Je moet kiezen-topic (Deel 1)

Haha ja ik was dus toen ook nog maar 4/5 ofzo? maar ik herinner met me wel heel goed. Misschien dus omdat ik het later heb teruggekeken? Vooral “het is mijjjjjj rrrobbert!!” En “me me me meeeta”. En “pittige tijden, het leven is een zure boooom”.

3 likes

Haha ja ik heb nu ook steeds de leader in m’n hoofd :ok_hand:t2: Wat een toestand…

3 likes

En liep Rick niet altijd in zo’n zwart leren jasje met een wit t-shirt?

2 likes

Ja, want hij hield van móótor rijden!

9 likes

Ik kan me van telekida alleen het paard op het eind en dat liedje herrinneren. Blijkbaar vond ik dat het leukst haha. En een film toen ze gingen stoppen.

Ik herinner me echt bizar weinig van Telekids en dat keek ik wel gewoon volgens mij. Ze lieten altijd ingezonden tekeningen zien dat is het enige wat ik me herinner. Maar het was wel heel leuk helaas weet ik niet meer waarom. :joy:

1 like

Even dit allemaal googlen voor dat ik stem.

Omg de droomshow dat programma zoek ik al jaren maar wist de naam niet.

5 likes

Ja omg de droomshow, echt wauwie vond ik dat. Ik heb het idee dat ze nu helemaal geen dergelijke leuke programma’s voor kinderen maken?

3 likes

Nee dat zat ik ook te denken. Waar mag je nu als kind nog aan een wedstrijd meedoen?
Volgens mij heeft nickelodeon soms tvshows

Dr was ook zoiets als zigzag vond ik ook geweldig.

22 likes

Ohhh jaa dat vond ik zo leuk! Met yvon jaspers en het rode en blauwe team.

5 likes

ZIJN WIJ ZO OUD?! :scream:

5 likes

Ja en dat je van die wortels moest vangen die uit de grond werden geschoten!

@anon39978576 Jaaa zigzag, was ook een van mn lievelingsen!

3 likes

Ik moest dit even googelen, maar volgens mij was dat alleen in een ander programma vanaf 2015. Anders was hij 13 toen ie dat gezongen heeft… (bron: Wikipedia :wink: )

1 like

Maar maakt hij dan ook misbruik van kinderen? Want je kan pedofiel zijn en er niks mee doen. Zit nogal een verschil in.

7 likes

Hij was ook nog een kind toen hij dat in zong! Kan me dat nog goed herinneren dat hij een keer in de studio kwam en dat ik het toen al zo’n aansteller vond.

4 likes

Echt? Dit maakt Harrie de Hengst 20 jaar na dato ineens een stuk stommer :frowning:

Hahaha ja!

Dan heb ik mijn stem veranderd :sweat_smile:

1 like
  • Altijd in slaap kunnen vallen wanneer je wil. Dus ook nooit meer wakker liggen
  • 50.000 euro krijgen

0 stemmers