Je moet kiezen-topic #2

Voor de rest van je leven het volgende horen tijdens de seks;

• Hmm ik houd van je geile stinktenen
  • Fuck wat is die navel van jou lekker vies
  • Dat hangende oorlelletje van je windt me zo op

0 stemmers

1 like

Je moet samenwonen met

• Deze papegaai die constant jankt/krijst als een kind. 'S nachts is hij stil dus heb je wel rust, maar overdag ben je de hele dag thuis in dezelfde ruimte als de papegaai.
    https://www.youtube.com/watch?v=SXaIVDX44eE
  • Dit konijn dat 's nachts constant over je hoofd heen rent waardoor je nooit goed slaapt. Hij mag niet in een kooi, je moet hem los laten rennen en hij maakt je de hele nacht lang om de paar minuten wakker.
    https://www.youtube.com/watch?v=8NgzYdc4uos

0 stemmers

Zou je liever 3 benen hebben of 1 been? Je kleding wordt er automatisch op aangepast dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! :slight_smile:
  • 3 benen natuurlijk
  • ik neem genoegen met 1 been

0 stemmers

2 likes

Maar krijgt iedereen dan opeens 3 benen of ben ik dan de enige?

3 likes

Oe, goede, even een vervolgvraag:

Yes, COVID vaccins zijn er nu voor iedereen! 1 kleine bijwerking: je wordt de ochtend na de vaccinatie wakker met een ander aantal benen.
  • Sorry not sorry, ik neem het vaccin niet.
  • Vaccinatie én een extra been? Kom maar op!
  • Om uit deze pandemie te komen lever ik graag een been in.

0 stemmers

Ik zou denken nee ik wil geen ander aantal benen, maar aan de andere kant heeft iedereen na de vaccinatie dan wel 1 of 3 benen en ben jij de idioot met 2 benen die de vaccinatie weigerde.

6 likes

Dat derde been is natuurlijk de 5g antenne van Bill Gates.

10 likes

:shushing_face:

1 like
  • The O.C.
  • One Tree Hill

0 stemmers

• Er zijn stories op dit forum, net zoals bij instagram/snapchat.
  • Er is een optie om live te gaan op dit forum. Net zoals op fb/instagram.

0 stemmers

1 like

Ik ben hier te jong voor :frowning:

2 likes

Er komt niet heel veel geweld in voor hoor. Wel seks soms

3 likes

Ja daar heb je het al

4 likes

Ahhh echt zulke toffe herinneringen, ik vond het echt zo’n geweldige serie! Zo jammer dat het niet op Netflix of wat dan ook staat :grimacing:

Groot deel van m’n muzieksmaak is ook echt wel door the OC geïnspireerd, zoveel nieuwe bands leren kennen, no shame :sunglasses:

2 likes

Als je echt moet kiezen ben je…

• Optimist
  • Pessimist

0 stemmers

1 like

@Lula is deze alleen verplaatst omdat ik erbij heb gezet als je moet kiezen? :’( Ik dacht dat dit topic alleen was voor rare onwerkelijke dilemma’s

1 like

Nee hoor, niet alleen dilemma’s. Maar die andere gaat vaak zo hard dat het niet bij te lezen is. Dus als iets hier past, is het beter te spreiden.

Okee okee! Helaas pindakaas. Ik kom hier nooit maar dan ga ik maar eens een rondje stemmen

• Voor altijd 40 graden en volle zon
  • Voor altijd - 20 en volle zon

0 stemmers

Op het eerste zicht zou ik voor warm kiezen maar dan krijg ik flashbacks naar vorige zomer. Wakker worden in een snikhete slaapkamer en een soort paniekaanval krijgen omdat die warmte zo verstikkend is. :cry:

4 likes