Je moet kiezen-topic #2

Continuing the discussion from Je moet kiezen-topic (Deel 1).

Previous discussions:

3 likes
  • Je kan gratis nu een inentingen tegen het covid-19 ontvangen die volledig veilig is en krijgt al wat meer vrijheden terug.
  • Je krijgt 1000 euro maar moet wachten op je beurt.

0 stemmers

1 like

Stel, de Nederlanders zouden weer gaan polderen, en er zou een nieuwe stad bij komen á la Almere. Hoe zullen we die stad dan noemen als hij genoemd moet worden naar een snackbarklassieker?

  • Bitterbal aan zee
  • Krokettenveen
  • Frikandelhaven
  • Bamischijfburg

0 stemmers

3 likes
Liefde of lust?
  • Liefde
  • Lust

0 stemmers

Leugen of de waarheid?
  • Leugen
  • Waarheid

0 stemmers

Eerlijk zijn of gevoelens sparen?
  • Eerlijk
  • Gevoelens sparen

0 stemmers

1 like
  • shockeren
  • choqueren

0 stemmers

  • Croquet
  • Kroket

0 stemmers

Ik weet dat het twee verschillende dingen zijn

  • Hond
  • Kat

0 stemmers

Ik had bijna op hond gestemd, maar ik moet kokhalzen als ik hondenpoep opruim dus toch liever een kat met zo’n robotkattenbak.

2 likes

Elke ochtend moet je hetzelfde eten (en maken), welke optie kies je?

2 likes

Alleen die stukken prei (?) staan me wat tegen

5 likes

Ja die krijg je er helaas bij

Ik denk bleekselderij. Toch de beste optie.

Ain’t nobody got time voor die hagelslag, pikachu is ranzige combi en aan die uil is sowieso alles al smerig

4 likes
  • Jij bent het hoofd van AH excellent tijdens de feestdagen. Op elke verpakking prijkt jouw hoofd met kerstmuts en gemaakte glimlach. En verkeerde foundation waardoor je op een spook lijkt.
  • Jij bent de voice-over voor een reclame van een goed doel. Deze reclame wordt dagelijks regelmatig op tv getoond maar je legt vaak de klemtoon duidelijk verkeerd en spreekt een woord al helemaal raar uit.

0 stemmers

1 like

Er bestaat geen foundation die te licht voor me is, dus dat is easy!
Tenzij ik een te donkere foundation op moet :frowning:

1 like

Een minuut gratis winkelen in

  • De Bijenkorf
  • Ikea (dan het gedeelte met dozen)
  • Mediamarkt
  • Een groothandel voor eten

0 stemmers

Ik zat heel hebberig te denken waar ik het meeste waardevol spul kan halen om door te verkopen

Dus als iemand nog een macbook nodig heeft dm me

11 likes
  • Je moet de dag voor Kerst de AH in met een lege kar en van minstens 50 verschillende mensen 1 artikel uit hun kar stelen en dat afrekenen. Met deze waren moet je de laatste week van 2020 zien te overleven.
  • Je mag een tafeltje plaatsen in de Jumbo voor zogenaamd een goed doel dat zich inzet voor een kerstdinner voor de minima. Voor 3 uur vraag je aan mensen of ze een boodschap kunnen afstaan/kopen voor jouw doel. Alleen stiekem ben jij zelf het goede doel en zijn het gratis boodschappen voor jou. Met deze waren moet je de laatste week van 2020 zien te overleven.

0 stemmers

1 like

Volgens mij had ik bijna dezelfde keuze (minus bijenkorf) voor mijn kerstpakket en ben voor wehkamp gegaan. Wil een nieuw servies kopen, of wat luxer beddengoed en vind het wel leuk mijn kerstpakket daarvoor in te zetten.

Sowieso iets uit karren stelen want dan kun je zelf nog kiezen wat je pakt

5 likes

FF goutmetten á la gierige Gerda (je moet per se kiezen en mag van alles 1 ding pakken)

  • varkenssateblokjes
  • gemarineerde varkensfiletlapjes
  • gekruide kipfilets
  • biefstukken
  • beefburgers
  • chipolata’s.

0 stemmers

  • naturel zalmblokjes
  • garnalen met tuinkruiden
  • pangasiusreepjes met mediterraanse marinade
  • pangasiusreepjes met curry-marinade

0 stemmers

  • chipolataworstjes
  • hamburgers
  • mini slavinken
  • zigeunerschnitzels
  • varkensvleesshoarma

0 stemmers

2 likes
Je start binnenkort met je nieuwe baan. Welke schoenen draag je op je eerste werkdag?
  • Vingerschoenen
  • Roze crocs
  • Bruine sandalen
  • Zwarte pumps

0 stemmers


714Om6hT6SL.SX500

4 likes