Je moet kiezen-topic #2

Neeeee die laatste!!! Dat is echt een onmogelijke keuze wow :weary: hoe kom je erop

1 like
Liever
  • Ong 8 uur slaap, maar de hele nacht door nachtmerries, dus hele onregelmatige en gebroken slaap
  • 4 uur slaap, maar wel aan een stuk door

0 stemmers

Liever
  • Nooit meer iets voelen
  • Alles, elk detaill, extreem intens beleven

0 stemmers

Die ongeveer 8 uur slaap met nachtmerries is helaas al bijna m’n hele leven m’n realiteit, lijkt me heerlijk om onafgebroken te slapen :raised_hands:t2:

Liever
  • Voor de rest van je leven gratis boodschappen en thuisbezorgd
  • Voor de rest van je leven gratis reizen, dus gratis ov/benzine/vliegtickets.

0 stemmers

Waar heb ik gratis reizen voor nodig :microbe:

2 likes
Liever
  • 7 kilo aankomen
  • 7 kilo afvallen

0 stemmers

Liever
  • Geen kortetermijngeheugen meer
  • Geen langetermijngeheugen meer

0 stemmers

1 like
  • Als mensen jarig zijn of bijvoorbeeld voor kerst of weggaan van hun huidige baan mag je ze alleen een pakje comdooms cadeau geven.
  • Je moet ieder jaar een kerstkaart eruit sturen aan al je naasten waar ergens op de achtergrond een satisfyer prijkt. Jijzelf staat er ook ongemakkelijk op.

0 stemmers

• Als je huilt verander je kortstondig in een krekel
  • Als je lacht verander je voor korte tijd in een frikandel

0 stemmers

• Rectum als geboorteplaats in je paspoort
  • Mianus als geboorteplaats in je paspoort

0 stemmers

1 like

Beide nul invloed. Ik kom echt nergens de laatste tijd (kutcorona).

7 likes

Ik woon uberhaupt 10 km van een stad af en 5 km van de dichtsbijzijnde supermarkt. Met die km kan ik anders echt bijna nergens komen. Edit, en dan woon ik nog wel in de randstad. Volgens mij zijn er in bijv groningen echt nog dorpen die nog meer afgelegen liggen

Ben sinds september pas 2x na 20:00 buiten geweest, beetje treurig :joy:

Seks met jezelf is ook seks.

• Nogmaar 250 keer seks mogen hebben in je leven. Controle met een strippenkaart.
  • Nog maar 10 keer op vakantie mogen (1 los weekendje weg met overnachting telt ook als 1 vakantie).

0 stemmers

Kost masturberen ook een strip?

Ja.

Hahaha oké dan wissel ik van keuze :grimacing:

2 likes

Ha wat een goed dilemma! Vind 'm echt mega lastig.

Maar ik ga toch voor de vakanties. Dan zorg ik dat ik wel een heel fijn huis heb, met grote tuin waar ik dan af en toe mijn tent opzet. En veel dagjes weg! Seks heeft zoveel meer invloed op je dagelijks leven, en in je relatie. En dan de tien vakanties besteden aan lange, vette reizen.

En daarnaast denk ik dat die 250x seks echt zo’n druk geeft op je seksleven. Nu moet het goed zijn want het is een van de laatste keren! Wat waarschijnlijk redelijk averechts werkt.

8 likes
  • Nooit meer zoenen
  • Nooit meer seks

0 stemmers

• Kunnen vliegen
  • Onzichtbaar zijn

0 stemmers

• Nooit meer friet/patat
  • Elke dag friet/patat

0 stemmers

• alleen nog maar naar Ikea
  • alleen nog maar naar de Mediamarkt

0 stemmers

En wat draag je als outfit naar koffietijd?

0 stemmers

1 like

die croissant tas is eigenlijk wel mijn droom tas

5 likes