Sportieve groet
Ik werk in een bedrijf waar ze als speerpunt hebben dat ze een âlief ziekenhuisâ zijn. In onze vaste handtekening staat daarom:
Met lieve groet.
Nee even serieus, een ziekenhuis sluit hun berichten af met âmet lieve groetâ?!
Ja haha. Ik heb het eruit gehaald en aangepast. Gelukkig wel alleen in de interne mail wisseling. Maar ik voel ook niks liefs voor mijn collegaâs hoor.
Ja warme groet is toch net zoiets als een wc bril die nog warm is van je voorganger
Met mooi weer krijg ik ook vaak âzomerse groetâ, alsof iedereen in de tuin ligt te chillen en nog even snel een mailtje stuurt.
- Je moet ieder uur minstens drie keer het woord âmitsâ verkeerd gebruiken, mits je voor deze keuze kiest.
- Je moet ieder uur minstens een keer een rondje draaien.
0 stemmers
- je vervoegt altijd sterke werkwoorden als zwakke werkwoorden (en andersom) zowel schriftelijk als mondeling
- Je praat altijd in meervoudsvorm over jezelf maar schriftelijk wel in het enkelvoud.
0 stemmers
Je bent in ieder geval niet egoĂŻstisch ja.
Joh weet ik veel wat zwakke werkwoorden zijn
Werkwoorden die in de verleden tijd +de(n)/te(n) krijgen.
Zou ik knipte dan ik kniep worden
Ik kreeg vandaag ârollende groetâ van een bedrijf dat skatelessen geeft. Moest het drie keer lezen voordat ik het snapte
- Partner is erg minimalistisch, huis moet vrijwel leeg zijn en je mag nooit iets kopen wat onnodig zou zijn en dat is dus bijna alles
- Partner is een beetje een hoarder, huis staat vol met prul en je mag niks weggooien
0 stemmers
Het liefst heb ik geen rommel om me heen, en dus een minimalistisch huis.
Maar als dat betekent dat ik echt nooit een boek, baktijdschrift of bolletje haakgaren zou kunnen kopen (want: niet per sé nodig) kies ik voor een hoarder.
Als er op hboâs en uniâs veel aandacht besteed zou worden aan influencer markering met de doâs en donâts. En je zou bij donâts worden opgenomen, waarmee zou je dan de boeken ingaan?
- Geld ophalen voor een weeshuis in âAfrikaâ en later erachter komen wat voor verschrikkelijke business erachter schuilt. Hier een spijtfilmpje over maken.
- Je bent het gezicht voor een nieuwe KitKat versie en er later achterkomen dat dit concern veel verkeerde dingen doet en hierover een spijtfilmpje maken
- besties zijn met een bnâer of bvâer, ook als die persoon erg negatief in het nieuws, voor die persoon opkomen en later daar spijt van hebben en ook een filmpje van maken. Maar dit doe je pas als die persoon veroordeeld is.
0 stemmers
Wat is het ergst?
- In de trein heeft iemand tegenover je geen mondkapje op
- In de trein heeft iemand schuin tegenover je zijn schoenen op de stoel naast je gelegd
- In een rij schuin tegenover je is iemand zijn teennagels aan het knippen
0 stemmers
Dit gaf echt de doorslag
I SAID MAYBEEEEEEEE
Ik ben dus wel zoân persoon die een excel overzicht maakt met wat er allemaal mee moet op vakantie en het dan netjes kan afstrepen en het liefst al 2 weken van tevoren de koffer inpakt.
Maar mijn nekharen gingen rechtop staan bij de activiteiten van scenario 2 dus ik ga liever onvoorbereid scenario 1 uitvoeren
3 uur het stemgeluid van ____ aanhoren.
- Davina Michelle
- Van Velzen
0 stemmers