Ja daar stemt toch niemand op
Ik ben wel altijd bang voor verstopte drollen, zelfde met van die herfstdagen met blaadjes overal. All fun en games tot er een dikke drol verstopt zit onder die lekker knerpende blaadjes.
Ach dat is toch geen “echt” land
Je moet een nieuwe achternaam nemen. Dit zijn de opties:
- Van Aarsen
- Rikkerink
- Stortelder
0 stemmers
Ik kan de R niet goed uitspreken dus laat die Rikkerink maar zitten
Je gaat een avondje uit en zoekt een leuke outfit uit
Je mag het shirt uiteraard niet (half) verbergen, binnenstebuiten dragen etc.
Voor welk classy shirt ga je?
Zo min mogelijk tekst. Lekker kort.
Rust, misschien een enorm huis, het wakker met vogels. Minder hitte dan in een hoog appartement.
Maar ik weet niet of je met een gat dan echt bedoelt of het echt nergens dichtbij is of specifiek die plaats?
In noord holland zijn er namelijk bijv zoveel gehuchten en je bent alsnog vrij snel in amsterdam.
Ik vind het zelf altijd best verwarrend. Een gat, dan ga je automatisch aan friesland denken ofzo.
In friesland zou ik nooit kunnen wonen zeiden mensen al vaker, dat is zo afgelegen niet te doen, je moet echt met bussen naar andere steden.
Maar ik ga het toch vragen, lula verplaatst het misschien:
Liever voor de rest van je leven wonen in stad:
- Groningen
- Leeuwarden
0 stemmers
Ik heb iets tegen Groningen, weet niet precies waarom. Ben er een paar keer geweest en het voelt zo karakterloos ofzo?
Moet er wel bij zeggen dat ik Fries ben, dat heeft er vast iets mee te maken. Maar als ik dat even weglaat zou ik nog steeds voor Leeuwarden kiezen.
Ik kom uit Groningen maar woon bij Leeuwarden sinds mn studententijd. Groningen als stad vind ik absoluut niet karakterloos, maar wel onwijs duur. Dan blijf ik lekker waar ik zit. Leeuwarden is de laatste jaren wel echt leuker geworden, maar vond het als student net een groot dorp vergeleken met Groningen.
Vind het trouwens zo’n dooddoener dat “het noorden” zo ver weg wordt bestempeld. Dit is naar niemand bedoeld hoor, maar zie het in onze familiekring te vaak. Wij gaan vrijwel altijd naar de randstad voor familie, maar er zijn slechts enkele familieleden die snappen dat het net zo ver (niet echt ver dus) naar ons is.
Haha ja het komt een beetje verwend over sorry, maar van stad naar stad alleen via bus dat had ik gewoon oprecht niet verwacht. Pas toen ik zo’n video zag van mensen die ergens in friesland werden gedropt en dan met het ov en bepaalde regels weer terug moesten komen naar amsterdam.
En ja ik las wel een keer dat ze een snelle lijn wilden maken naar groningen maar dat ging dan dacht ik ook door friesland enzo.
@anon3219017 oh ja die lijn bedoel ik! Wist niet dat daar zoveel verzet tegen was. Maarja misschien ook wel weer begrijpelijk en dat mensen bang zijn voor geluidsoverlast etc.
Haha seriously, geluidsoverlast van een treinverbinding
Ja. Heh is toch logisch? Alleen al het aanleggen ervan, laatstaan naast een treinspoor wonen, de treinen horen. Alle geluiden die er vanaf komen inclusief de mensen. Zijn genoeg mensen die weigeren naast een treinspoor te wonen. Deze moet nog worden gebouwd he, als het al gaat gebeuren. Seriously.
Ik heb m’n hele leven naast een treinspoor gewoond maar dat hoor je na een paar weken al niet meer hoor. En het aanleggen is zo gebeurd, je hebt meer overlast als er in de buurt een huis wordt gebouwd. Echt zoiets typisch om daar moeilijk over te doen, alsof je in een dichtbevolkt land in Friesland een ‘recht’ op rust zou hebben.
IDGAF Bergamot. Kiezen of je krijgt een ban.
Ugh maar Taylor is helemaaaaal niks. Dan Beycone voor haar Destiny’s Child tijd.
Waar was Beyonce voor haar Destiny’s child tijd? Toen was ze nog niet bekend, toch?
Volgens mij bedoelt ze voor niet als tijdsaanduiding