Ik neig nu naar een beetje een chocoladebruine vloer, volgens mij heb ik al eens een voorbeeld gepost hier! Ik wilde mss lichter, maar vind dat toch lastig. Veel is toch vrij geel/oranje. En weet niet of ik heel licht wat hard vind bij het zwart van mijn keuken. Maw ik vind het nog moeilijk haha, ook omdat ik allemaal nieuwe meubels wil dus lastig vind wat wijsheid is. Heb daar echt geen oog voor.
Ik heb een chocoladebruine vloer en ik ben er nog elke dag heel erg blij mee. Maakt mijn huis heel warm en gezellig, zeker niet te donker en wat fellere kleuren staan er heel mooi bij.
Mijn vloer is een oudje van Ikea die niet meer verkocht wordt (was 8 jaar geleden de enige betaalbare donkerbruine vloer waar geen grijze ondertoon in zat) dus wat dat betreft heb je niks aan mijn post, maar wel een aanmoediging om voor een donkerbruine vloer te gaan!
Ik heb een open keuken en word echt helemaal zat van de kookgeuren in huis. Ik wil dan ook de keuken van woonkamer scheiden. Ik zat zelf te denken aan een schuifdeur systeem, zoals hier
Zwart schuifdeursysteem ST80 - Schuifdeursystemen - schuifdeur-totaal Dat is toch een vrij simpele oplossing? Of denk ik dan te makkelijk?
Is een goede afzuigkap niet een beter idee?
Haha zou kunnen, maar nee
Ik heb een goeie. Maar op de een of andere manier ruikt het altijd s’avonds naar eten.
Daarbij wil ik het sowieso wel graag dicht hebben.
Misschien een hele gekke vraag maar is iemand toevallig ergens tarrazzo tegels ergens tegen gekomen die wel direct uit voorraad leverbaar zijn? Wij zijn aan het verbouwen, doordat een klus van degene die de badkamer zou plaatsen uitviel kan hij eerder bij ons terecht. Nu ben ik dus druk aan het zoeken maar ik loop aldoor tegen lange levertijden aan.
Heb je bij Designtegels gekeken? Sommige zijn wel op voorraad, zie ik.
Ik heb dat ook vaak gedaan, kan even kijken of ik foto’s heb!
Laatst gekocht bij tegels in huis Zetten. Kun je ze zo meenemen
Thanks allemaal! Ga straks direct de linkjes af en de websites doorspitten
@tuula Holy terra is echt een prachtige kleur zeg
Jan Groen heeft ook veel op voorraad, maar geen idee of daar tussenzit wat je zoekt.
Misschien een open deur (haha) maar heb je iets van een raampje open als je kookt? Dat de afzuigkap fatsoenlijk lucht kan aanzuigen
Ja zeker. Terras deur stuk open en alle roosters zijn altijd open. Afzuigkap en mechanische ventilatie vol open ook.
Ik ben op zoek naar een nieuw vloerkleed, mijn huidige is namelijk wat klein vergeleken bij de bank en ik zou graag een kleed willen met een moderner patroon.
Nu heb ik er een besteld, maar twijfel ik toch over het formaat en de kleur (hij is wat fletser dan de vorige).
Wat denken jullie?
Foto's
Weg
Het formaat van
- Vloerkleed 1
- Vloerkleed 2
0 stemmers
De kleuren van
- Vloerkleed 1
- Vloerkleed 2
0 stemmers
Suggesties voor andere vloerkleden zijn ook zeker welkom.
Misschien zou ik kleed 2 ook wel net nog anders neerleggen. Kan dat kleed net volledig onder deze kant van de bank uitpiepen? Dus iets van het raam af? En kan het kleed ook (half) onder het dressoir? Dan wordt het meer nog een afbakening van een zone.
Ik vind de tweede nog te klein, in principe hoort je vloerkleed langer te zijn dan de lengte van je bank.
@TanteBetje Het kleed is 240 cm en de bank ongeveer ook, dus er is weinig speling. De bank staat wel wat van de verwarming af, dus heb het kleed nu op dezelfde hoogte gelegd en dat ziet er volgens mij wel wat beter uit.
@VickyViolence Dat lees ik inderdaad ja, maar mijn woning is best klein. Als ik een formaat groter neem ga je richting de 300cm en dan loopt het te ver door naar mijn eetgedeelte die vlak achter het kleed ligt. Dus nog groter wil ik niet.
Nu ligt het wel beter, maar ik zou 'm ook nog onder het TV kastje leggen.
Nice! Mooi hoor dat beetje mosterd. Zelfs die bovenste (waar een vinger op staat), die wat oranje neigt, lijkt me mooi. Is er ergens een punt waar het terra raakt aan deze kleur?