Je moet kiezen-topic #2

Je neefje/nichtje is jarig. Dit zijn de cadeautjes waar je uit kunt kiezen. Welk cadeau neem je mee?

A. Een naakte furby

B. Een antiek mechanisch hobbelpaard

afbeelding

C. Een yo-yo met mesjes

• A.
  • B.
  • C.

0 stemmers

4 likes

Mijn reacties op Wendy zouden meme-waardig zijn.

2 likes

Hahaha hehh?

:joy: Ik ben echt heel erg brak.

1 like

Heb je toevallig een schijthekel aan je neefje/nichtje?

4 likes

Nee niet echt, maar kinderen zijn wel grappig als ze wapens hebben. Beetje Chucky vibes haha. :grin:

1 like

Je moet kiezen

• Op een 2weken cruise gaan, slaapcabine van 11m2 zonder raam
  • Op een 6weken cruise gaan met schoonfamilie, slaapcabine van 22m2 met balkon
  • Geen vakantie voor 3 jaar

0 stemmers

Ik kan wel 100 leukere dingen dan een cruise verzinnen

3 likes

Is die 2 weken cruise met of zonder schoonfamilie?

2 likes

Zonder!

2 likes

Oke duidelijke keus dan

2 likes

Maar cruiseschepen zijn zo groot dat je echt een stuk minder last hebt van zeeziekte vgm

Ik vind een cruiseschip altijd zo viezig idee. Wat doen ze met die volle septic tanks ofwel poep containers? Er is een reden dat ik weiger naar het toilet te gaan in een trein of vliegtuig.

2 likes

De trein laat het gewoon los op het spoor, toch?

Ja :nauseated_face:

En de boot gewoon in de zee, mag blijkbaar :anguished:

Je hebt een nieuwe baan, en gaat op je eerste werkdag naar kantoor om je collega’s te ontmoeten.
Een van deze tassen moet je als werktas meenemen, en je moet tegen al je nieuwe collega’s zeggen dat je hem zo tof vindt. Je mag hem uiteraard niet aanpassen of verstoppen.
Welke neem je mee?

4 likes

Ben benieuwd of die furby ook na 10 minuten in een donkere kast moet gaan zitten totdat ik weer naar huis kan.

7 likes

Hahaha ik moet hier zo hard om lachen. Ik zie mezelf al aankomen met zo’n rugzak :joy:

5 likes

In dit hypothetische scenario heb je ze allemaal. Je moet er 1 kiezen die je mag redden anders gaan ze allemaal dood

• Je geliefde
  • Je baby
  • Je hond/kat/ander huisdier

0 stemmers

2 likes