Maar cruiseschepen zijn zo groot dat je echt een stuk minder last hebt van zeeziekte vgm
Ik vind een cruiseschip altijd zo viezig idee. Wat doen ze met die volle septic tanks ofwel poep containers? Er is een reden dat ik weiger naar het toilet te gaan in een trein of vliegtuig.
De trein laat het gewoon los op het spoor, toch?
Ja ![]()
En de boot gewoon in de zee, mag blijkbaar ![]()
Je hebt een nieuwe baan, en gaat op je eerste werkdag naar kantoor om je collega’s te ontmoeten.
Een van deze tassen moet je als werktas meenemen, en je moet tegen al je nieuwe collega’s zeggen dat je hem zo tof vindt. Je mag hem uiteraard niet aanpassen of verstoppen.
Welke neem je mee?
Ben benieuwd of die furby ook na 10 minuten in een donkere kast moet gaan zitten totdat ik weer naar huis kan.
Hahaha ik moet hier zo hard om lachen. Ik zie mezelf al aankomen met zo’n rugzak ![]()
In dit hypothetische scenario heb je ze allemaal. Je moet er 1 kiezen die je mag redden anders gaan ze allemaal dood
- Je geliefde
- Je baby
- Je hond/kat/ander huisdier
0 stemmers
Baby is niet bestaand, dus maas in de wet
Nu niet meer
Bedoel je nou een om te redden of een die je opoffert?
Je mag er 1 redden de rest gaat dood. Als je niemand kiest gaan ze allemaal dood
- Altijd naar poep ruiken/stinken
- Altijd zelf overal poep ruiken
0 stemmers
Even opnieuw want was anoniem
Nope!
Stel je zou 2 kinderen krijgen en ze moeten een internetnaam krijgen. Hoe noem je ze dan uit deze verplichte namenlijsten? Let op er zijn 2 lijsten maar je mag in het totaal maar 2 namen kiezen.
- Proxy
- Internet
- Wi-fi
- Router
- Browser
- Banner
- Cookie
- Cyber
- Meme
- Viral
- Byte
- Dash
- Cache
- Driver
- CC
- Poll
0 stemmers
- Query
- Qwery
- Warez
- Zip
- Error
- Flash
- Hub
- Java
- WYSIWYG
- Buffer
- Memory
- Render
- Binge
- App(lication)
0 stemmers
- Iedere Nederlander krijgt nummerborden op basis van slechte eigenschappen die officieel vastgesteld zijn door anderen dus zweetvoeten-94, 2-gauw-jaloers-8.
- Op werk mag je alleen nog naar elkaar verwijzen met de laatste 6 getallen van je bsn (dus niet meer bij naam genoemd worden vanwege de BSN). “584722, heb jij zo een call met 774381?”
0 stemmers
Ben toch slecht in namen onthouden. Word wel een uitdaging als je dyscalculie hebt.
Kan dat andere direct op je nummerbord 55-slecht-in-namen
Nee, ik hou het op ‘dinges zijn naam begint met een 5’