Stel je bent een celeb en je beheert je eigen pagina en minstens 5 van de volgende dingen moet je op je pagina. Wat kies je?
- Je eerste keer
- Wanneer je ongesteld werd
- Je citoscore
- Je domste dronken actie haalde
- Je bmi
- tepelomtrek
0 stemmers
Stel je bent een celeb en je beheert je eigen pagina en minstens 5 van de volgende dingen moet je op je pagina. Wat kies je?
0 stemmers
Ik zou dan wel groetjes aan Koblenko erbij zetten.
Je komt bij Zomergasten en je moet 3 uur praten over 1 onderwerp
0 stemmers
Wie is de interviewer?
0 stemmers
En wie geeft een optreden dat door moet gaan als slecht stuk cabaret?
0 stemmers
Wat is het rottigste?
0 stemmers
En op wat voor stoel zitten jullie?
0 stemmers
En wat is het eerste fragment dat je laat zien?
0 stemmers
Mijn masterscriptie zie ik als mijn laatste bevalling dus dat zou een saaie uitzending worden (het onderwerp is heel technisch en absoluut niet geschikt voor tv)
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Die laatste lijkt me allebei fantastisch haha
weet iemand waar je peking express terug kunt kijken?
YT
Liever
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Slapen met spin in de slaapkamer doe ik nooit meer. Paar jaar geleden voelde ik wat gekriebel over mijn rug maar ik verwachte geen spin dus ik bleef gewoon liggen. Toen het bij vriend begon te kriebelen keek hij wel onder de dekens en zonder iets te zeggen sprong hij meteen op om hem te vangen. Was het zoān engerd met hele lange dunne pootjesš
Ieeew š„²š„²
Does lief haha. Die beestjes doen je niks. Ik verwijder alleen stekende beesten en beesten die in mān aura komen. Ik denk altijd maar dat ik degene ben die in hun leefomgeving is gekomen en niet andersom
Ik doe al elke dag van mijn leven intermittent fasting haha
Ok, niet echt een leuk dilemma, maar volgens mij past het het beste hier en ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Dit zijn tijden voor heen, maar moet ook weer terug, dus eigenlijk x2
0 stemmers
ik weet niet wat de situatie is verder maar ik zou nu geen 5 uur in een trein gaan zitten in de huidige situatie.
maar begrijp ik het goed dat het een weekend weg is OF een weekend klussen?
dan zou ik nu voor klussen kiezen.
Was dit die klusinhalige vriendin? Waarom overweeg je om je weekend weg te cancelen, dat had je toch speciaal geboekt juist?