Interieurtopic

Ik heb een suède donkergroene en ben het nog lang niet zat :ok_hand:

2 likes

Ik wil voor deze zomer het balkon wat onderhanden nemen. Ik heb een bankje besteld en twijfel over een bijpassende stoel (ivm ruimte haha). Maar ik wil ook graag een leuk vloerkleedje, het liefst in deze stijl:

Screenshot_20190323_210546

Sorry, kon geen betere foto vinden haha. Maar weet iemand waar ik dit kan vinden? Heb al een beetje rondgekeken maar kom er niet uit.

Heb trouwens dit bankje besteld 123

En wil als het past deze stoel nog 123%20(1)

5 likes

IKEA heeft precies zulke kleedjes maar dan in wat andere tinten. In de winkel hebben ze meestal meer keuze: https://m2.ikea.com/nl/nl/p/tanum-vloerkleed-glad-geweven-diverse-kleuren-30212675/

Ik heb zelf vergelijkbare kleedjes in de tinten uit je foto maar die heb ik in Zuid Afrika gekocht dus daar heb je weinig aanhaha

1 like

@anon50122296 Ik vind die servieskast echt heel mooi, maar ik denk nog mooier in een kleurtje want nu is het allemaal heel wit. Als je met groen gaat combineren is zo’n kast in het lichtroze ook echt heel mooi. Mooie potten met hangplantjes er op, dat staat echt leuk!

1 like

@neverfull @skadi dank jullie wel! Groen lijkt mij ook mooi! Ik ga morgen nog een keer kijken.

1 like

Thanks voor de tip! Ik wilde in de meivakantie naar Zuid-Afrika maar dat gaat niet meer lukken helaas haha.

Helaas wilt mijn vriend geen gekleurde meubels , ik zat ook al te denken om hem groen te verven haha

Ik vind interieur mega leuk dus spuit 11 maar hier ook nog wat tips! Tis een super mooie ruimte maar idd wat vol en donker.

  • Ik zou direct een kleed over de bank gooien zolang je geen nieuwe bank hebt want die oogt nu wat lomp door de kleur en vorm.
  • Die gordijnroede zou ik doortrekken over de hele breedte van de muur (en dan dus die plankjes weg), zo oogt de muur breder en hangen die gordijnen voor de muur en valt er mee daglicht naar binnen
  • Luxaflex is tegenwoordig weer helemaal hip (en niet zo duur) en in combi met gordijnen ook niet zo kil. Ipv de lammellen en het rolgordijn achter de bank. Dan creeer je ook wat meer eenheid en rust.
  • En idd een luchtige stoeltje en ook een luchtig en verfijnde salontafel (smalle pootjes, smal blad, simpel design). Ik zou voor een ronde/ovale salontafel kiezen omdat je al vrij veel hoekige vormen in de kamer hebt.
  • Plus je zou ook kunnen overwegen om die mooie servieskast in een groene tint te verven ipv antraciet. Anders wordt het misschien weer zo’n donker blok in de kamer?
1 like

Om even op deze hele oude post terug te komen… Ik heb EINDELIJK mijn plankjes opgehangen en ben lekker eigenwijs voor optie 3 gegaan. Heeeel blij mee :muscle: én helemaal zelf opgehangen (iNdEpENDEnt wOmAn)

70 likes

Heel mooi :heart_eyes:

1 like

Ik had er eentje van ASOS, maar die is uitverkocht zie ik. Deze hierboven lijkt erop alleen is net iets anders geweven.

3 likes

Ik was vanmiddag bij de CASA en sostrene grene en daar zag ik verschillende soorten! :blush:

1 like

Ja! Heb jij die hier laatst ook gepost? Die kon ik me nog herinneren namelijk, maar is nu niet meer te krijgen op asos. Ik vind deze helaas te klein, maar wel erg leuk! :upside_down_face:

Dankje! Ga even op de sites kijken.

1 like

Twinning (mijn muur is donkerder dan op de foto lijkt)!

Maar staat erg leuk! Ik zat daar toevallig ook over na te denken om plankjes aan de muur te maken, maar door jouw foto weet ik dus dat dat leuk gaat staan :"P Thanks.

17 likes

Hahah, hoe leuk! Ik zou het doen ja - had dus al heel lang al die plankjes staan, en nu ik ze heb opgehangen vind ik dat het de muur wel echt afmaakt ofzo :blush:

1 like

Ha yes, ik had voor drie gestemd!

1 like

Ja, ik heb er eentje die veel lijkt op die hierboven! Jammer dat deze te klein is, maar zo te zien heb je veel andere opties:)

Superleuk! Waar is jouw tv-meubel van?

Stockholm van IKEA :ok_hand:

1 like