daar dus al aan en dan staat je tafel eigenlijk tegen de muur aan. Misschien iets om nog even naar te kijken?
Een kleinere bank nemen of eentje die niet in een u-vorm is zou ik denk ik doen. Dus dat je bij de muur wel een hoek hebt, maar niet in de loop ook nog. Op dit overzicht lijkt het alsof ie de ruimte helemaal overneemt