Gewoon doorrijden, heerlijk. Is al zo vaak bij mij gebeurd, lijkt me zalig om die macht te hebben.
In een volle bus heb je vaak wel een passagier die in je nek hijgt
De geschiedenisboeken in alsā¦
- De eerste vrouw op de maan
- De eerste vrouwelijke president van nl
0 stemmers
- De uitvinder van een volledig afbreekbare vibrator
- De uitvinder van een tussenvorm van koffie en thee
0 stemmers
- Ontdekker van de angora-gorilla
- Ontdekker van de kortnek Giraf
0 stemmers
- Naamgever van een pindakaas tandpastamerk
- Naamgever van Botox voor in de bilpartij
0 stemmers
- Iedere week naar een live-concert van The Streamers
- Ieder week naar die ene oranje soldaatā¦
0 stemmers
Denk dat de Streamers eerder ophouden dan Soldaat van Oranje. Alhoewel tijdens de lockdown speelt die musical niet
Wat werk je liever?
- 2 avonddiensten, op beide kerstdagen
- 1 nachtdienst op oud en nieuw
0 stemmers
Kan ik tenminste nog kerstontbijten/ brunchen.
Nooit meer oud en nieuw zou ik echt de grootste zegen op aarde vinden
Alleen voor een noodgeval krijg je mij met oudjaar 's avonds de deur uit, dan maar met kerst werken. Zo heb ik het afgelopen jaren eigenlijk steeds gedaan.
Ik heb nu weer zes nachtdiensten (waaronder oud en nieuw dus), maar ik haaaat het wel, aangezien veel mensen met vuurwerk zich niet kunnen gedragen. Hopelijk maakt het verbod het iets beter, maar er wordt niet gehandhaafd, dus ja. š„²
Het kan me allebei niet interesseren
In de horeca gewerkt en beide gewerkt, helemaal prima. Het is allemaal vrij overrated.
same. kerstavond was bij ons wel leuk, aperitief bij het kampvuur en om 22u klaar zodat het personeel ook nog iets kan vieren met familie. morgen nog en dan is het weer voorbij met de festiviteiten haha
- Dyson airwrap
- Kitchenaid
- Diner bij de Librije
- 300 eu cash
0 stemmers
Kies je cadeau
Diner voor 2 overigens
Heb de Kitchenaid al, en momenteel moet ik nog een cadeau voor mijn verjaardag uitzoeken en het wordt denk ik een Dyson airwrap, omdat ik wel vaak uit eten ga, maar zoiets niet snel voor mezelf zou kopen.
Kosten van een diner voor 2 bij de Librije ligt een stuk hoger dan de rest. En een herinnering waar je de rest van je leven op terug kijkt
Hypothetisch. I wish 
Ik kan voor 300 euro meerdere andere dingen doen en kopen waar ik meer waarde en herinnering aan zal hechten dan aan een diner bij de Librije.
Is zo, maar dat zou ik dan ook eerder voor mezelf kopen.
Een diner bij de Librije zou ik zelf denk ik nooit het geld aan uit geven.
ā¬300 cash geef ik gewoon bij de appie uit, zo veel moeite om dat eerst te gaan storten en ik ben niet zo volwassen dat ik dan ā¬300 van mn rekening over maak naar mn spaarrekening. 
Ja fair enough, die 300 euro belanden toch al snel op de boodschappenhoop en dan heb je er qua cadeaugevoel al helemaal weinig aan gehad natuurlijk.