Je moet kiezen-topic #2

Ik hou niet van fruit, tenzij ik in een heel warm land ben waar de ananas heerlijk zoet is. In Nederland eet ik het echt omdat het ‘moet’. En dan bij voorkeur een banaan.

2 likes

Ahh oke, maar stel je was dus in een tropisch land dan zou je voor ananas kiezen?

Watermeloen

2 likes

Ik denk het wel! Of (water)meloen, als het echt heel warm is. :slight_smile:

2 likes

Ik ben gewoon gek op mijn pink lady’s! :joy:

4 likes
Liever
  • Elke dag een dik boek verplicht moeten uit lezen, je mag pas slapen als je dit boek echt uit gelezen hebt, dit gaat waarschijnlijk in de weg staan van de rest van de dingen die je elke dag moet doen
  • Elke dag de teennagels van je buurvrouw knippen

0 stemmers

• Je mag alleen een relatie hebben met iemand die dezelfde citoscore had of 1 á 2 punten hoger of lager. Geen cito gehad? Dan mag je ook alleen mensen daten die in hetzelfde schuitje zitten of moet je emigreren.
  • Je mag alleen een relatie hebben met mensen die: André heten of Andreja , volkszanger zijn (of dat beroep ambiëren) minstens 2 x hun laatste vriend(in) hebben belazerd, of smartlappen als lievelingsgenre hebben en 24/7 die liederen thuis draaien.

0 stemmers

Ik ben niet blij om in hetzelfde rijtje te worden gezet als Andre :joy:

17 likes

Ik zie wel een handige optie op datingapps voor me waar je je score kan invullen en dan automatisch gematcht wordt

2 likes

Ik zie het wel weer gebeuren dat de enigen met een vergelijkbare score volkszingende Andres zijn…

6 likes

Met wie op date

• Rolf sanchez
  • Marco borsato
  • Linda de mol

0 stemmers

Linda zodat ik haar kan drogeren en ze me kan adopteren :money_mouth_face:

4 likes
  • Altijd naar je partner luisteren (hij bepaalt wat je aandoet, waar je heengaat, hoelaat je thuis bent) maar is verder heel leuk en gezellig en veel liefde
  • Voor de rest van je leven alleen zijn en single sterven

0 stemmers

Heerlijk toch? Niet meer nadenken! Toppieee!

Ik hoop niet dat hij kan bepalen waar ik heenga :dizzy_face:

Met Rolf lijkt me wel gezellig. Ik zat op de basisschool bij hem in de klas. Hij was altijd vrolijk en had een baby teckel, maar die zal er vast niet meer zijn :pleading_face:

6 likes

Voor mij was het grootste ding dat ik mijn partner voor geen goud kwijt wil en hij waarschijnlijk geen rare keuzes zou maken waar ik niet achter sta. Als ik nu vrijgezel was had in zonder enige twijfel de andere optie gekozen.

3 likes

Het lijkt me echt vreselijk als je geen eigen mening mag hebben en altijd maar naar je partner moet luisteren. Nee, krijg er helemaal de kriebels van. Dan kies ik voor single zijn.

Hahaha nee absoluut niet als hij daar zelf mee komt.

1 like
  • 4 jaar rutte en dan 4 jaar klaver
  • 8 jaar kaag

0 stemmers

• 6 jaar groenlinks (kabinet valt) en 4 jaar thierry
  • 4 jaar vvd 4 jaar pvda en 2 jaar pvv

0 stemmers