Je moet kiezen-topic #2

Ik heb m’n hele leven naast een treinspoor gewoond maar dat hoor je na een paar weken al niet meer hoor. En het aanleggen is zo gebeurd, je hebt meer overlast als er in de buurt een huis wordt gebouwd. Echt zoiets typisch om daar moeilijk over te doen, alsof je in een dichtbevolkt land in Friesland een ‘recht’ op rust zou hebben.

4 likes

Ugh maar Taylor is helemaaaaal niks. Dan Beycone voor haar Destiny’s Child tijd.

6 likes

Waar was Beyonce voor haar Destiny’s child tijd? Toen was ze nog niet bekend, toch?

2 likes

Volgens mij bedoelt ze voor niet als tijdsaanduiding

3 likes

Wat @Pierlala zegt!

4 likes

Aaaaah! :bulb:

1 like

Is deze man een scam?

• Ik vind deze man oprecht knap
  • Deze man is helemaal niet knap

0 stemmers

Ja oké maar dan maak je de bar wel zo laag dat zelfs Roel van Velzen erover kan struikelen

4 likes

hij is wel een scam maar toch blijf ik een zwak houden voor hugh

3 likes

Ik vind hem aantrekkelijker nu hij ouder is. Jonge Hugh vind ik niet echt knap.

3 likes

In de jaren ‘90 was hij knap, nu? Neh. Ander kapsel en een baardje zouden m bijv al knapper maken.

Nee ik ben tegen de toenemende baardification van onze maatschappij. Heel eerlijk kan maar 1 op de 5 mannen überhaupt een decent baard laten groeien, en van die mannen staat het er mss bij 2 ook daadwerkelijk goed (als ze het al goed verzorgen).

🧔🏻‍♂ :triangular_flag_on_post: :bearded_person:t3: :stop_sign: 🧔🏾‍♂ :scissors: :bearded_person:t4::x:

22 likes

Ja ik denk wel dat Hugh zo’n miezerig baardje heeft van 5 sprietjes en dat hij dan hard roept dat hij een beardman is. :smiling_face_with_tear:

2 likes

1 like

je moet één hiervan likken voor 10 seconden:

• roltrapleuningband
  • de telefoon van maarten van rossem
  • wc-bril in een frans wegrestaurant
  • 5 ballen volledig (ipv de 10 seconden) in de Småland ballenbak
  • binnenkant van een treinprullenbakje

0 stemmers

Godverdomme ik zat te zoeken naar de beste optie maar die is er niet

16 likes

nee maar ik heb al zo vaak gelezen dat telefoons qua bacteriën zoveel ranziger zijn dan toiletten

2 likes

Ik denk mss toch binnenkant van treinprullenbak :thinking:

Hahaha en jij bent best smetvrezerig toch?

1 like

Ja, dat is nog een understatement haha. Zou daarna een fles Dettol drinken denk ik.

Maar telefoon is denk ik van alles het smerigst. Ik maak mijne meerdere keren per dag schoon, maar ik weet echt zeker dat ik een uitzondering ben. Dus of Maarten van Rossem dat doet, durf ik niet te zeggen.

1 like