Interieurtopic

Het interieurtopic!

2 likes

Thanks😄

En goede foto’s ook voor inspiratie!

Als er iemand tips heeft voor mooie hanglampen, shoot! Ik ben echt slecht als het daarop aankomt en we verhuizen binnen 4 weken al en er hangt overal een peertje. Triestig uitzicht.

Ik heb deze, niet de mooiste maar wel superhandig. Nu heb je ook overal van die mooie (steiger)houten.

Ik faaal, snap niet hoe ik e rplaatje van maak

Add images

https://www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.balkoninventaris.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F07%2FBalkon-Corsica-flower-bridge-table-wit.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.balkoninventaris.nl%2Fproduct%2Fbalkontafel-elho-corsica-wit%2F&docid=nrFOf1C9nJkd6M&tbnid=0wDYKudFC0bmKM%3A&vet=10ahUKEwjCpeDkr_XaAhUGmbQKHTKyBDcQMwhAKAEwAQ..i&w=500&h=500&hl=nl-nl&client=safari&bih=666&biw=1024&q=elho%20balkontafel%20wit&ved=0ahUKEwjCpeDkr_XaAhUGmbQKHTKyBDcQMwhAKAEwAQ&iact=mrc&uact=8

@Kamerbreed Goeie vraag wat mijn stijl is qua lampen. In het huis waar ik nu woon hangen overal spots en daar heb ik geen mening over. Ik ben zodanig slecht in verlichting kiezen bij mijn interieur, dus je mag me tonen wat je wilt zodat ik er een mening over kan vormen.

Wat zijn leuke webwinkels voor interieurspullen/meubilair? Ik heb (hoop ik) binnenkort weer een eigen huisje en wil mooie spullen kopen :grin:

Ik ben op zoek naar een mooie oplossing voor mijn tv-meubel en ik kom er niet zo goed uit. We hebben hier een aantal gameconsoles en een shitton aan kabels die nu voor een stoffige bende zoeken maar alle tvmeubel die ik tegen kom zien er vooral heel mooi uit als je em netjes aankleed.

Ik zoek iets van donkerbruin hout, met afgesloten kastjes, niet breder dan 1.20 meter. Liefst niet strak en modern.

Iemand goeie tips?

Bij westwing slaag ik vaak! Al is het daar wel even opletten, soms duurt het wat langer voor iets geleverd kan worden.

3 likes

Zelf maken?

klinkt alsof je iets vintage zoekt, kringloop shoppen is leuk. Rommelmarkten zijn soms ook leuk.

Ja, zou ideaal zijn. Het probleem met oude meubels is dat ze vaak zo groot zijn. Zit nu te kijken naar een Ikeahack met 2 Rast kastjes :’)

oh ja een ikeahack is ook een idee! de rast is wel tamelijk hoog als ik het me herinner

1 like

Nou ik heb er nog 2 staan en ze zijn 70 cm wat 20cm lager is dan ons huidige meubel :slight_smile:

oh ik vind dat hoog! ik teken mijn meubels altijd uit op 60-90 maar dacht dat rast eerder rond de 120 kwam, ik ken ook niet veel van ikea’s collectie

Ja, mn vriend vindt vooral hoge meubels fijn. Onderhand is mijn nek het wel weer een beetje zat :expressionless:

Ik probeer al jaren om minder Ikea te kopen maar het is telkens zo makkelijk :sweat_smile: Alles op voorraad en de maten zijn altijd praktisch.

1 like

ja de tv waar ik nu op game hangt echt aan de muur en dat vind ik echt echt irritant (tenzij ik in bed zou liggen)
Maar Ikea is inderdaad wel handig hoor! Ik ben gewoon te snobistisch ingesteld als ontwerper haha

Haha en terecht. Alleen alle meubels die ik echt echt mooi vind zijn duizenden euro’s per stuk :sob:

jammer hé, ik ben wel blij met mijn contacten met schrijnwerkers nu

2 likes

Heb jarenlang gedroomd van fluwelen eetkamerstoelen als de fancy poes die ik ben. Stond ik eindelijk op het punt om stof te kopen en maak ik me toch zorgen dat ik het snel zat ga zijn omdat het nu een trend is…
Dus nu heb ik maar bedacht dat ik volgende week naar de Pasar Malam ga om Indonesische batik te kopen en mn stoelen ermee te bedekken :sweat_smile:

3 likes

Mijn vriend en ik hebben zelf onze meubels gemaakt en ben er nog steeds zo blij mee! We hebben ook een tv meubel gemaakt, wandplankjes voor aan de muur en de tafel voor ik de game kamer op maat gemaakt in dezelfde stijl. Ohja, bij de eettafel hebben we ook een bijpassend eettafelbankje gemaakt. Loving it!

14 likes