Ohh wat een toffe droom zeg! Is het niet mogelijk minder te gaan werken bij je huidige baan en dan in deeltijd dit erbij te doen? Zo doet een collega dit momenteel met zijn droomwinkel!
Dat is wel een optie. Ik moet dan wel even goed nakijken of het helemaal mag. Ik denk het wel, want mijn baan heeft niets met bakken te maken dus er is geen sprake van belangenverstrengeling o.i.d.
Het is wel iets waar ik over droom, bepaalde dingen heb ik al uitgeschreven en ik heb ook al een domeinnaam geregistreerd.
Welke deo zou je kiezen?
- Candy Cane
- Sugar Cookie
- Fresh Mistletoe
- Cherry & Vanilla Macaron
- Earl Grey & Mulberry
- Matcha & Sweat Cream
- Oat Milk Latte
0 stemmers
Ahhh Native vind ik wel echt fijne deodorant! Jouw poll herinnert me eraan dat ik misschien toch maar weer eens moet bestellen!
Nu wil ik een Zaanse Hoeve t-shirt
Je moet wat verzamelen van een van deze opties. Je hebt er minstens een hele vitrinekast in je woonkamer er aan gewijd
- Vibrators
- Afgeknipte teennagels
- Opgezette dieren
- Kotszakjes van verschillende vliegmaatschappijen
0 stemmers
Gevulde kotszakjes?
Whatever your kink is. Ik denk dat gevulde kotszakjes slecht doen in een vitrine
Stel je mag nog maar 1 tv programma kijken, dan kies je:
- Salvage hunters
- Pawn stars
- Storage wars
- Deadliest catch
- Bar rescue
0 stemmers
Kijk nog liever de hele avond naar m’n plafond
Is ook spannender om naar te kijken
Je mag een kookboek uitbrengen:
- Kut met peren: allemaal recepten waarbij het eindresultaat lijkt op mannelijke en vrouwelijke geslachtsdelen.
- The Coriander Queen: 100 recepten met als hoofdingrediënt koriander.
0 stemmers
En je bepaald ook de nieuwe trendkleur van verf etc:
- Kots met kleurtjes: een warme groentint
- Duivenschijt: een donkere doch sfeervolle grijstint
0 stemmers
Waarom post jij privévideos van mijn partner hier??? !!!
Hoe kunnen er zo weinig fans zijn van salvage hunters? Ben helemaal verbaasd over de uitslag van deze poll
Je zit op de basisschool en je moet kiezen uit deze opties om te trakteren voor je verjaardag:
- Doosje rozijnen
- Mandarijn
0 stemmers
Ik ben ziek die dag, bah bah
Je wilt gewoon dat wij gepest worden
Nog twee andere opties dan:
0 stemmers
Denk je ook dat mensen die voor het worstkaascenario gaan tegenwoordig enorme borrelplankliefhebbers zijn?
- JAAAA
- NEEE
- UMM ZE KUNNEN OOK CH!PZFANS ZIJN HOOR
0 stemmers