Op Pinterest kun je veel voorbeelden vinden!
Sorry late reactie maar ik had inmiddels al testers gekocht @the.rebel.club dus ik heb ze niet nodig.
De muur is nu zo, ik krijg de kleur niet goed op de foto maar ik vind het dus te mint en nogal kil. Maar ik twijfel ook of ik niet gewoon voor een typische sad beige kleur moet gaan haha.
Maar het blijft gewoon echt lastig een goede kleur te vinden, en elk huis heeft ook weer een andere lichtinval etc.
Wat een gave lamp! Waar is die van?
Kijk op de inspiratiepagina van Desenio, dan kun je ook meteen de lijsten bestellen. Ik heb daar de inspiratie voor mijn eigen gallery wall (zonder tv) ook vandaan gehaald
Ik zou ook een wat grotere lijst erbij doen, voor wat meer balans
Nee denk het niet! Of meer lijstjes, zoiets:
Kan die tv niet hoger? Dat je zowel boven als onderen wat kunt hangen? Vind het zo een beetje net niet worden. En eens met @Blush dat er wat groters bij moet. Of meer.
Wat je ook kan doen is een aantal lijst-formaten uitknippen met bijv. kranten of ander papier. Dan kun je die opplakken en schuiven om een idee te krijgen of het staat.
Ik zit te azen op een kast van Furnified maar ik lees alleen maar slechte reviews (lange levertijd die steeds langer wordt, geen contact kunnen krijgen met klantenservice, dingen uit de bestelling ontbreken of zijn van slechte kwaliteit of zelfs beschadigd). Heeft iemand hier toevallig recent iets besteld en is dat wel goed gegaan?
Ik had ook een kast op het oog en ben deze in de winkel gaan bekijken. In vond inderdaad de kwaliteit maar matig, tamelijk ‘licht’. Wel mooi, maar niet stevig genoeg. Uiteindelijk een vintage kast in dezelfde stijl via marktplaats gekocht.
Welke licht heb je in de ruimte die je wil verven? Ik heb verte de terre van f&b in een kamer op het noord oosten en in een kamer op het zuid westen en vind de kleur heel mooi! Beide niet mint en kil
Zijn hier mensen die een houten vloer hebben laten lakken? Wij komen niet uit de kleur
Hier hebben we hem in de olie laten zetten 2 jaar geleden
Hoe bevalt dat? Ze zeiden in de winkel dat je dan twee keer per jaar onderhoud moet doen.
Wij hebben een salontafel van ze, in de showroom gekocht, heel blij mee. Dat is denk ik iets van 4 jaar terug, en ging heel goed. Anderhalf jaar geleden een schilderij gekocht en dat was echt verschrikkelijk. Levertijd werd inderdaad steeds opgeschoven, geen contact met ze te krijgen etc. Uiteindelijk duurde het meer dan 2 maanden. Ik heb het idee dat ze sinds ze bekender zijn het niet meer aan kunnen ofzo?
Ik vind hun spullen wel heel mooi en ook degelijk eruit zien, geen troep ofzo. Misschien een keer kijken in de showroom anders? Wij wonen daar vlakbij, in A’dam Noord, dus dat was wel handig!
Hier bevalt het opzich wel. Zou zelf nooit meer voor een houten vloer kiezen. Wij doen 1x per jaar helemaal in de onderhoudsolie zetten. Vind de vloer na de olie wel echt heel mooi geworden maar het onderhoud en gebruiksgemak vallen echt tegen.
Wij hebben laten oliën en lakken. Door het lakken hoeft er jaren lang geen onderhoud gedaan te worden. Het is nu anderhalf jaar geleden en het ziet er nog super mooi uit. In de woonkamer en keuken trouwens, dus wordt veel op gelopen. Ze kwamen toen langs met allemaal staaltjes en zo hebben wij de kleur gekozen.
Moeten is een groot woord je moet ook eigenlijk je houten huis elk jaar laten schilderen, etc. daar kan je natuurlijk altijd van afwijken.