Je neefje/nichtje is jarig. Dit zijn de cadeautjes waar je uit kunt kiezen. Welk cadeau neem je mee?
A. Een naakte furby
B. Een antiek mechanisch hobbelpaard
C. Een yo-yo met mesjes
- A.
- B.
- C.
0 stemmers
Je neefje/nichtje is jarig. Dit zijn de cadeautjes waar je uit kunt kiezen. Welk cadeau neem je mee?
A. Een naakte furby
B. Een antiek mechanisch hobbelpaard
C. Een yo-yo met mesjes
0 stemmers
Mijn reacties op Wendy zouden meme-waardig zijn.
Hahaha hehh?
Ik ben echt heel erg brak.
Heb je toevallig een schijthekel aan je neefje/nichtje?
Nee niet echt, maar kinderen zijn wel grappig als ze wapens hebben. Beetje Chucky vibes haha.
Je moet kiezen
0 stemmers
Ik kan wel 100 leukere dingen dan een cruise verzinnen
Is die 2 weken cruise met of zonder schoonfamilie?
Zonder!
Oke duidelijke keus dan
Maar cruiseschepen zijn zo groot dat je echt een stuk minder last hebt van zeeziekte vgm
Ik vind een cruiseschip altijd zo viezig idee. Wat doen ze met die volle septic tanks ofwel poep containers? Er is een reden dat ik weiger naar het toilet te gaan in een trein of vliegtuig.
De trein laat het gewoon los op het spoor, toch?
Ja
En de boot gewoon in de zee, mag blijkbaar
Je hebt een nieuwe baan, en gaat op je eerste werkdag naar kantoor om je collega’s te ontmoeten.
Een van deze tassen moet je als werktas meenemen, en je moet tegen al je nieuwe collega’s zeggen dat je hem zo tof vindt. Je mag hem uiteraard niet aanpassen of verstoppen.
Welke neem je mee?
Ben benieuwd of die furby ook na 10 minuten in een donkere kast moet gaan zitten totdat ik weer naar huis kan.
Hahaha ik moet hier zo hard om lachen. Ik zie mezelf al aankomen met zo’n rugzak
In dit hypothetische scenario heb je ze allemaal. Je moet er 1 kiezen die je mag redden anders gaan ze allemaal dood
0 stemmers